eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimUsługa ochrony mienia w systemie stałej ochrony fizycznej oraz w systemie elektronicznego ostrzegania w odniesieniu do obiektów ZUK Sp. z o.o. oraz MZUK Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony mienia w systemie stałej ochrony fizycznej oraz w systemie elektronicznego ostrzegania w odniesieniu do obiektów ZUK Sp. z o.o. oraz MZUK Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 12A

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 / 842-31-40

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e120066d-2c76-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 549-244-87-59

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bema 12A

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 476-80 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.oswiecim.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony mienia w systemie stałej ochrony fizycznej oraz w systemie elektronicznego ostrzegania w odniesieniu do obiektów ZUK Sp. z o.o. oraz MZUK Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e120066d-2c76-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 06/PZ/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 306600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa ochrony mienia w systemie stałej ochrony fizycznej oraz w systemie elektronicznego ostrzegania w odniesieniu do obiektów ZUK Sp. z o.o. oraz MZUK Sp. z o.o.
Zakres ochrony - składniki mienia Zamawiającego objęte ochroną:
1. Obszary, obiekty, urządzenia, instalacje, materiały itp. zlokalizowane na terenie: bazy Bema 12A w Oświęcimiu. Teren bazy jest wydzielony ogrodzeniem zewnętrznym. Na terenie bazy posiadają swoje obiekty i budynki lub prowadzą działalność inne podmioty, przy czym obszar należący do Zamawiających jest od nich wygrodzony. Ochronie podlegają wszystkie nieruchomości, ruchomości i inne obiekty znajdujące się na terenie posesji, tj. wewnątrz ogrodzenia.
W ramach ochranianego obiektu funkcjonuje budynek „tzw. portierni” zlokalizowany przy głównej bramie wjazdowej, przystosowany do wykorzystania jako stacjonarny wewnętrzny posterunek pracownika dozoru.
Teren bazy jest objęty monitoringiem rejestrującym obraz w czasie rzeczywistym oraz umożliwiającym podgląd z kamer w czasie rzeczywistym na monitorze zlokalizowanym w budynku Portierni.
2. Budynek administracyjny zlokalizowany przy Cmentarzu Komunalnym w Oświęcimiu przy ul. Wiklinowej 5 obsługiwany w systemie sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN):
3. Budynek przedpogrzebowy zlokalizowany przy Cmentarzu Komunalnym w Oświęcimiu przy ul. Wiklinowej 5 obsługiwany w systemie sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN).
4. Budynek gospodarczy (administracyjno-socjalny) zlokalizowany na Targowisku Miejskim w Oświęcimiu przy ul. Dąbrowskiego obsługiwany w systemie sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN):
5. Obiekt Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowany w Oświęcimiu przy ul. Więźniów Oświęcimia obsługiwany w systemie sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN):
Szczegółowo warunki ochrony i dozoru obiektów określa załącznik nr 2 – Opis Warunków Ochrony (OPZ).

Zamawiający zaznacza, że do zakresu zamówienia wliczona jest rozbudowa istniejącej infrastruktury alarmowej obejmująca:
1) dostarczenie, montaż i uruchomienie bezprzewodowego (radiowego) pilota antywłamaniowego (antynapadowego) dla pracowników Biura Obsługi Klienta targowiska miejskiego (na budynku administracyjnym przy ul. Dąbrowskiego);
2) wdrożenie poprzez montaż urządzeń oraz instalację oprogramowania systemu kontroli i rejestracji obchodów obsługującego bazę transportową sprzętową i siedzibę główną Zamawiającego przy ul. Bema 12A w Oświęcimiu. System będzie bazował na rozmieszczeniu na nadzorowanym obiekcie stacjonarnych kodowanych punktów kontrolnych odczytywalnych przez rejestratory (na zasadzie komunikacji stykowej). Rejestratorem powinien być prosty czytnik stykowy, w który wyposażony będzie pracownik ochrony dokonujący obchodu. Poprzez odbijanie punktów kontrolnych rejestrator zachowa w wewnętrznej pamięci dane (odbicie punktu, data i godzina), które następnie po zakończeniu obchodu będą transferowane do jednostki-matki znajdującej się w budynku portierni (stacja dokująca/konwerter SUSB/dedykowany czytnik lub podobne rozwiązanie), chyba że rejestrator zachowuje zapisy zdarzeń w wewnętrznej pamięci. Po wczytaniu danych po zakończonym obchodzie dane będą dostępne na poziomie programu zainstalowanego w Jednostce Roboczej lub – w przypadku rejestratorów z bazą danych w pamięci wewnętrznej – będą dostępne bezpośrednio z rejestratora po jego podpięciu do Jednostki roboczej. Zdarzenia zapisane w bazie danych po ściągnięciu danych z rejestratora można w dowolnej chwili odczytać na komputerze wyposażonym w odpowiedni moduł komunikacji (gniazdo/konwerter/przystawka itp.) i/lub dedykowany program komputerowy. Zamawiający wymaga minimum jednego stanowiska (jednej licencji), aby dostęp do tych danych miał wyznaczony pracownik nadzoru Zamawiającego jako administrator systemu.
Szczegółowe dane odnośnie parametryzacji systemów wskazanych powyżej oraz innych wymagań Zamawiającego dotyczących ich wdrożenia zawiera załącznik nr 2 Opis Warunków Ochrony (OPZ).

W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji – celem utrzymania w sprawności technicznej – urządzeń i instalacji systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego. Szczegóły zawiera pkt 4.1.2.2 SWZ oraz załącznik nr 2 Opis Warunków Ochrony (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312469,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377010,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377010,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Domena Nowa Group Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Domena Nowa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472153558

7.3.3) Ulica: ul. gen J. Kustronia 39

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377010,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.