Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00484780/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa usługa dozoru i ochrony mienia w obiektach Muzeum Okręgowego w Rzeszowie w 2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM OKRĘGOWE W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 19
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-030
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 853 52 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.rzeszow.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9e58506-7ed3-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa usługa dozoru i ochrony mienia w obiektach Muzeum Okręgowego w Rzeszowie w 2024 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9e58506-7ed3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079369/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa usługa dozoru i ochrony mienia w obiektach Muzeum Okręgowego w Rzeszowie w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOR/ZP-26/4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 445337,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Okręgowego w Rzeszowie, w okresie od 1.01.2024 r. do 31.12.2024 r., polegającej na:
1.1 Bezpośredniej fizycznej, całodobowej ochronie obiektu zabytkowego Muzeum położonego przy ul. 3 Maja 19 w Rzeszowie, przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, świadczonej w systemie zmianowym, polegającej na pełnieniu służby na stałym posterunku w pomieszczeniu ochrony w godzinach otwarcia obiektu dla zwiedzających oraz monitorowaniu systemu zabezpieczeń po godzinach pracy Muzeum i podjęciu natychmiastowej reakcji w przypadku zagrożenia.
1.2 Bezpośredniej fizycznej ochronie obiektu zabytkowego Muzeum położonego przy ul. 3 Maja 19 w Rzeszowie w godzinach otwarcia Muzeum (z uwagi na zmiany godzin otwarcia Muzeum, na potrzeby niniejszego postępowania przyjęto średnią wynoszącą 36 godzin w tygodniu – liczba godzin może zostać zmieniona przez Zamawiającego), przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, polegającej na pełnieniu służby na stałym posterunku w godzinach otwarcia obiektu dla zwiedzających oraz monitorowaniu systemu zabezpieczeń i podjęciu natychmiastowej reakcji w przypadku zagrożenia.
Zgodnie z obowiązującym w Muzeum Okręgowym w Rzeszowie Planem Ochrony Obiektu, kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej zobowiązani są do posiadania aktualnych pozwoleń na broń.
1.3 Ochronie obiektów Muzeum:
- przy ul. 3 Maja 19 w Rzeszowie, w systemie monitorowania, polegającej na ciągłej 24 godzinnej ochronie obiektu poprzez uruchomienie interwencji załogi „natychmiastowej reakcji” (przynajmniej dwuosobowa uzbrojona grupa interwencyjna), która z chwilą uzyskania sygnału z systemu dyskretnego ostrzegania podejmie czynną ochronę obiektu w czasie 15 minut od uzyskania sygnału.
- przy ul. Rynek 6 w Rzeszowie, w systemie monitorowania, polegającej na ciągłej 24 godzinnej ochronie obiektu poprzez uruchomienie interwencji załogi „natychmiastowej reakcji” (przynajmniej dwuosobowa uzbrojona grupa interwencyjna), która z chwilą uzyskania sygnału z systemu dyskretnego ostrzegania podejmie czynną ochronę obiektu w czasie 15 minut od uzyskania sygnału a także kontrolowanie systemu sygnalizacji pożaru poprzez obiektowe urządzenia nadawcze stacji monitorującej Wykonawcy.
- Regionalnej Składnicy Zabytków Archeologicznych, znajdującej się w Zgłobniu (Zgłobień 78) w systemie monitorowania, polegającej na ciągłej 24 godzinnej ochronie obiektu poprzez uruchomienie interwencji załogi „natychmiastowej reakcji” (przynajmniej dwuosobowa uzbrojona grupa interwencyjna), która z chwilą uzyskania sygnału z systemu dyskretnego ostrzegania podejmie czynną ochronę obiektu w czasie 15 minut od uzyskania sygnału a także kontrolowanie systemu sygnalizacji pożaru – budynek wyposażony jest w instalacje SWiN oraz SSP. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt sprzętu niezbędnego do przesyłu danych.
1.4 Świadczeniu usługi:
-serwisowej i konserwacji instalacji sygnalizacji włamania i napadu opartej na urządzeniach firmy SIEMENS w obiekcie Muzeum przy ul. 3 Maja 19 w Rzeszowie;
-serwisowej i konserwacji instalacji sygnalizacji włamania i napadu w siedzibie Muzeum Historii Miasta Rzeszowa przy ul. Rynek 12 w Rzeszowie (będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Rzeszowie),
-serwisowej i konserwacji instalacji sygnalizacji systemu włamania i napadu oraz instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej w Muzeum Etnograficznym im. F. Kotuli przy ul. Rynek 6 w Rzeszowie (będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Rzeszowie),
-serwisowej i konserwacji instalacji sygnalizacji systemu włamania i napadu oraz instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej w Regionalnej Składnicy Zabytków Archeologicznych, znajdującej się w Zgłobniu (Zgłobień 78).
Usługi polegać będą na okresowych przeglądach, konserwacji oraz naprawach instalacji zgodnie z Polskimi Normami dotyczącymi systemów alarmowych, Polskimi Normami dotyczącymi systemów sygnalizacji pożarowej, oraz obowiązującymi przepisami prawa.
1.5 Zapewnieniu odpowiedniej, ustalonej każdorazowo z Zamawiającym, liczby pracowników ochrony, posiadających niezbędne uprawnienia, w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony osób i mienia w trakcie trwania Nocy Muzeów (coroczne, jednodniowe wydarzenie organizowane przez Zamawiającego w miesiącu maju. Zamawiający zastrzega, że w przypadku braku możliwości organizacji Nocy Muzeów, impreza ta może zostać przeniesiona na inny termin lub całkowicie odwołana). Do celów niniejszego postępowania przyjmuje się, że Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na maksymalnie 10 pracowników ochrony do zabezpieczenia imprezy w danym dniu (z zastrzeżeniem, że niektórzy z nich mogą zostać skierowani do zabezpieczenia wydarzeń odbywających się w Muzeum Etnograficznym w Rzeszowie oraz Muzeum Historii Miasta Rzeszowa – oddziałach Muzeum Okręgowego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79713000-5 - Usługi strażnicze
79715000-9 - Usługi patrolowe
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434866,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553364,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434866,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. Impel Security Solutions Sp. z o.o.,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o., Impel Facility Services Sp. z o.o., Impel Defender Sp. z o.o., Impel Provider Sp. z o.o., Impel Technical Security Sp. z o.o., ITM Poland S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010649527
7.3.3) Ulica: ul. Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wartość części zamówienia powierzonej/powierzonych Podwykonawcy/om lub jej/ich procentowy udział w całości zamówienia: 40%
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434866,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.