Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504124/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie dla Nadleśnictwa Brzeziny w Kaletniku robót budowlanych w 2024 roku II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzeziny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna, 3
1.5.2.) Miejscowość: Kaletnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 447141551
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzeziny@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeziny.lodz.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0c3b322-fa12-4c60-b8c9-fbe6e5c7973f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dla Nadleśnictwa Brzeziny w Kaletniku robót budowlanych w 2024 roku II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0c3b322-fa12-4c60-b8c9-fbe6e5c7973f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034189/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach nadzorowanych przez Nadleśnictwo Brzeziny w Kaletniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.65.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 363765,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej leśniczówki Gałków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiar robót, które stanowią załącznik 8.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 20212,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych nadzorowanych przez Nadleśnictwo Brzeziny.Wymiana kotłów centralnego ogrzewania przewidziana jest w następujących lokalizacjach:
a) budynek mieszkalny – Mikołajów 2, 97-221 Rokiciny, gmina Rokiciny (2 kotły)
b) budynek mieszkalny – Stary Redzeń 83, 95-040 Koluszki, gmina Koluszki (1 kocioł)
c) budynek mieszkalny – Wiączyń Dolny 22A, 92-701 Łódź, gmina Nowosolna (1 kocioł)
d) budynek mieszkalny – Wiączyń Dolny 23, 92-701 Łódź, gmina Nowosolna (1 kocioł)
e) budynek mieszkalny – Zaosie 1A, 97-225 Ujazd, gmina Ujazd (1 kocioł)
f) budynek mieszkalny – Żywocin 119, 97-320 Wolbórz, gmina Wolbórz (1 kocioł)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiar robót, które stanową załącznik 8.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 302403,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont balkonu leśniczówki Zieleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiar robót, które stanową załącznik 8.3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 41149,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dot. w/w części zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dot. w/w części zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie dot. w/w części zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka obiektów przy ul. Szpitalnej 45 w Koninie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lubenia
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Budowa basenu odkrytego ze strefą wypoczynkową oraz pawilonu administracyjno - sanitarnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
- Odbudowa budynku frontowego, budowę oficyny wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejących oficyn na nieruchomości przy ul.Rewolucji 1908 nr31 (...)
- Modernizacja pomieszczeń szpitala w Chodzieży w ramach projektu "Rozwój WCPiT im. E i J Zeylandów jako Specjalistycznego Ośrodka Leczenia Onkologicznego SOLO II" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.