Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432571/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00498144/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elementów cmentarza komunalnego (dawnego ewangelickiego) w Piszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9969e3c4-ca6f-4909-aa95-3848efb6d7121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elementów cmentarza komunalnego (dawnego ewangelickiego) w Piszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9969e3c4-ca6f-4909-aa95-3848efb6d712
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045082/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remont elementów cmentarza komunalnego (dawnego ewangelickiego) w Piszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, obejmującej remont elementów cmentarza komunalnego (dawnego ewangelickiego) w Piszu wraz z kaplicą, zlokalizowanego na dz. o nr geod. 192/5 obręb Pisz 2 oraz wykonanie robót budowlanych, polegających w szczególności na naprawie muru (ogrodzenia kamiennego), kamiennych ław oraz bram wejściowych od strony ul. Dworcowej, naprawa pokrycia dachu kaplicy i tynku wewnętrznego kaplicy, odkrycie fundamentów i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, a także wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej kaplicy. Wykonawca w imieniu Zamawiającego wykona przedmiot zamówienia w stanie wolnym od wad i usterek, na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia projektowe w danej specjalności na podstawie: Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zwanego dalej „PFU”, Dokumentacji badań konserwatorskich dotyczącej bramy i ogrodzenia cmentarza – Ekspertyza dachu i zawilgocenia murów kaplicy przy ul. Dworcowej w Piszu, Dokumentacji badań konserwatorskich dotyczącej Elewacji oraz ścian wewnętrznych zabytkowej kaplicy Cmentarnej przy
ul. Dworcowej w Piszu Dz. nr 192/5 obręb Pisz 2, Dokumentacji Operatu inwentaryzacji: Cmentarz w Piszu ul. Dworcowa i wytycznych Zamawiającego, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na II etapy.
Etap I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:
a) część I Dokumentacji projektowej – opracowanie uzgodnionej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków koncepcje proponowanych rozwiązań dla inwestycji zgodnie z przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu rozwiązań racjonalizujących koszty budowy
i eksploatacji,
b) część II Dokumentacji projektowej:
- wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji,
- uzyskanie akceptacji Zamawiającego, a także uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i decyzji, w tym uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz akceptacji i pozwoleń na prowadzenie prac Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków odnośnie wszelkich propozycji rozwiązań technicznych i materiałowych, a zwłaszcza odbiegających od standardów i wpływających na podniesienie kosztów realizacji inwestycji. (Wykonawca zostanie upoważniony do występowania w imieniu Zamawiającego z odpowiednimi wnioskami do odpowiednich instytucji).
Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym:
a) realizacje robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwe organy administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnej z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania przedmiotu umowy,
b) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych
na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w przypadku takiej konieczności.
2. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy,
w załącznik nr 9 do SWZ - PFU, w załączniku nr 11 do SWZ - dokumentacja badań konserwatorskich oraz w załączniku nr 12 do SWZ – operat inwentaryzacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 26 lipca 2024 r. Zamawiający – Gmina Pisz, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pn.: „Remont elementów cmentarza komunalnego (dawnego ewangelickiego) w Piszu”. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 lipca 2024 r. pod nr 2024/BZ 00432571/01. Do upływu terminu składania ofert określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia tj. do dnia 30 września 2024 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty.W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 1 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.