Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453490/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tonerów do urządzeń biurowych na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku, Placówki Terenowej KRUS w Augustowie i Zambrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Regionalny w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-099
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7497300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialystok@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bialystok1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tonerów do urządzeń biurowych na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku, Placówki Terenowej KRUS w Augustowie i Zambrowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89ebe019-6d8c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128598/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do urządzeń biurowych na potrzeby OR KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0100-OP.261.3.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181757 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.5.5.) Wartość części: 104987 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tonerów do Placówki Terenowej KRUS w Augustowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.5.5.) Wartość części: 14356 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tonerów do Placówki Terenowej KRUS w Zambrowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.5.5.) Wartość części: 62414 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117415,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139241,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117415,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zumar Zbigniew Grzywiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791862277
7.3.3) Ulica: ul. Pinokia 8
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117415,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16060,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26385,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16060,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIXON PIOTR ŻAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992807500
7.3.3) Ulica: Wiedeńska 5f/9
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16060,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67490,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67490,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zumar Zbigniew Grzywiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791862277
7.3.3) Ulica: Pinokia 8
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67490,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach, terenów zielonych i powierzchni utwardzonych na terenie kompleksu wojskowego w m. AUGUSTÓW"
- Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2025 roku z podziałem na zadania.
- Dostawa dostawę płyt DVD i CD, papierów ksero, środków czyszcząco - dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz soli próżniowej tabletkowanej
- Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych i części wspólnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na trzy zadania.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 3 części
- Organizacja i przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu w 2025 r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 części.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych
- Zapewnienie możliwości drukowania, skanowania i faksowania dokumentów wraz z serwisem sprzętu w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.