Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00474107/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szprotawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szprotawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 45
1.5.2.) Miejscowość: Szprotawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4d33127-3825-4634-ab11-8b7e36d2f2db1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szprotawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d33127-3825-4634-ab11-8b7e36d2f2db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028153/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja Biblioteki Publicznej w Szprotawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2822703,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w ramach zadania pn.:
Modernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szprotawie
Roboty budowlane obejmują modernizację budynku Publicznej Biblioteki Miejskiej poprzez zmianę układu pomieszczeń. Roboty budowlane będą prowadzone wewnątrz istniejącego budynku.
Nie zostanie zmieniony sposób użytkowania obiektu, sposób zagospodarowania terenu oraz obszar oddziaływania.
Zakres robót ogólnobudowlanych obejmuje remont pomieszczeń biblioteki w zakresie:
- wyburzenia ścian konstrukcyjnych i działowych,
- wykonanie nowych przegród ściennych,
- poszerzenie otworów drzwiowych wewnętrznych,
- wykonanie nowych otworów drzwiowych,
- wykonanie nowych nadproży,
- wstawienie nowej stolarki drzwiowej oraz wykorzystanie istniejącej w nowych otworach drzwiowych,
- prace malarskie ścian i sufitów,
- prace posadzkowe,
- renowacja sztukaterii ściennej i sufitowej,
- renowacja wewnętrznych schodów i balustrad,
Zakres robót elektrycznych :
• Przebudowa wlz do istniejącego ZK do projektowanej RG
• Przeciwpożarowy wyłącznik główny prądu
• Rozdzielnica ZKP WGPPoż RG TO1 TO2 TO3 TK
• Instalacja oświetlenia
• Instalacja ogólna
• Instalacja odgromowa
• Zasilanie gniazd PEL
Zakres robót elektrycznych niskoprądowych obejmuje wykonanie:
- budowa układu zasilania gwarantowanego dedykowanego osobno do zasilania
urządzeń centralnych i kamer systemu monitorowania działających na
obiekcie (UPS – 2,0kVA 1f/1f współczynnik pf=1) z podstawowym zestawem baterii.
(Czas autonomii dla mocy obciążenia 1400W – 10min.).
- budowa systemu monitorowania terenu Miejskiej Biblioteki Publicznej
dla bezpieczeństwa osób przebywających na obiekcie, za pomocą kamer IK-10
IP – do 5MP, 21 wewnętrznych i 7 zewnętrznych.
- budowa układu Systemu kontroli parametrów środowiskowych temperatury pomieszczeń i wilgotności w magazynach książek.
- budowa sieci LAN – WiFi, obejmie pomieszczenia i miejsca wskazane przez inwestora. Wykonana zostanie z przewodów S/FTP 4x2 kat. 6+, AWG 23 Dca. Punktem centralnym sieci jest CPD.
Szafa serwerowa 36U w pomieszczeniu 114. Punkty Logiczne (PEL) 2xRJ45+3x(2P+Z) zgodnie z potrzebami ekranowane kat. 6+. W CPD przygotowano miejsce na podłączenie przełącznicy światłowodowej do obsługi łączy światłowodowych oferowanych usług telekomunikacyjnych
i Internetu przez operatorów telekomunikacyjnych.
- centralny punkt dystrybucji CPD będzie zbudowany z szafy serwerowej 36U 600x1000. Szafa będzie wyposażona w urządzenia centralne oraz patchpanele sieci LAN i innych mediów wprowadzonych do szafy.
- system badania warunków środowiskowych wilgotność i temperatura jako element nadzoru i bezpieczeństwa magazynów książek.
- system KD do nadzoru dostępu do przestrzeni wydzielonych
- SSP jako cyfrowy system nadzoru bezpieczeństwa pożarowego obiektu z czujkami detekcji pożaru optycznymi (dymowymi), optyczno-termicznymi i radiowymi optyczno-termicznymi. Centrala zainstalowana w pomieszczeniu nr 9 – wypożyczalnia.
Zakres zamówienia obejmuje również załadunek transport i rozładunek księgozbiorów oraz pozostałego wyposażenia biblioteki do miejsca tymczasowego przechowania na okres remontu pomieszczeń biblioteki. Księgozbiory i pozostałe wyposażenie zostanie przetransportowane z budynku biblioteki przy ul. Niepodległości 16 do budynku byłej Szkoły Podstawowej przy pl. Ewangelickim 1, środkami transportu nadającymi się do przewozu tego rodzaju przedmiotów. Po wykonaniu prac remontowych Wykonawca z powrotem przetransportuje księgozbiory do budynku biblioteki przy ul. Niepodległości 16.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - dokumenty te stanowią załączniki do SWZ.
Uwaga !
W załączonej dokumentacji projektowej są opisane prace instalacyjne związane ze zmianą lokalizacji grzejników, prace związane z wstawieniem okien połaciowych na poddaszu, prace związane z wykończeniem wydzielonych sanitariatów dla osób ze szczególnymi potrzebami, kuchni i pozostałych sanitariatów ( tj. wykonanie okładzin z płytek ceramicznych oraz montaż armatury sanitarnej, pochwytów, instalacje sanitarne i elektryczne), – Zamawiający informuje, że prac tych nie należy wyceniać w tym postępowaniu ponieważ zostaną one wykonane w kolejnych etapach prac modernizacyjnych w ramach odrębnych kontraktów.
Prace związane z wykonaniem instalacji oświetleniowej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego – Zamawiający informuje, że w tym postępowaniu Wykonawca powinien wycenić prace związane ułożeniem okablowania, gniazd i włączników.
Montażu opraw LED oraz opraw oświetlenia awaryjnego nie należy wyceniać w tym postępowaniu ponieważ zostaną one wykonane w kolejnych etapach prac modernizacyjnych w ramach odrębnych kontraktów.
Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:
1) Dokumentacja Projektowa,
2) Przedmiar robót,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) Obowiązkowe standardy formalno-prawne i techniczne które muszą zostać spełnione dla zadań realizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 Priorytet 2. Kierunek interwencji 2.1. Infrastruktura Bibliotek 2021-2025
Zamawiający informuje jednocześnie że prace modernizacyjne wchodzące w zakres niniejszego zamówienia są tylko częścią robót budowlanych które będą prowadzone na obiekcie Biblioteki Miejskiej. W związku z tym Zamawiający informuje ,że może wystąpić sytuacja w której prowadzone będą w jednym czasie roboty budowlane w ramach odrębnych kontraktów i przez różnych Wykonawców. W takiej sytuacji Wykonawcy będą zobowiązani do wzajemnej współpracy i koordynacji swoich działań we współpracy z Inspektorem nadzoru.
Zamawiający informuje że roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z wytycznymi programowymi w tym zakresie tj.:
-Obowiązkowymi standardami formalno-prawnymi i technicznymi dla zadań realizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 Priorytet 2. Kierunek interwencji 2.1. Infrastruktura Bibliotek 2021-2025
- Opracowaniem Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa pn: Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami uwzględniając koncepcję uniwersalnego projektowania – poradnik
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075119,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3075119,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075119,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZISICO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241906528
7.3.4) Miejscowość: Szprotawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075119,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa stawu w Witkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.