Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00476086/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00480642/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DO PRACOWNI ZAWODOWEJ W BIELSKIEJ SZKOLE PRZEMYSŁOWEJ PRZY UL. T. SIXTA 20 W BIELSKU-BIAŁEJ W RAMACH PROJEKTU "BIELSKO-BIAŁA - ZAWODOWO"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DO PRACOWNI ZAWODOWEJ W BIELSKIEJ SZKOLE PRZEMYSŁOWEJ PRZY UL. T. SIXTA 20 W BIELSKU-BIAŁEJ W RAMACH PROJEKTU "BIELSKO-BIAŁA - ZAWODOWO"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98693d5b-42fb-4f43-bd5e-1501d9b06393
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048636/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.64.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się w szczególności:
wizja lokalizacji i dokonanie pomiarów pomieszczeń z natury (w stanie wykończonym), przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy, dla precyzyjnego określenia wymiarów, wniesienia i sposobu montażu elementów Wyposażenia (potwierdzona protokolarnie),
przedstawienie Zamawiającemu i Użytkownikowi konkretnych modeli Wyposażenia, w tym kart technicznych Wyposażenia, potwierdzających zgodność z SWZ, do zatwierdzenia,
w dniu pomiaru - dostarczenie Zamawiającemu i Użytkownikowi (do wglądu) wszelkich niezbędnych próbek i/lub wzorników i/lub dekorów materiałów zastosowanych w dostarczonym wyposażeniu (jeżeli dotyczy),
w dniu pomiaru - uzgodnienie z Zamawiającym i Użytkownikiem kolorystyki i wykończenia elementów Wyposażenia np. na podstawie dostarczonych próbek i/lub wzorników,
zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu,
dostawa oraz wniesienie Wyposażenia,
ustawienie oraz montaż Wyposażenia w pomieszczeniach opisanych w dokumentacji zamówienia,
sprawdzenie poprawności działania Wyposażenia, ewentualna regulacja,
dostarczenie Użytkownikowi instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego Wyposażenia w języku polskim,
oznakowanie Wyposażenia naklejkami,
przeszkolenia pracowników Użytkownika z zakresu użytkowania i eksploatacji Wyposażenia,
uporządkowanie miejsca dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25707,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119418,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25707,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRZEWIARZ BIS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660270038
7.3.3) Ulica: KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO 46A
7.3.4) Miejscowość: LIPNO
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25707 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA APLIKACJI SERWERA BAZY DANYCH DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 13 w Bielsku-Białej"
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 23 w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla wybranych przedszkoli Miasta Bielska-Białej osiem Części
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚĆI DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
- "Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez BBOSIR- 2 Części postępowania"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Centrum Medycznego Nadarzyn do nowego obiektu znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
- Modernizacja Szpitala Powiatowego w Mińsku Mazowieckim - VI etap - wyposażenie meblowo-techniczne (2).
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie Klubu Seniora przy ul. Sportowej w Gnieźnie
- Dostawa pomocy dydaktycznych, książek, mebli, programów dla 6 Szkół Podstawowych w ramach projektu "Tarnobrzeska Szkoła Ćwiczeń" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.