Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00478484/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wspieranie aktywności mieszkańców poprzez poprawę bazy lokalowej – montaż ogrzewania w budynku Sali wiejskiej OSP Siemianice”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęka Opatowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akacjowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Łęka Opatowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-645
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 14 520
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leka-opatowska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leka-opatowska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1119d4d-2adf-4f99-b80f-4c8528edcfd81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wspieranie aktywności mieszkańców poprzez poprawę bazy lokalowej – montaż ogrzewania w budynku Sali wiejskiej OSP Siemianice”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1119d4d-2adf-4f99-b80f-4c8528edcfd8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066257/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wspieranie aktywności mieszkańców poprzez poprawę bazy lokalowej – montaż ogrzewania w budynku sali wiejskiej OSP w Siemianicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPPG.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym opracowaniem jest:
1) Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie przynależącym do obiektu użyteczności publicznej – OSP Siemianice. Instalację o mocy do 30 kWp należy wykonać na konstrukcji dedykowanej dla instalacji gruntowych (zalecana moc modułów 55 szt. x 540 Wp). System paneli fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną o mocy wynikającej z zapotrzebowania obiektu wraz z oprzyrządowaniem oraz niezbędnym okablowaniem, koniecznym do przyłączenia do sieci elektroenergetycznej. Projektowany jest montaż instalacji fotowoltaicznej w oparciu o zastosowanie monokrystalicznych modułów PV o mocy 540 Wp lub większej. Łączna moc instalacji wyniesie min. 29,50 kWp i nie może przekroczyć 30 kWp. wraz z podłączeniem sytemu fotowoltaicznego do sieci elektroenergetycznej (OSD), dzięki czemu nie będzie konieczności wyposażania instalacji w urządzenia magazynujące energię elektryczną. Powstanie tzw. sieciowy system fotowoltaiczny (on-grid). Elementem systemu sieciowego jest inwerter fotowoltaiczny, który dokonuje przekształcenia DC/AC prądu z modułów fotowoltaicznych i dostarcza elektryczność do instalacji elektrycznej budynku. Dostarczona elektryczność zasila odbiorniki podłączone do instalacji elektrycznej budynku, a, w przypadku wytwarzania większej ilości elektryczności niż zapotrzebowanie odbiorników (występowanie nadwyżki elektryczności), niniejsza nadwyżka wprowadzana jest do sieci elektroenergetycznej. W przypadku braku lub niedoboru elektryczności wytwarzanej przez instalację fotowoltaiczną następuje doprowadzenie do odbiorników elektryczności z sieci elektroenergetycznej. Instalacja zostanie posadowiona na gruncie przynależącym do obiektu objętego opracowaniem. Miejsce posadowienia instalacji fotowoltaicznej dobrano na podstawie konsultacji z Zarządcą obiektu i wykonanych pomiarów podczas wizji lokalnej.
UWAGA!!!
Teren pod instalacją należy wyrównać, pokryć agrotkaniną / agrowłókniną i przysypać kruszywem grubości min 2 cm. Teren wokół instalacji należy ogrodzić płotem panelowym o wysokości min 1,5 m na podbudowie betonowej (150+30) wraz z jedną furtką wejściową o szerokości 100 cm z klamką i zamkiem. Długość ogrodzenia ok 61 mb, powierzchnia pod instalacją ok 228m2. (Powyższy zakres robót nie uwzględniono w przedmiarze).
2) Montaż wewnętrznej instalacji elektrycznej niezbędnej do podłączenia urządzeń grzewczych. Wewnętrzną instalację należy wykonać w natynkowych korytach kablowych po trasach optymalnych do osiągnięcia zasilania urządzeń grzewczych z przewodów o przekrojach dobranych do mocy urządzeń. Przekroje przewodów oraz trasy ich prowadzenia należy uzgodnić z Zamawiającym. W tym celu Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej.
3) Dostawa i montaż urządzeń grzewczych:
Grzejniki elektryczne – zamówienie przewiduje montaż czterech grzejników elektrycznych.
3 konwektory elektryczne ścienne o mocy 500W z modułem komunikacji bezprzewodowej Wi-Fi umieszczone w pomieszczeniach:
- 1.01 – wiatrołap o powierzchni użytkowej 4,2 m2,
- 1.02 – pomieszczenie gospodarcze o powierzchni użytkowej 6,6 m2,
- 1.10 – pomieszczenie magazynowe o powierzchni użytkowej 9,9 m2,
1 konwektor elektryczny ścienny o mocy 1000W z modułem komunikacji bezprzewodowej wifi umieszczony w pomieszczeniu:
- 1.04 – sanitariaty o powierzchni użytkowej 8,3 m2,
Aparaty grzewcze – 2 aparaty grzewcze typ LEO EL S (lub równoważny) o mocy grzewczej 5,3 – 10.8 kW z regulacją wraz z automatyką i wspornikiem do montażu umieszczone w pomieszczeniach:
- 1.07 – Boks 1 – garaż o powierzchni użytkowej 35,7 m2,
- 1.08 – Boks 2 – garaż o powierzchni użytkowej 31,5 m2,
Klimatyzacja z funkcją grzania – 4 jednostki wewnętrzne oraz 3 jednostki zewnętrzne klimatyzatory z funkcja grzania sterowane bezprzewodowo za pomocą pilota.
1) Klimatyzator typu bisplit (2 jednostki wewnętrzne ścienne o mocy chłodniczej / grzewczej: 2,5/2,8 kW każda wraz z agregatem zewnętrznym 5,3 /5,6 kW) w pomieszczeniach:
- 1.05 – Szatnia o powierzchni użytkowej 22,4 m2,
- 1.06 – Pomieszczenie biurowe o powierzchni użytkowej 17,1 m2,
2) Klimatyzator typu split ścienny o mocy chłodniczej / grzewczej: 2,5/2,8 kW wraz z agregatem zewnętrznym, klimatyzator w pomieszczeniu:
- 1.12 – Zaplecze o powierzchni użytkowej 9,4 m2,
3) Klimatyzator typu split ścienny o mocy chłodniczej / grzewczej: 8,5/8,8 kW wraz z agregatem zewnętrznym, klimatyzator w pomieszczeniu:
- 2.02 – Sala narad o powierzchni użytkowej 53,5 m2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45000000-7 - Roboty budowlane
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71314100-3 - Usługi elektryczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WASTA PV Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619-205-35-20
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza
7.3.4) Miejscowość: Kępno
7.3.5) Kod pocztowy: 63-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowej - Przebudowa hali magazynowej
- Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I w gminie Jeżów"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji 5 placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na (...) - Etap II"" (część nazwy)
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w należ. stanie techniczn., świadczenie usł. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 311/12 w miejscowości Gaj Gruszczański"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.