Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406514/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00425693/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury
wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Ujazd.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: (044) 719 21 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ujazd.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b3b1016-2ef7-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa i rozbudowa infrastrukturywodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Ujazd.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b3b1016-2ef7-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057323/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (sieć i przyłącza) w m. Skrzynki Etap IV., w tym przebudowa/ rozbudowa oczyszczalni gminnej (etap II)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn.: Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Ujeździe etap II.Opis inwestycji: Zasadniczym warunkiem przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków jest zapewnienie wysokich standardów jakości ścieków oczyszczonych zgodnych z aktualnym stanem prawnym oraz zapewnienie ciągłości pracy oczyszczalni ścieków w trakcie jej rozbudowy. W etapie II przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ujeździe będzie polegać m.in. na realizacji następujących przedsięwzięć:
- budowa studni rozdrabniacza kanałowego;
- budowa stacji zlewnej;
- budowa filtra powietrza węglowego II;
- budowa filtra powietrza biologicznego;
- przebudowa pompowni ścieków;
- pomieszczenia sitopiaskownika;
- przebudowa stacji odwadniania i higienizacji osadu;
- przebudowa magazynu wapna;
- przebudowa pomieszczenia odbioru osadu;
- przebudowa garażu.
W ramach zadania zostanie również wykonana:
- uzupełniająca sieć międzyobiektowych przewodów technologicznych, elektrycznych i AKPiA,
- rozbudowa wewnętrznych dróg i chodników.
W etapie II przebudowy i rozbudowy oczyszczalnia ścieków w Ujeździe będzie oczyszczać ścieki w dwóch ciągach technologicznych: w obiektach istniejącej oczyszczalni EKOKUBE oraz w obiektach wybudowanego w etapie I ciągu technologicznego w technologii niskoobciążonego osadu czynnego oraz
z wykorzystaniem urządzeń do wstępnego oczyszczania mechanicznego
i gospodarki osadowej, przystosowanych do zwiększonej ilości ścieków.
2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w dokumentacji projektowej: projekt budowlany, projekt techniczny, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar i/lub kosztorys nakładczy, suplement.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 5210994,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (sieć i przyłącza etap IV)Opis inwestycji: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (sień i przyłącza etap IV) - Zakres inwestycji obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok. 1100 mb w miejscowości Skrzynki oraz budowę przyłączy.
Przedmiot zamówienia – etap IV - obejmuje w szczególności:
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o dł. ok. 1100 mb,
- przebudowę kolidujących odcinków sieci wodociągowej o dł. ok. 27 mb,
- budowę przyłączy w ilości ok. 66 szt. o dł. ok. 490 mb,
- odtworzenie nawierzchni dróg i chodników,
- wykonanie prób instalacji zgodnie z dokumentacją projektową.
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w dokumentacji projektowej: projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne, przedmiar i/lub kosztorys nakładczy.
3.2 Udostępniona dokumentacja projektowa obejmuje 5 etapów. W ramach niniejszego zamówienia zostanie zrealizowany Etap IV. Pozostałe etapy wydzielone w dokumentacji projektowej nie wchodzą w zakres niniejszego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 3038342,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7257000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8331311,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7257000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALBUD PECYNA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101386228
7.3.3) Ulica: ul. Rawska 12
7.3.4) Miejscowość: Żelechlinek
7.3.5) Kod pocztowy: 97-226
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7257000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1484900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2948695,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1484900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BINSTAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590578970
7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 38
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1484900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.