Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00408929/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja pilotażowego programu pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży w toruńskiej oświacie - 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: we@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja pilotażowego programu pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży w toruńskiej oświacie - 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cecc628-586d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028946/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Realizacja pilatożowego programu pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży w torunskiej oświacie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 114/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324959,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie: warsztatów dla uczniów, chłopców i dziewcząt ( 3 grupy odbiorców ).Celem warsztatów dla uczniów, tj. uczniów klas VI-VIII szkół podstawowych oraz uczniów ze szkół ponadpodstawowych jest:
a) rozwijanie kompetencji społecznych i emocjonalnych, samooceny i motywacji,
b) wzmocnienie dobrostanu społecznego i psychicznego toruńskiej młodzieży po okresie edukacji zdalnej,
c) dodatkowo dla dziewcząt nabycie umiejętności radzenia sobie z uczuciem lęku i niepokoju oraz negatywnymi emocjami,
d) dodatkowo dla chłopców rozwijanie empatii i nabycie umiejętności przyjmowania perspektywy innych ludzi.
Warsztaty będą realizowane na terenie szkoły po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. Przez godzinę należy rozumieć pełną godzinę zegarową (60 minut).
Liczba godzin warsztatów dla uczniów, chłopców, dziewcząt w poszczególnych placówkach określona została w pkt 1.1.1. SWZ:
2. Termin wykonania zamówienia
I część: 20% liczby godzin usług określonych w § 1 ust.3 wzoru umowy – od dnia podpisania umowy do 20.12.2023 r.,
II część: 80% liczby godzin usług określonych w § 1 ust.3 wzoru mowy - do 30.06.2024 r.
Przedmiot umowy będzie realizowany w trakcie roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych i ferii, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1211), z zastrzeżeniem § 2 ust.3 wzoru umowy dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 178813,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie: warsztatów dla rodziców/opiekunów prawnych.Celem warsztatów dla rodziców/opiekunów prawnych jest:
a) budowanie pozytywnych relacji i kompetencji rodzicielskich,
b) zmotywowanie rodziców do dyskusji na temat dobrostanu młodzieży, refleksji nad możliwymi sposobami pomocy młodzieży w radzeniu sobie z rozwojowymi wyzwaniami, w tym pozytywnym nastawieniu do rzeczywistości i postawie optymizmu i nadziei,
c) warsztaty odbędą się na terenie szkół. W warsztatach powinni wziąć udział rodzice uczniów objętych warsztatami dla uczniów. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się udział rodziców innych uczniów danej szkoły.
Warsztaty będą realizowane na terenie szkoły po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. Przez godzinę należy rozumieć pełną godzinę zegarową (60 minut).
Liczba godzin warsztatów dla rodziców/opiekunów prawnych w poszczególnych placówkach określona została w pkt :1.1.2. SWZ.
2. Termin wykonania zamówienia
I część: 20% liczby godzin usług określonych w § 1 ust.3 wzoru umowy – od dnia podpisania umowy do 20.12.2023 r.,
II część: 80% liczby godzin usług określonych w § 1 ust.3 wzoru mowy - do 30.06.2024 r.
Przedmiot umowy będzie realizowany w trakcie roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych i ferii, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1211), z zastrzeżeniem § 2 ust.3 wzoru umowy dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 48715,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie: warsztatów dla nauczycieli.Celem warsztatów dla nauczycieli jest:
a) wsparcie nauczycieli w budowaniu relacji, w tym nauczyciel-uczeń, nauczyciel-rodzic,
b) rozwijanie dobrostanu psychicznego i społecznego młodzieży,
c) zmotywowanie nauczycieli do dyskusji na temat dobrostanu młodzieży, refleksji nad możliwymi sposobami pomocy młodzieży w radzeniu sobie z rozwojowymi wyzwaniami, w tym pozytywnym nastawieniu do rzeczywistości i postawie optymizmu i nadziei.
Warsztaty będą realizowane na terenie szkoły po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. Przez godzinę należy rozumieć pełną godzinę zegarową (60 minut).
Liczba godzin warsztatów dla nauczycieli w poszczególnych placówkach określona jest w pkt 1.1.3 SWZ.
2. Termin wykonania zamówienia
I część: 20% liczby godzin usług określonych w § 1 ust.3 wzoru umowy – od dnia podpisania umowy do 20.12.2023 r.,
II część: 80% liczby godzin usług określonych w § 1 ust.3 wzoru mowy - do 30.06.2024 r.
Przedmiot umowy będzie realizowany w trakcie roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych i ferii, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1211), z zastrzeżeniem § 2 ust.3 wzoru umowy dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 48715,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie indywidualnej terapii psychologicznej dla uczniów. W terapii będą uczestniczyć chętni uczniowie, którzy zgłoszą się do Wykonawcy ( lub zostaną zgłoszeni przez rodziców/ opiekunów prawnych ).Terapia będzie realizowana na terenie szkoły po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. Przez godzinę należy rozumieć pełną godzinę zegarową (60 minut).
Liczba godzin do realizacji w ramach indywidualnej terapii uczniów określona została w pkt 1.1.4 SWZ.
2. Termin wykonania zamówienia
I część: 20% liczby godzin usług określonych w § 1 ust.3 wzoru umowy – od dnia podpisania umowy do 20.12.2023 r.,
II część: 80% liczby godzin usług określonych w § 1 ust.3 wzoru mowy - do 30.06.2024 r.
Przedmiot umowy będzie realizowany w trakcie roku szkolnego z wyłączeniem przerw świątecznych i ferii, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1211), z zastrzeżeniem § 2 ust.3 wzoru umowy dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 48715,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168097,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227795,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168097,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27 /2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Akademia Nauki , Świętej Katarzyny 4, prowadzenie części zajęć
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168097,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwanska 27/2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Akademia Nauki , Świętej Katarzyny 4, prowadzenie części zajęć
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52216,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52216,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prowadzenie części zajęć - Akademia Nauki , ul. Świętej Katarzyny 4, 87-100 Toruń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52216,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Cosulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Akademia Nauki , Świętej Katarzyny 4, prowadzenie części zajęć
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" ...
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2025
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025.
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.