Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403638/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁUPSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szarych Szeregów 14
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 84 18 510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9515571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74832361-5058-4772-9f1a-3654254a1346
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025969/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403638
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.6.2024.V
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 666543,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 1 są roboty budowlane obejmujące placówki opiekuńczo-wychowawcze w miejscowościach Ustka oraz Przewłoka, realizowane w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych”.Inwestycja będzie polegała na zagospodarowaniu terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych należących do Powiatu Słupskiego: „Dom przy Tetmajera”, „Dom przy Kościuszki” i „Dom przy Kochanowskiego”. W budynkach prowadzona jest instytucjonalna piecza zastępcza dla dzieci, która jest sprawowana w formie placówki opiekuńczo-wychowawczej typu socjalizacyjnego.
Przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje w szczególności:
1) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Tetmajera” – Przewłoka ul. Tetmajera 4 - renowacja i wymiana ogrodzenia z bramą i furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu oraz wykonanie nowej komunikacji z kostki pol-bruk, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, demontaż i montaż małej architektury, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych;
2) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Kochanowskiego”- Przewłoka ul. Kochanowskiego 10 - renowacja i wymiana ogrodzenia wraz z bramą i furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika, wycinka drzew oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych;
3) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Kościuszki” – Ustka ul. Kościuszki 2a - renowacja i wymiana ogrodzenia wraz z bramą i furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garaży, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki od nr 9 do nr 17 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 523353,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące placówki opiekuńczo-wychowawcze w Słupsku, realizowane w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych”.Inwestycja będzie polegała na zagospodarowaniu terenów przy placówkach opiekuńczo-wychowawczych należących do Powiatu Słupskiego: „Dom przy Lotha” i „Dom przy Głogowej”. W budynkach prowadzona jest instytucjonalna piecza zastępcza dla dzieci, która jest sprawowana w formie placówki opiekuńczo-wychowawczej typu socjalizacyjnego.
Przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje w szczególności:
1) Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Lotha” – Słupsk ul. Lotha 25A - renowacja i wymiana ogrodzenia wraz z furtką; wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, odtworzenie schodów zejściowych do garażu, wykonanie nasadzeń zielenią wysoką, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, odtworzenie trawnika, niwelacja terenu oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych.
2) „Zagospodarowanie terenu wokół placówki opiekuńczo-wychowawczej „Dom przy Głogowej” – Słupsk ul. Głogowa 3 - wymiana ogrodzenia wraz z furtką, wymiana nawierzchni z kostki pol-bruk obejmująca wyjazd do garażu, ciągi komunikacyjne oraz opaski wokół domu, wymiana terakoty na tarasie, wykonanie nasadzeń zielenią niską i wysoką, demontaż małej architektury, wykonanie cięć pielęgnacyjnych i formujących istniejącą zieleń, regeneracja trawnika, niwelacja terenu oraz wykonanie i montaż tablicy informacyjnej Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w dniu rozpoczęcia prac budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki od nr 18 do nr 23 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 143189,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1003161,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1003161,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1003161,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589 203 19 74
7.3.3) Ulica: Kartuska 46
7.3.4) Miejscowość: Garcz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-333
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1003161,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594921,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594921,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594921,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589 203 19 74
7.3.3) Ulica: Kartuska 46
7.3.4) Miejscowość: Garcz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-333
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594921,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- "Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego - samochodu dostawczego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.