eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚlesinBudowa, przebudowa, modernizacja i rozbudowa dróg na terenie Gminy Ślesin



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa, modernizacja i rozbudowa dróg na terenie Gminy Ślesin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/953484

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa, modernizacja i rozbudowa dróg na terenie Gminy Ślesin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6df358b0-a721-4aa5-b884-d8ae78c2141d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084122/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa, przebudowa, modernizacja i rozbudowa dróg na terenie Gminy Ślesin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409232

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.12.TP.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania pn.: „Budowa, przebudowa, modernizacja i rozbudowa dróg na terenie Gminy Ślesin”, podzielone na poniższe etapy prac:
1) Przebudowa ulicy Spokojnej w Ślesinie polegająca na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z przebudową istniejących zjazdów, chodników i miejsc postojowych:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-wykonanie nowych przykanalików oraz wpustów deszczowych.
-ułożenie ścieku przykrawężnikowego, krawężników i obrzeży,
-wyrównanie nawierzchni chodnika, zjazdów i parkingów,
-wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego oraz nawierzchni chodnika, zjazdów i parkingów,
-regulacja studni, zaworów wodociągowych i wpustów deszczowych, oraz wysokości zjazdów wraz z regulacją krawężnika,
-wykonanie oznakowania poziomego i pionowego (projekt organizacji ruchu nie ulega zmianie, należy wymienić istniejące znaki pionowe lub uzupełnić oraz odtworzyć istniejące oznakowanie poziome),
-roboty wykończeniowe.
2) Przebudowa ulic Wesołej, Wiatracznej i 11 Listopada w Licheniu Starym, polegająca na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-regulacja studni, zaworów wodociągowych i wpustów deszczowych oraz wysokości zjazdów wraz z regulacją krawężnika,
-wykonanie oznakowania poziomego i pionowego (projekt organizacji ruchu nie ulega zmianie, należy wymienić istniejące znaki pionowe lub uzupełnić oraz odtworzyć istniejące oznakowanie poziome),
-roboty wykończeniowe.
3) Przebudowa drogi gminnej w m. Lubomyśle polegająca na wykonaniu poszerzenia drogi w celu wykonania pobocza utwardzonego:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne pod projektowane nawierzchnie zjazdów i poszerzenia
-wycinka drzew i usunięcie korzeni,
-wykonanie warstwy odcinającej, stabilizacji cementem, podbudowy z kruszywa, nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, nawierzchni poszerzenia drogi z betonu asfaltowego oraz oznakowania poziomego i pionowego,
-roboty wykończeniowe.
4) Przebudowa drogi gminnej w m. Półwiosek Lubstowski polegająca na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe oraz ziemne pod projektowane nawierzchnie,
-wykonanie nawierzchni zjazdów, wyrównania betonem asfaltowym, nawierzchni drogi oraz oznakowania drogowego,
-roboty wykończeniowe.
5) Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Głębockie wg załączonego zakresu realizacji polegająca na wykonaniu nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11S dla KR3-4 wykonanej na istniejącej nawierzchni bitumicznej przeznaczonej do częściowego frezowania i wyrównania betonem asfaltowym śr. gr. 3 cm oraz poszerzenia na wskazanych odcinkach, zakres objęty postępowaniem nie obejmuje branży sanitarnej, a branżę elektryczną tylko w zakresie rur osłonowych:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, ziemne pod projektowane nawierzchnie,
-usunięcie drzew i wykonanie nasadzeń wykonać przy ulicy Powstańców Wlkp., ulicy 20 Stycznia i ulicy Północnej w Ślesinie
-ułożenie krawężników i obrzeży,
-wykonanie podbudowy pod nawierzchnie, nawierzchni zjazdów, chodników i miejsc postojowych, wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, oznakowania drogowego, sieci kanalizacji deszczowej, usunięcia kolizji energetycznej,
-ułożenie rur osłonowych,
-wykonanie przepustu dla zwierząt oraz pogrodzeń herpetologicznych,
-roboty wykończeniowe.
6) Przebudowa drogi gminnej, ul. Kłosowskiego w Licheniu Starym polegająca na wykonaniu studni chłonnych kanalizacji deszczowej oraz wyrównaniu nawierzchni drogi i ułożeniu nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, a także chodnika i zjazdów:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-wykonanie nowych przykanalików oraz wpustów deszczowych,
-ułożenie ścieku przykrawężnikowego, krawężników i obrzeży,
-wyrównanie nawierzchni chodnika, zjazdów,
-wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, nawierzchni chodnika i zjazdów,
-regulacja studni, zaworów wodociągowych i wpustów deszczowych,
-wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
-roboty wykończeniowe.
7) Rozbudowa drogi w Szyszynie wg załączonego zakresu realizacji obejmuje:
-zmianę szerokości jezdni z 4,0 m na 5,0 m plus dodatkowo poszerzenia na łukach zgodnie z rozporządzeniem,
-poprawę odwodnienia drogi poprzez budowę wpustów drogowych wraz z systemem rozsączania wody w gruncie,
-przebudowę istniejącego chodnika wraz z zjazdami oraz rowów przydrożnych wraz z przepustem na rowie melioracyjnym.
8) Przebudowa drogi w miejscowości Kępa, polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji nawierzchni drogi i ułożeniu nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego i wykonanie ścianki:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, ścianki oraz oznakowania poziomego i pionowego (projekt organizacji ruchu nie ulega zmianie, należy wymienić istniejące znaki lub uzupełnić),
-roboty wykończeniowe.
Poszczególne etapy należy wykonać zgodnie z powyższą kolejnością. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
1.1Wykonawca zobowiązany będzie:
1)bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz SWZ;
2)dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SWZ i dok. projektową w terminie umownym;
3)do bieżącego utrzymania stanu dróg przez cały okres budowy oraz podejmowania innych działań technicznych mających na celu zapewnienie, zgodnego z potrzebami ruchu drogowego, stanu technicznego dróg oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu, zarówno na odcinkach gdzie nie były jeszcze prowadzone roboty budowlane, trwają roboty lub zostały zakończone (tj. przez cały okres trwania realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót);
4)do bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały;
5)zapewnić przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeżeli nie będzie to możliwe zabezpieczyć dojazd do poszczególnych posesji poprzez cały okres prowadzenia prac;
6)niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 90 dni licząc od dnia przekazania placu budowy poinformować Zamawiającego na piśmie o zgromadzeniu /lub zawarciu umów na zakup materiałów niezbędnych do realizacji zadania, obejmujących w szczególności kruszywo, krawężniki, kostka, obrzeża, tj. materiałów, które Wykonawca może zgromadzić na placu budowy lub własnym placu, jeszcze przed rozpoczęciem prac.
Przedkładana informacja musi zawierać dowody na spełnienie tego warunku;
7)do przeprowadzenia remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących przedmiotem zamówienia w okresie jesienno-wiosennym 2024/2025.
8)przed przystąpieniem do robót zgłosić poszczególnym użytkownikom uzbrojenia podziemnego termin rozpoczęcia robót i ewentualną potrzebę zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót;
9)tymczasowe zajęcia terenów przyległych do linii rozgraniczających, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych uzgadniać we własnym zakresie i na swój koszt;
10)uzgadniać z właścicielami gruntów warunki, termin i czas prowadzenia robót;
11)dostarczyć przed przystąpieniem do robót zatwierdzony POR;
12)używać materiały i urządzenia do wybudowania wskazane w Rozdziale 2 Podrozdziale 1.1. pkt 12 SWZ
13)utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia;
14)zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych prac budowlanych wraz z zapleczem w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz przed dostępem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności osób trzecich spowodowane swoim udziałem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia;
15)postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą Prawo ochrony środowiska;
16)przeprowadzać roboty budowlane i rozbiórkowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych;
17)usuwać natychmiastowo i skutecznie wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę;
18)przed zgłoszeniem do odbioru wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania;
19)zgłaszać na piśmie gotowość do odbioru wykonanych prac wraz z potwierdzeniem tego wykonania przez inspektora nadzoru i uczestniczyć w ich odbiorze;
20)przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
1.2. Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 60 m-cy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji punktowany w ramach kryterium oceny ofert.
1.3. Warunki płatności zgodne z Rozdziałem 2 Podrozdziałem 1.3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6760000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7335890,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6760000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA DROGOWA BEGIER SŁAWOMIR SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521629482

7.3.3) Ulica: Polna 1A

7.3.4) Miejscowość: Nekla

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6760000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.