Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129702/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00142187/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kościelisko w latach 2022-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101
1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kościelisko w latach 2022-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fd59ec8-c15e-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009280/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kościelisko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne, według potrzeb Zamawiającego, wykonywanie bieżącej konserwacji dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Kościelisko, które składać się będzie z następujących wariantów:
1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową „na gorąco” z frezowaniem
– Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni (z nadaniem regularnych kształtów) lub frezowanie,
– Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem materiału z rozbiórki,
– Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca,
– Rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia,
– Zagęszczanie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki,
– Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie grysem.
2) Remont cząstkowy nawierzchni remonterem przy użyciu grysów i emulsji
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych i wypełnienie ubytków asfaltem,
- Wymiana elementów konstrukcyjnych nawierzchni (korytowanie, podbudowa z kruszyw o łącznej grubości 40 cm, warstwa wyrównawcza nawierzchni, nawierzchnia asfaltowa o grubości 4 cm),
- Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją i grysami przy użyciu remontera.
3) Usuwanie szczelin oraz pęknięć w nawierzchni mineralno-bitumicznej masą zalewową do szczelin
- Przygotowanie szczelin oraz pęknięć poprzez usunięcie z nich pozostałości olejów, tłuszczów oraz luźnych kawałków,
- Osuszenie szczelin strumieniem sprężonego powietrza,
- Naniesienie gruntownika,
- Aplikacja gorącej masy zalewowej przy użyciu lancy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10505,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11949,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10505,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa KAL-TRANS Spółka Jawna KALATA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361028147
7.3.4) Miejscowość: Szaflary
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KAL-TRANS" SPÓŁKA JAWNA KALATA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KAL-TRANS" SPÓŁKA JAWNA KALATA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
- DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZARSKICH
- DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN
- DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH, PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ WODY
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.