Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00432101/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
- 2023/BZP 00442842/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w celu prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów funkcjonującego w SOSW w Świdniku (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430418212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C.K.Norwida 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosw.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w celu prowadzenia Ośrodka Wsparcia i Testów funkcjonującego w SOSW w Świdniku (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa82961-6438-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSW/EK/021/32
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego. Obejmuje:komputery przenośne z systemem operacyjnym, smartfony, tablety
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32250000-0 - Telefony komórkowe
30213200-7 - Komputer tablet
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 38400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą specjalistycznego oprogramowania i urządzeń dla osóbz niepełnosprawnością. Obejmuje:
1. Specjalistyczne aplikacje dla osób z problemami porozumiewania się za pomocą mowy,
2. Specjalistyczne aplikacje dla osób z problemami pisania i czytania,
3. Oprogramowanie wspomagające naukę sterowania wzrokiem,
4. Oprogramowanie wspomagające komunikację,
5. Joystick – urządzenie zastępujące mysz komputerową,
6. Powiększalnik,
7. Specjalistyczny przycisk - komunikator,
8. Oprogramowanie wspomagające osoby ze spectrum autyzmu,
9. Zestaw - specjalistyczne aplikacje wraz z urządzeniem,
10. Odtwarzacz multimedialny dla osób niewidomych,
11. Zestaw gier komputerowych na eye trackery - wspomagających sterowanie wzrokiem,
12. Oprogramowanie – system translacji brajla,
13. Słuchawki nauszne na przewodnictwo kostne bezprzewodowe,
14. Urządzenie do komunikacji alternatywnej obsługiwane za pomocą wzroku,
15. Urządzenie wspomagające komunikację alternatywną,
16. Urządzenie – udźwiękowione z technologią OCR wspomagające osoby niedowidzące i niewidome,
17. Specjalistyczne urządzenie umożliwiające sterowanie wzrokiem zawierające tablet oraz ramię mocujące podłogowe/stelaż ze zmienna wysokością i kątem nachylenia dla systemu eyetrackera na tablecie z mechanizmem pneumatycznym – zestaw,
18. Drukarka brajlowska,
19. Specjalistyczne aplikacje dla osób z problemami porozumiewania się za pomocą mowy - zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 203339,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Zakup i dostawa koncentratora tlenu4.5.3.) Główny kod CPV: 33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu
4.5.5.) Wartość części: 3220,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa specjalistycznego urządzenia medycznego wspierającego ocenę stanu osób z dysfunkcjami neurologicznymi4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 29440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73552,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47232,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGATECH Dariusz Gutek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7131274701
7.3.3) Ulica: ul. Energetyków 45
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-468
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244314,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259654,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci gazowej w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Najem przełączników sieciowych wraz z niezbędnymi licencjami i szkoleniem w zakresie jego administrowania
- Dostawa oprogramowania w ramach rozbudowy usługi Chmurowej SaaS EZD RP_NGFW
- Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym producenta
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.