eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzDostawa oleju opa³owego do szkó³ na terenie Gminy Sieradz



Og³oszenie z dnia 2024-10-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do szkó³ na terenie Gminy Sieradz

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50

1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugsieradz.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do szkó³ na terenie Gminy Sieradz

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-30af7947-323c-4245-9f61-ff4833b99538

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00532762

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039914/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa oleju opa³owego do szkó³ na terenie Gminy Sieradz

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/105/procurement

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/105/procurement

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP. 2Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne. 3 W Systemie znajduj± siê Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-ZP oraz filmy instrukta¿owe. (https://pomoc.e-zp.finn.pl/) 4Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu e-ZP: a)format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8, b)komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS, c)oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu, 5wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu: a)sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s, b)zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze, c)system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux. 6Z³o¿enie oferty,
oferty dodatkowej, oferty ostatecznej poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 7Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemy za pomoc± zewnêtrznych narzêdzi do podpisu lub po do³±czeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego. 8Korzystanie z wbudowanej w System funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego mo¿liwe jest pod
warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów: -wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web Start JavaWS) lub -wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start. 9Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania podpisu
elektronicznego, a)kwalifikowany podpis elektroniczny(dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES – pozosta³e formaty), b)podpis zaufany, c)podpis osobisty. 10Oferty, oferty dodatkowe, oferty ostateczne, ¶wiadczenia, o których mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, z art.117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo sporz±dza
siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. 11Informacje, ¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿̇ ww. sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do
wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ. 12Maksymalny rozmiar przesy³anych plików - 150 MB; 13W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu Wykonawca do³±cza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy). 14Wykonawca
sk³ada ofertê, ofertê dodatkow±, ofertê ostateczn± za po¶rednictwem funkcji Wy¶lij formularzy do z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku. Wys³ana oferta, oferta dodatkowa, oferta ostateczna jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sieradz, ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, tel. 43 827 55 50, e-mail: sekretariat@ugsieradz.com.pl;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Sieradz jest Pan Józef Goliñski e-mail: iod@ugsieradz.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê oleju opa³owego do szkó³ na terenie Gminy Sieradz znak sprawy: ZFZ.271.1.14.2024 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na us³ugi o warto¶ci zamówienia przekraczaj±cej progi unijne, o jakich stanowi art. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), oraz przepisy Ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902), a tak¿e firma LTC sp. z o.o. z siedzib± w Wieluniu (kod 98-300), przy ul. Narutowicza 2, na której Gmina Sieradz prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c pod adresem https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 80 ustawy Pzp oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.), przez okres 11 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 11 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego o parametrach technicznych zgodnych z Polskimi Normami do szkó³ na terenie Gminy Sieradz na sezon grzewczy 2024 – 2027 w ilo¶ci ok. 261 000,00 litrów.

Przewidywane ilo¶ci dostaw do poszczególnych obiektów:
 SP w Char³upi Ma³ej - ok. 23 000 l rocznie,
 SP w D±browie Wielkiej - ok. 25 000 l rocznie,
 SP w K³ocku - ok. 19 000 l rocznie,
 SP w Rzechcie - ok. 20 000 l rocznie,

2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia okre¶lonej w niniejszej specyfikacji przybli¿onej ilo¶ci dostawy.
3) Dostawy realizowane bêd± sukcesywnie wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego.
4) Zapotrzebowanie na ilo¶æ oleju sk³adaæ bêdzie wskazany przez Zamawiaj±cego pracownik. W zamówieniu okre¶lona bêdzie ilo¶æ, miejsce i termin dostawy. Zapotrzebowanie zg³oszone bêdzie w formie telefonicznej lub e-mailem na co najmniej 24 godziny przed terminem dostawy.
5) Miejsce dostawy:
a) Szko³a Podstawowa w Char³upi Ma³ej im. Wojciecha Janczaka, Char³upia Ma³a, ul. Szkolna 15, 98-200 Sieradz,
b) Szko³a Podstawowa w D±browie Wielkiej im. Teodora Go¼dzikiewicza, D±browa Wielka 19, 98-200 Sieradz
c) Szko³a Podstawowa w K³ocku im. Marii Konopnickiej, K³ocko 11, 98-200 Sieradz
d) Szko³a Podstawowa w Rzechcie im. Bohaterów Walk nad Wart± Wrze¶nia 1939, Rzechta 84, 98-200 Sieradz
6) Dostawy realizowane bêd± ¶rodkami transportu Wykonawcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium - cena – C – maksymalna ilo¶æ punktów 30, znaczenie procentowe 30% (1pkt – 1%)
najni¿sza oferowana cena spo¶ród
zakwalifikowanych ofert
C= ------------------------------------------------------------ x 30 pkt
cena badanej oferty

* najni¿sza oferowana cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu


2) kryterium - wysoko¶æ mar¿y / upustu doliczonej do hurtowej ceny zakupu wyra¿ona procentowo – M – maksymalna ilo¶æ punktów 70, znaczenie procentowe 70% (1pkt – 1%)
najni¿sza oferowana warto¶æ spo¶ród
zakwalifikowanych ofert + 100
M = --------------------------------------------------- x 70 pkt
warto¶æ badanej oferty +100

Zamawiaj±cy udzieli zamówienie oferentowi, którego oferta otrzyma najwiêksz± liczbê punktów (z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku) wg wzoru: S = C + M

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) kryterium - wysoko¶æ mar¿y / upustu doliczonej do hurtowej ceny zakupu wyra¿ona procentowo

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt 12 SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego
2) spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) Zamawiaj±cy nie stawia warunku w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
b) Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia warunek w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, je¿eli Wykonawca posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi bêd±cymi przedmiotem zamówienia,
c) Zamawiaj±cy nie stawia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) Zamawiaj±cy nie stawia warunku w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – za³±cznik Nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki – ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.) lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskich Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem Nr 3 do SWZ.
2) Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy, je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 5.
7) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ppkt 5, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
8) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, o ile dotyczy (za³±cznik Nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

14 000,00 z³ (s³ownie: czterna¶cie tysiêcy z³otych 00/100)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 13 ppkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa mo¿e zostaæ zmieniona zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zmiana umowy jest mo¿liwa je¿eli ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
3) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie o pracowniczych planach kapita³owych,
4) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3:
– wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej;
– wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego;
– wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie z uwzglêdnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikaj±cej z wp³at do pracowniczego planu kapita³owego dokonanych przez Wykonawcê;
– wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do wzrostu kosztów realizacji niniejszej Umowy przez Wykonawcê wskutek zmiany podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego.
5. Wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga z³o¿enia Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê o¶wiadczenia o wysoko¶ci dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian oraz dokumentów potwierdzaj±cych wzrost kosztów.
6. Strony dopuszczaj± na wniosek mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z jej realizacj±. Zmiany mog± byæ wprowadzone nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
7. Zmiany wynagrodzenia mog± polegaæ na jego podwy¿szeniu lub obni¿eniu w wyniku waloryzacji, w oparciu o pó³roczny wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszany w komunikacie przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego
8. £±czna maksymalna warto¶æ zmian wynagrodzenia,z pkt 3 i 6 nie mo¿e przekroczyæ 10% wysoko¶ci wynagrodzenia netto Wykonawcy okre¶lonego na dzieñ zawarcia umowy.
Szczegó³owy zakres zmian zgodnie z §10 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System e-ZP, stronê postêpowania https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/105/procurement

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Podstawy wykluczenia
1) Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, na czas trwania tych okoliczno¶ci.
3) Zamawiaj±cy nie przewiduje fakultatywnych przes³anek wykluczenia Wykonawcy z postêpowania , o których mowa w art. 109 ustawy Pzp.
4) Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5, je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie przes³anki wskazane w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
6) Zamawiaj±cy oceni, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy. Je¿eli podjête przez wykonawcê czynno¶ci nie s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, zamawiaj±cy wyklucza wykonawcê.
7) Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.