eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskZagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁUPSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szarych Szeregów 14

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 84 18 510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.slupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951557

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74832361-5058-4772-9f1a-3654254a1346

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025969/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.6.2024.V

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 666543,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 1 są roboty budowlane obejmujące placówki opiekuńczo-wychowawcze w miejscowościach Ustka oraz Przewłoka, realizowane w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych”.

Inwestycja będzie polegała na zagospodarowaniu terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych należących do Powiatu Słupskiego: „Dom przy Tetmajera”, „Dom przy Kościuszki” i „Dom przy Kochanowskiego”. W budynkach prowadzona jest instytucjonalna piecza zastępcza dla dzieci, która jest sprawowana w formie placówki opiekuńczo-wychowawczej typu socjalizacyjnego.

Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje w szczególności:
1) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Tetmajera” – Przewłoka ul. Tetmajera 4 - renowacja i wymiana ogrodzenia z bramą i furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu oraz wykonanie nowej komunikacji z kostki pol-bruk, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, demontaż i montaż małej architektury, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych;
2) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Kochanowskiego”- Przewłoka ul. Kochanowskiego 10 - renowacja i wymiana ogrodzenia wraz z bramą i furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika, wycinka drzew oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych;
3) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Kościuszki” – Ustka ul. Kościuszki 2a - renowacja i wymiana ogrodzenia wraz z bramą i furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garaży, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki od nr 9 do nr 17 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 523353,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące placówki opiekuńczo-wychowawcze w Słupsku, realizowane w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych”.

Inwestycja będzie polegała na zagospodarowaniu terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych należących do Powiatu Słupskiego: „Dom przy Lotha” i „Dom przy Głogowej”. W budynkach prowadzona jest instytucjonalna piecza zastępcza dla dzieci, która jest sprawowana w formie placówki opiekuńczo-wychowawczej typu socjalizacyjnego.

Przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje w szczególności:
1) Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Lotha” – Słupsk ul. Lotha 25A - renowacja i wymiana ogrodzenia wraz z furtką; wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, odtworzenie schodów zejściowych do garażu, wykonanie nasadzeń zielenią wysoką, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika, niwelacja terenu oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych.
2) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Głogowej” – Słupsk ul. Głogowa 3 - wymiana ogrodzenia wraz z furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wyjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, wymiana terakoty na tarasie, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, demontaż małej architektury, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, regeneracja trawnika, niwelacja terenu oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki od nr 18 do nr 23 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 143189,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1003161,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1003161,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1003161,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589 203 19 74

7.3.3) Ulica: Kartuska 46

7.3.4) Miejscowość: Garcz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1003161,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594921,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594921,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594921,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589 203 19 74

7.3.3) Ulica: Kartuska 46

7.3.4) Miejscowość: Garcz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594921,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.