Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486868/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzenia do ochrony przed atakami sieciowymi wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012261725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Ujazdowskie 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-583
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@kprm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/premier
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09505e5c-74a2-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzenia do ochrony przed atakami sieciowymi wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09505e5c-74a2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-43/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447154,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę urządzenia do ochrony przed atakami sieciowymi wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji, a zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do Specyfikacji.
Etap I:
1) dostarczenie oraz wdrożenie Urządzenia w infrastrukturze Zamawiającego wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz opracowaniem dokumentacji powdrożeniowej;
2) przeprowadzenie minimum 2-dniowego warsztatu powdrożeniowego dla co najmniej 4 administratorów w oparciu o wdrożoną konfigurację Urządzenia w infrastrukturze Zamawiającego,
3) zapewnienie wsparcia technicznego producenta, w terminie do 30 dni od podpisania Umowy (zgodnie z ofertą).
4) wsparcie techniczne producenta dla wdrożonego Urządzenia oraz oprogramowania w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru etapu I;
Etap II: Przegląd Systemu, realizowany po wykonaniu etapu I raz na miesiąc w zakresie aktualizacji, hardeningu wdrożonych polityk, sprawdzenia stanu technicznego systemu, analizy logów, propozycji optymalizacji wdrożonego systemu, w cyklu miesięcznym, do każdego 15 – tego dnia miesiąca.
Etap III:
Wsparcie powdrożeniowe Wykonawcy, realizowane na bieżąco w terminach ustalonych przez Strony, w maksymalnym wymiarze 120 roboczogodzin w okresie 12 miesięcy od podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru etapu I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548457 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548457 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548457 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ascomp S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-012-52-06
7.3.3) Ulica: Ch. Botewa 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-798
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548457 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) dostarczenie oraz wdrożenie Urządzenia w infrastrukturze Zamawiającego wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz
opracowaniem dokumentacji powdrożeniowej;
2) przeprowadzenie minimum 2-dniowego warsztatu powdrożeniowego dla co najmniej 4 administratorów w oparciu o
wdrożoną konfigurację Urządzenia w infrastrukturze Zamawiającego,
3) zapewnienie wsparcia technicznego producenta, w terminie do 14 dni od podpisania Umowy (zgodnie z ofertą).
4) wsparcie techniczne producenta dla wdrożonego Urządzenia oraz oprogramowania w okresie 12 miesięcy od dnia
podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru etapu I;
Etap II: Przegląd Systemu, realizowany po wykonaniu etapu I raz na miesiąc w zakresie aktualizacji, hardeningu
wdrożonych polityk, sprawdzenia stanu technicznego systemu, analizy logów, propozycji optymalizacji wdrożonego
systemu, w cyklu miesięcznym, do każdego 15 – tego dnia miesiąca.
Etap III:
Wsparcie powdrożeniowe Wykonawcy, realizowane na bieżąco w terminach ustalonych przez Strony, w maksymalnym
wymiarze 120 roboczogodzin w okresie 12 miesięcy od podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru
etapu I.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Dostawa urządzeń sieciowych wraz z akcesoriami
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.