Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00502647/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa monitoringu wizyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-625bb9b5-5118-42dd-a52c-ff7e0a1ad5891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa monitoringu wizyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-625bb9b5-5118-42dd-a52c-ff7e0a1ad589
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045082/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa monitoringu wizyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234503,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego o 3 punkty kamerowe w technologii IP (CCTV) i w formule „Zaprojektuj
i Wybuduj”. Wykonawca, w imieniu Zamawiającego, wybuduje i odda do użytkowania przedmiot zamówienia w stanie wolnym od wad i usterek. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia projektowe w danej specjalności na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
2. Punkty kamerowe rozmieszczone będą w następujących lokalizacjach na terenie miasta Pisz:
- ul. Gustawa Gizewiusza,
- ul. Lipowa,
- ul. Michała Wołodyjowskiego.
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na II etapy.
Etap I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:
a) część I Dokumentacji projektowej – wariantowe koncepcje proponowanych rozwiązań dla inwestycji zgodnie z przepisami prawa, z aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu rozwiązań racjonalizujących koszty budowy oraz zatwierdzenie przez Zamawiającego opracowanej koncepcji;
b) część II Dokumentacji projektowej:
- wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w PFU wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi
i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji,
- uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień i decyzji, w tym: wszystkich innych uzgodnień i opinii oraz decyzji niezbędnych do wykonania robót budowlanych (Wykonawca zostanie upoważniony do występowania w imieniu Zamawiającego z odpowiednimi wnioskami do odpowiednich instytucji).
Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym:
a) wykonanie robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania przedmiotu umowy;
b) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji;
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w przypadku takiej konieczności.
4. Miejsce realizacji zamówienia:
1) Kablowe linie światłowodowe będą układane w istniejącej kanalizacji kablowej Orange Polska na odcinkach od istniejących punktów, w których znajduje się sieć światłowodowa Gminy Pisz. Zakończenie zaciągu w kanalizacji Orange znajdować się będzie w studni znajdującej się najbliżej projektowanego punktu kamerowego. Szczegółowe przebiegi tych linii udostępni Zamawiający na etapie projektowania;
2) Długości poszczególnych odcinków w kanalizacji Orange Polska wynoszą odpowiednio:
- ul. Gustawa Gizewiusza 7 – ul. Gizewiusza 5 – 205,0 m,
- ul. dr Władysława Klementowskiego 11 – ul. Lipowa 15 – 331,0 m,
ul. Warszawska 43 – ul. Michała Wołodyjowskiego 15a – 1066,0 m.
5. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy oraz w PFU, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32231000-1 - Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
35121700-5 - Systemy alarmowe
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
48821000-9 - Serwery sieciowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 17 września 2024 r. Zamawiający – Gmina Pisz, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pn.: „Budowa monitoringu wizyjnego”. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17 września 2024 r. pod nr 2024/BZP 00502647/01. Do upływu terminu składania ofert określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu, tj. do dnia 4 października 2024 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty.W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 1 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Budowa monitoringu wizyjnego
- Dostawa pospółki 0-31,5 mm (C50/30) i mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm (C50/30) oraz świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz z ich
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Piszu
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 105421E w m. Strugienice Gmina Zduny
- Budowa żłobka gminnego w Mędłowie
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy, rozbudowy i przebudowy dróg z podziałem na części"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Bełżycach
- Dostawa macierzy dyskowej oraz serwera plików do archiwizacji logów i kopii zapasowych dla Osiedla Akademickiego Politechniki Opolskiej
- Remont pomieszczeń Kliniki Hematologii "A" Oddziału Chorób Układu Krwiotwórczego na IV piętrze budynku nr 1 ("A") w siedzibie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie ul. Indiry Gandhi 14
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.