Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488448/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie chodników, ścieżek rowerowych i ulic gminnych Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie chodników, ścieżek rowerowych i ulic gminnych Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3309a386-93f1-4959-8e62-1f6cf3b912a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004031/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Sprzątanie chodników, ścieżek rowerowych i ulic gminnych w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488448
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.31.2024.JPA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185183,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru usług związanych z usługą dot. sprzątania ulic i chodników gminnych na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Zakres prac obejmujący wyżej wymienione zadanie polega na:
1. Ręcznym oczyszczeniu chodników wraz z usunięciem przerastających chwastów wraz z wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń.
2. Ręcznym oczyszczaniu trudno dostępnych odcinków dróg wraz z wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń.
3. Ręcznym oczyszczeniem wpustów ulicznych.
Obowiązki Zleceniobiorcy w okresie trwania umowy:
1. Dysponowanie sprzętem umożliwiającym ręczne uprzątnięcie i oczyszczenie nawierzchni objętych przedmiotem zamówienia (m.in. szczotki, grabie, szufle, motyki).
2. Zleceniobiorca musi zapewnić pracowników fizycznych, wyposażonych w kamizelki z logo firmy do wykonywania niniejszych zadań.
3. Zleceniobiorca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi pracami;
4. Zleceniobiorca musi informować na bieżąco Zleceniodawcę o wszystkich zmianach dotyczących organizacji ruchu (remonty, przebudowa jezdni ulic, awarie, rozlewiska po intensywnych opadach deszczu itp.), jakie mają miejsce na obsługiwanym terenie.
5. Zleceniobiorca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznej kontroli prawidłowego wykonania zleconych prac.
Standardy wykonywanych prac:
1. Oczyszczanie musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej jezdni, chodnika, ścieżek rowerowych czy wpustów ulicznych. Oczyszczone nawierzchnie nie powinny nosić śladów w postaci nie zebranych zanieczyszczeń. Na opaskach, utwardzonych pasach rozdzielających jezdnie i utwardzonych poboczach itp., nie mogą zalegać piasek i śmieci oraz inne zanieczyszczenia.
2. Wykonanie prac polegających na oczyszczaniu jezdni, chodników nie może powodować zanieczyszczenia terenów przylegających np. terenów zieleni itp.
3. Parkujące przy krawężnikach samochody jak też czasowe wygrodzenia typu: plastikowe krawężniki, barierki, zastawki nie zwalniają Zleceniobiorcy przed utrzymaniem całej nawierzchni chodnika czy jezdni w czystości, zgodnie z warunkami umowy. Jednakże, Zleceniodawca przewiduje odstępstwa od ww. utrudnień. Każdy przypadek oraz sposób i termin wykonania prac będzie uzgadniany indywidualnie z e Zleceniobiorcą.
4. Zakazuje się wykonywania prac w godzinach ciszy nocnej (22.00-6.00).
5.Zakazuje się stosowania dmuchaw podczas prowadzonych prac porządkowych polegających na sprzątaniu nawierzchni dróg, chodników i zatok parkingowych (zgodnie z Zarządzeniem nr 333/2020 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 5 marca 2020 r. w sprawie zakazu stosowania dmuchaw na terenach m.st. Warszawy).
Organizacja działań oczyszczania:
Zleceniobiorca zostanie wprowadzony w teren przez osobę nadzorującą zadanie ze strony Zleceniodawcy. Zakres prac wraz z lokalizacją zostanie przekazany protokołem wprowadzenia. Przedstawiciel Zleceniodawcy dokona wyboru terenów do uprzątnięcia spośród „Wykazu terenów ulic, chodników w ramach których możliwa będzie realizacja zadań” (Załącznik Nr 1 do projektowanych postanowień umowy) oraz przekaże informacje, które wpusty w wymienionych ulicach należy wyczyścić.
Wybór konkretnych lokalizacji przedmiotu zamówienia uzależniony jest od stanu nawierzchni, wystąpienia np. nieprzewidzianych zdarzeń czy warunków pogodowych.
Odbiór
Występować będą odbiory częściowe i końcowy. W ramach odbioru Wykonawca musi skompletować i przedstawić dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowego wykonania prac. Zakończenie odbioru prac potwierdzone protokólarnie jest równoznaczne z terminem zakończenia poszczególnego etapu prac. Wykonawca zobowiązany jest być przy odbiorze osobiście lub wyznaczyć w tym celu upoważnionego pisemnie pełnomocnika. Nieobecność wykonawcy lub pełnomocnika nie wstrzymuje czynności odbioru, wykonawca traci jednak w tym przypadku prawo do zgłoszenia swoich zastrzeżeń i zarzutów w stosunku do wyniku odbioru. Zleceniobiorca zobowiązany jest dysponować 1 samochodem osobowym do monitorowania tras i kontroli wykonywanych prac.
Okres realizacji zamówienia
2 miesiące od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141699,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199915,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141699,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141699,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZAPYTANIE OFERTOWE Z DNIA 13 STYCZNIA 2025 R. NA USŁUGĘ PRZYGOTOWANIA, DOSTARCZENIA i OBSŁUGI KART PRZEDPŁACONYCH DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA I FUNDACJI POLSKIE CENTRUM POMOCY MIĘDZYNARODOWEJ
- Dostawa paliwa gazowego do Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie i jego obiektów, w okresie 12 miesięcy
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Dostawa urządzeń medycznych.
- Dostawa produktów leczniczych (ZP-07/2025)
- Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody pływalni krytej oraz letniej zlokalizowanej przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego Nr 1 i Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych oraz urządzeń informacji pasażerskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Jabłonce pochodzących z terenu Gminy Dydnia
- Świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim wraz z utrzymaniem czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynków
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów 19 12 12 powstałych z odpadów wielkogabarytowych w ZUK w Ostrołęce, ul. Komunalna 8
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.