Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482266/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655256980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f9b0e5-a19b-494d-b753-a42b4d8b2e02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051965/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482266
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/p.n/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, sukcesywna dostawa/tankowanie paliwa do samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie w okresie od dnia 23 września 2024 r. do dnia 23 września 2025 roku.
Zamówienie obejmuje:
a. dostawę oleju napędowego ON zgodnego z normą PN-EN 590 – zakładana ilość około 70 000 litrów,
b. dostawę benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 zgodnej z normą PN-EN 228 – zakładana ilość około 7 000 litrów
2. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie paliwa do zbiorników paliwa samochodów i sprzętu, na stacjach benzynowych Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Wykonawca zapewni:
a. możliwość całodobowego tankowania paliwa w miarę potrzeb Zamawiającego;
b. możliwość tankowania paliwa do kanistrów dla urządzeń o małych pojemnościach np. piły spalinowe, kosy mechaniczne, płyta wibracyjna, piła do cięcia nawierzchni,
4. Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania ww. paliw za pomocą:
a) asygnat, na których podpisuje się osoba pobierająca paliwo, lub
b) systemu elektronicznego kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN
5. W sytuacji opisanej w ww. pkt. 4 lit. a), Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji (wydań zewnętrznych- WZ), na którym jest wpisana data, miejscowość, numer rejestracyjny, osoba pobierająca paliwo, oraz stan licznika auta, co umożliwia kontrolę pobranego paliwa
6. W sytuacji opisanej w ww. pkt. 4 lit. b), Zamawiający dopuszcza możliwość bezgotówkowego pobierania paliwa z wykorzystaniem systemu elektronicznych kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN, zapewnia bezgotówkowe przekazanie kart flotowych w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Ilość kart określona będzie z chwilą realizacji umowy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wydania dodatkowych kart paliwowych z chwilą zarejestrowania nowego zakupionego samochodu lub sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie.
8. Karty nowe wydawane są Zamawiającemu bezpłatnie, a w razie ich utraty lub kradzieży, Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży i na stronie internetowej Wykonawcy.
9. W przypadku wyboru Wykonawcy, którego ważne karty Zamawiający już posiada, dopuszcza się możliwość odstąpienia od konieczności wydania nowych kart po podpisaniu umowy. Wymiana kart na nowe nastąpi po terminie ważności kart i będzie odbywać się w sposób sukcesywny, według harmonogramu przedstawionego Wykonawcy przez Zamawiającego.
10. Zakup wskazanych rodzajów paliw może odbywać się sporadycznie w okresie wiosenno- letnim do zbiorników przenośnych.
11. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, wg obowiązujących norm, przy czym Zamawiający będzie miał prawo wglądu w orzeczenie jakości paliwa, a w uzasadnionych przypadkach będzie miał prawo żądać od Wykonawcy skierowania próbki paliwa do kontrolnych badań laboratoryjnych;
12. Wykonawca umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w okresach rozliczeniowych- 2 razy w miesiącu z 14 dniowym terminem płatności, na podstawie zbiorczych faktur wraz z bilingiem za pobrane paliwo (faktura będzie wystawiana za pełny okres rozliczeniowy i będzie obejmować należność z tytułu sprzedaży produktów dokonanych w tym okresie); zamawiający ustala następujące okresy rozliczeniowe: od 1-ego do 15-ego dnia miesiąca i od 16-ego dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca, a za datę sprzedaży uznaje ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego);
13. Wykonawca umożliwi regulowanie należności w formie asygnat, w okresach rozliczeniowych- 2 razy w miesiącu z 14-dniowym terminem płatności. Do faktury należy załączyć potwierdzenia transakcji (WZ) z zestawieniem tankowań.
14. Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje:
• miejsce i data przeprowadzenia poszczególnych transakcji,
• rodzaj, ilość i cenę pobranego paliwa,
• numer rejestracyjny pojazdu,
• podpis odbierającego
15. Do paliw stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. 2024 r., poz. 1018).
16. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom jakościowym dla paliw ciekłych: benzyn silnikowych (bezołowiowych) i oleju napędowego, określonych w aktualnym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. 2024r., poz. 1018).
17. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, parametry techniczne i chemiczne dostarczanego paliwa nie mogą być gorsze niż określone w załącznikach do przywołanego wyżej rozporządzenia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy normą, a rozporządzeniem, stosuje się przepisy rozporządzenia.
18. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania na stacjach paliw w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Obwodu Drogowego w Lesznie, ul. Energetyków 10.
19. Zakup paliw przez Zamawiającego realizowany będzie sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających z korzystania z pojazdów, indywidualnie dla każdego samochodu.
20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania ilościowej zmiany w przedmiocie zamówienia. Ilość asortymentu należy traktować jako szacunkową. Wykonawcy z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują żadne roszczenia. Rzeczywista ilość dostarczonego paliwa wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy wartości oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426903,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429093,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426903,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOL POLSKA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190966301
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 50A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426903,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-23 do 2025-10-23INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
- Usługa szkoleniowa w zakresie nauki prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Lesznie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w obiektach Sądu Rejonowego i Ośrodku Kuratorskim
- Modernizacja bandy absorbującej okalającej tor żużlowy na stadionie im. Alfreda Smoczyka w Lesznie
- Dostawa chudego betonu do stabilizacji podłoża o wytrz. 10 MPa
- Dostawa kruszywa granitowego łamanego 0/31,5
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla KMPSP w Tychach"
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.