Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni w Parku Pięciu Sióstr oraz na terenach niezagospodarowanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grójecka 17a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-021
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ochota.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ochota.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni w Parku Pięciu Sióstr oraz na terenach niezagospodarowanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3184a33-935f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019183/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.4 Prace związane z utrzymaniem zieleni na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w rejonie II: skwer im. Dobrego Maharadży, p. Wielkopolski, p. Skłodowskiej-Curie, Skwer Grotowskiego, p. Zachodniego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie na utrzymanie zieleni w Parku Pięciu Sióstr oraz na terenach niezagospodarowanych o wartości szacunkowej 139.055,60 PLN netto można przeprowadzić w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt. 1 z uwzględnieniem art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia stanowią powtórzenie podobnych usług, jakie były wykonywane w ramach zamówienia podstawowego nr 15/2022/AGR, zakończonego podpisaną umową nr OCH/WOŚ/B/69/2022 z dnia 03.11.2022 r. Udzielenie zamówienia na usługi podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2022/S 146-418331 i w SWZ dla postępowania nr 15/2022/AGR, a ich wartość została uwzględniona przy szacowaniu zamówienia podstawowego. Tym samym zostały spełnione wszystkie przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1627a0ca-118d-11ed-a35f-e2885ab918a3
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/2023/AGK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace związane z utrzymaniem zieleni na terenie Parku im. Pięciu Sióstr oraz terenów niezagospodarowanych na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAdendron sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342215611
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej,koszenie rowów i poboczy dróg gminnych,koszenie placów zabaw,terenów rekreacyjnych oraz innych terenów niezagospodarowanych na obszarze m. i gm. Szczuczyn
- BZP.271.8.2025 Bieżące utrzymanie Parku w Reptach Śląskich - Tarnowskich Górach
- Wykonanie usług ogrodniczych na terenie Kampusu Uniwersytetu w Białymstoku przy ul. Ciołkowskiego
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi pielęgnacji zieleni w 2025 r. na terenach należących do Uniwersytetu Jagiellońskiego, w podziale na dwie części zamówienia.
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.