Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495564/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych elektrycznych: jeden co najmniej 8-osobowy oraz jeden co najmniej 7-osobowy – do przewozu osób dla potrzeb ZPOW Nr3, ul. Łukowska 25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380370870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 785869155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.szczesna@zpow3.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zpow3.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-007780ed-de5d-41f1-96a7-ba459f88aa9b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Piecza zastępcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych elektrycznych: jeden co najmniej 8-osobowy oraz jeden co najmniej 7-osobowy – do przewozu osób dla potrzeb ZPOW Nr3, ul. Łukowska 252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-007780ed-de5d-41f1-96a7-ba459f88aa9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00489126/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych elektrycznych do przewozu osób dla potrzeb Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3, ul. Łukowska 25 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2610.1.2024.BSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 569105,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych elektrycznych – jeden co najmniej 8-osobowy oraz jeden co najmniej 7-osobowy – do przewozu osób dla potrzeb Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3, ul. Łukowska 25 w Warszawie.Zamówienie realizowane z podziałem na części.
Podstawowe wymagania specyfikacji technicznej samochód nr 1:
Wersja VAN
1 Liczba drzwi – minimum 5; w tym minimum dwa przesuwne prawe i lewe
2 Przewód do ładowania akumulatora trakcyjnego, trójfazowy do ładowarki naściennej typu WallBox
3 Liczba miejsc minimum – 8;
4 Rok produkcji nie wcześniej niż̇ - 2023 rok;
5 Silnik – w pełni elektryczny – minimum 100 KW
6 Klimatyzacja
7 Boczne poduszki powietrzne
8 Czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
9 Kurtyny powietrzne dla pierwszego, drugiego i trzeciego rzędu siedzeń
10 Automatyczne światła z czujnikiem zmierzchu;
11 Czujniki parkowania przód i tył
12 Długość przestrzeni ładunkowej za ostatnim rzędem siedzeń minimum 850 mm
13 System monitorowania martwego pola
14 System stabilizacji toru jazdy
15 Alarm z immobilizerem;
16 Komplet opon zimowych i letnich
17 System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS
18 Tempomat;
19 Pojemność akumulatorów co najmniej 64 kWh
20 System mocowania fotelików dziecięcych (ISOFix)
21 System Bluetooth z zestawem głośnomówiącym
22 Gwarancja mechaniczna na samochód co najmniej 24 miesiące
OPIS DODATKOWYCH PARAMETRÓW PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – samochód nr 1
1 Kierownica wielofunkcyjna
2 Regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
3 Pełnowymiarowe koło zapasowe
4 Podłokietnik kierowcy w pierwszym rzędzie
5 Elektryczny hamulec postojowy;
6 Klimatyzacja 2 lub 3 strefowa
7 Inteligentne wycieraczki z czujnikiem deszczu
8 Lusterka boczne elektrycznie składane i podgrzewane
9 Radio wraz z głośnikami dla każdego rzędu siedzeń
10 Czujniki ciśnienia w oponach
11 Szyby drugiego i trzeciego rzędu oraz szyba tylna przyciemniane
12 Przednie pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości
13 Tylne drzwi 2 skrzydłowe
14 Centralny zamek
15 System nawigacji
16 Fotel kierowcy z regulacją wysokości
17 Kamera cofania
18 Ładowarka pokładowa 11kW
19 Gwarancja mechaniczna co najmniej 48 miesięcy
20 Gwarancja na perforację nadwozia co najmniej 120 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 252032,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych elektrycznych – jeden co najmniej 8-osobowy oraz jeden co najmniej 7-osobowy – do przewozu osób dla potrzeb Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3, ul. Łukowska 25 w Warszawie.Zamówienie realizowane z podziałem na części.
Podstawowe wymagania specyfikacji technicznej samochód nr 2:
OPIS WYMAGANYCH PARAMETRÓW PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wersja SUV
1 Liczba drzwi - minimum 5
2 Kable do ładowania
3 Liczba miejsc – min. 7
4 Rok produkcji nie wcześniej niż̇ - 2023 rok
5 Silnik – w pełni elektryczny – minimum 200 KM
6 Napęd 4x4
7 Klimatyzacja automatyczna minimum 3 strefowa z nawiewami na każdy rząd siedzeń
8 Boczne poduszki powietrzne
9 Czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
10 Kurtyny powietrzne
11 Automatyczne światła z czujnikiem zmierzchu
12 Czujniki parkowania przód i tył wraz z kamerą cofania
13 Komplet opon zimowych i letnich
14 System monitorowania martwego pola
15 System stabilizacji toru jazdy
16 Alarm z immobilizerem
17 System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS
18 Aktywny tempomat
19 Zasięg według WLTP cykl mieszany minimum 500 kilometrów
20 System mocowania fotelików dziecięcych minimum na skrajnych fotelach w drugim rzędzie siedzeń (ISOFix)
21 System Bluetooth z zestawem głośnomówiącym z obsługą Android Auto, Apple Car Play
22 Gwarancja mechaniczna na samochód co najmniej 24 miesiące
OPIS DODATKOWYCH PARAMETRÓW PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - samochód nr 2
1 Pojemność bagażnika minimum 300 litrów za ostatnim rzędem siedzeń
2 Wyświetlacz panoramiczny
3 Pełnowymiarowe koło zapasowe lub zestaw naprawczy
4 Podłokietnik kierowcy w pierwszym rzędzie
5 Elektryczny hamulec postojowy;
6 Dywaniki gumowe - komplet dla kierowcy i pasażerów
7 Inteligentne wycieraczki z czujnikiem deszczu
8 Regulowane fotele kierowcy i pasażera minimum w 6 płaszczyznach
9 Podgrzewana przednia szyba
10 Podgrzewane boczne lusterka
11 Kierownica z regulacją wysokości w dwóch płaszczyznach
12 Przednie pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości
13 Światła do jazdy dziennej w technologii LED
14 Regulowane oparcia i zagłówki w II rzędzie
15 System nawigacji
16 Światła adaptacyjne
17 Gwarancja mechaniczna co najmniej 48 miesięcy
18 Gwarancja na perforację nadwozia co najmniej 120 miesięcy
19 Długość całkowita auta nie mniej niż 4,7 metra
20 Szerokość całkowita auta nie mniej 1,7 metra
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 317073,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie części 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy pzp gdyż nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316645 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316645 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316645 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dynamica Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570081116
7.3.3) Ulica: Jawornik 525
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316645 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym: dwóch samochodów elektrycznych oraz jednego samochodu z silnikiem benzynowym na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.