Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wprowadzenie dodatkowych tablic informacji pasażerskiej (TIP) przy ul. Źródłowej i ul. Spornej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wprowadzenie dodatkowych tablic informacji pasażerskiej (TIP) przy ul. Źródłowej i ul. Spornej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f5b48ab-e99c-480c-a1dc-d2d4d5651163
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042310/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.46 Wprowadzenie dodatkowych tablic informacji pasażerskiej (TIP) przy ul. Źródłowej i ul. Spornej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wybrano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (znak. ZIM-DZ.2621.41.2020) i jest zgodne z jego przedmiotem, a wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Dotychczas udzielono zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych: pn.: "Wykonanie robót polegających na modernizacji jezdni8 ul. Wojska Polskiego na odc. od ul. Chryzantem do ul. Strykowskiej i zmianie organizacji ruchu na skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego z ul. Strykowską", nr postępowania: ZIM-DZ.2620.59.2023, o wartości: 1 230 000,00 zł brutto (1 000 000,00 zł netto).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZIM-DZ.2621.41.2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.72.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 517042,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, objętym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa i przebudowa linii tramwajowej w ulicy Wojska Polskiego na odc. od ul. Franciszkańskiej do ul. Strykowskiej wraz z przebudową układu drogowego i niezbędnej infrastruktury oraz budową połączenia tramwajowego wzdłuż ul. Strykowskiej z przystankiem ŁKA Łódź Marysin wraz z przebudową wodociągów w ul. Wojska Polskiego oraz w skrzyżowaniach objętych przebudową układu drogowego”, z podziałem na zadania:
Zadanie 1: „Przebudowa linii tramwajowej w ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Franciszkańskiej do ul. Strykowskiej wraz z przebudową układu drogowego i niezbędnej infrastruktury, budowa parkingu P&R (zamówienie podstawowe) oraz przebudowa układu torowego w ul. Strykowskiej w zakresie umożliwiającym eksploatację dedykowanych linii tramwajowych (zamówienie w ramach prawa opcji)”
Zadanie 2: „Przebudowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami w ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Młynarskiej do al. G. Palki w Łodzi oraz w skrzyżowaniach objętych przebudową układu drogowego”, nr sprawy ZIM-DZ.2621.41.2020, w wyniku którego w dniu 06.10.2021 r. została zawarta umowa nr 263.91/DZ/2021.
Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż trzech tablic informacji pasażerskiej (TIP) na dwóch przystankach autobusowych przy ul. Źródłowej oraz jednym przystanku autobusowym przy ul. Spornej. Dodatkowe tablice TIP muszą spełniać parametry i wymaganie dla TIP określone w dokumentacji projektowej dla zamówienia podstawowego (). W celu zamontowania tablic należy wykonać dodatkowy odcinek kanalizacji do TIP. TIP należy wpiąć do szafy sygnalizacji świetlnej. Zamawiający załącza do niniejszego postępowania KNA 183/2024 rew 4 z dnia 08.02.2024 r. oraz KNA 183/2024 rew 5 z dnia 29.02.2024 r., zgodnie z którą należy zrealizować przedmiotowe zamówienie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48813200-2 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 635962,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635962,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 635962,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORPOL SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9720959445
7.3.3) Ulica: ul. ŚW. MICHAŁA, nr 43
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-119
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa: PERFECT ELECTRO sp. z o.o.
Zakres:
- montaż tablic informacji pasażerskiej;
- kanalizacja kablowa wraz z okablowaniem;
- nawierzchnia chodnika;
- dokumentacja powykonawcza
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635962,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.