eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszPiramida linowa wraz ze zjeżdżalnią i tunelem oraz wykonanie na górce ścianki wspinaczkowej wraz ze zjeżdżalnią z górki na osiedlu Widok (BO)" - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Piramida linowa wraz ze zjeżdżalnią i tunelem oraz wykonanie na górce ścianki wspinaczkowej wraz ze zjeżdżalnią z górki na osiedlu Widok (BO)” – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Piramida linowa wraz ze zjeżdżalnią i tunelem oraz wykonanie na górce ścianki wspinaczkowej wraz ze zjeżdżalnią z górki na osiedlu Widok (BO)” – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d60c310b-4637-43b0-a1d1-0a8016f8712e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060102/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Piramida linowa wraz ze zjeżdżalnią i tunelem oraz wykonanie na górce ścianki wspinaczkowej wraz ze zjeżdżalnią z górki na osiedlu Widok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 305502,10 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195008,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż piramidy linowej z tunelem i ślizgiem wraz z elementami małej architektury oraz roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z piasku pod piramidą linową, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.6 SWZ.
2. Zakres rzeczowy niniejszego postępowania obejmuje m.in. dostawę i montaż:
1) piramidy linowej wraz z tunelem oraz ślizgiem,
2) elementów małej architektury,
oraz roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z piasku w zakresie:
3) wykorytowania pod nawierzchnie bezpieczną,
4) wykonania nawierzchni bezpiecznej z piasku amortyzującej upadek grubości 30 cm (nawierzchnia zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1177 określającej parametry nawierzchni sypkich lub równoważnej, piasek płukany, bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji od 0,2-2 mm), wraz z gumowymi obrzeżami SBR,
5) prac porządkowych po przeprowadzonych robotach budowlanych, w tym uzupełnienie nawierzchni trawiastych.
UWAGA!
Wyżej wymieniony zakres stanowi część robót budowlanych zawartych w dokumentacji projektowej określonej w pkt 4.6 SWZ i został on przedstawiony na „Planie zagospodarowania terenu”, będącym załącznikiem do SWZ. Zakres przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania nie obejmuje niżej wymienionych elementów:
1) dostawy i montażu elementów placu zabaw montowanych na skarpie tj.: zjeżdżalnia prosta i falista oraz ścianka wspinaczkowa),
2) wykonania stopni terenowych z pni drzew.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zastosowane materiały i zamontowane urządzenia posiadały aktualne atesty (w szczególności dopuszczające do użytkowania w miejscach publicznych), certyfikaty lub deklaracje zgodności wystawione przez producenta i dopuszczenia do stosowania, odporne na warunki atmosferyczne oraz były zgodne z wytycznymi producenta oraz Polskimi Normami lub równoważnymi. Dokumenty te muszą być dostarczone i zatwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów.
4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, robót porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wyżej wymienionej inwestycji, należy wystąpić w imieniu Zamawiającego do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lub zawarcia umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181809,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181809,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181809,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MagicNets sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992655629

7.3.3) Ulica: ul. Transportowa

7.3.4) Miejscowość: Żórawina

7.3.5) Kod pocztowy: 55-020

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181809,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.