Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471995/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00479604/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania kalendarzy na 2025 rok wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 395-10-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,173986,69705b45b07b1001c50618b8ad085d16.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania kalendarzy na 2025 rok wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ff922f1-4ec9-486b-ad9e-f5c6c4c010a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.88 Kalendarze na 2025 rok
1.3.89 Druk kalendarzy na 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane przez UE ze środków: EFRR w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 oraz EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471995
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.56.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70014,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kalendarzy na 2025 rok wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym w ilościach:
1) Kalendarz książkowy A5 – 580 szt.
2) Kalendarz książkowy A4 – 150 szt.
3) Kalendarz książkowy A6 – 1100 szt.
4) Kalendarz trójdzielny – 1700 szt.
5) Kalendarz biurkowy stojący, pionowy tygodniowy – 400 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi drukowania i dostawy - 79823000-9, Kalendarze – 30199792-8.
4. Do zadań wykonawcy należeć będzie opracowanie graficzne kalendarzy, o których mowa w pkt 1, z uwzględnieniem wymagań opisanych w SWZ i Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SWZ – „Formularz cenowy”, w której musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi wraz z dostarczeniem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, aby kalendarze były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi szczegółowo w SWZ oraz w Załączniku nr 1 do SWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty zawierające przedmiot zamówienia spełniający opisane wymagania.
7. Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże wykonawcy wzory oznaczeń, logotypów, teksty oraz zdjęcia niezbędne do przygotowania projektów graficznych i nadruków.
8. Naniesione nadruki i oznakowania na kalendarze muszą być wysokiej jakości tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów.
9. Wykonawca przeniesie na zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskie prawa majątkowe do projektów powstałych przy realizacji przedmiotu zamówienia z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim
i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U.2022 r. poz. 2509).
10. Miejscem dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia jest siedziba zamawiającego: al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199792-8 - Kalendarze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67560,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116112,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67560,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Poligraficzno- Introligatorska „UDZIAŁOWIEC” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-020-85-37
7.3.3) Ulica: ul. Narcyzowa 2,
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 42-256
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67560,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Dostawa systemu do tworzenia kopii zapasowych (serwera i oprogramowania)"
- Dostawy środków do uzdatniania wody w basenach pływalni MOSIR w roku 2025
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA SPOTKANIA MIKOŁAJKOWEGO DLA RODZIN ADOPCYJNYCH ORAZ ZAWODOWYCH RODZIN ZASTĘPCZYCH
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku - rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i foliowych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Obsługa techniczna systemów zabezpieczenia obiektów UJK ADP.2301.79.2024
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2025 rok
- Usługa drukowania i dostawy materiałów pomocniczych dla podmiotów biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek - druk i dostawa miarek
- Przygotowanie do składu, opracowanie graficzne, techniczne, językowe, zapis elektroniczny oraz druk i dostawa publikacji oraz materiałów informacyjnych dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
- Dostawa materiałów promocyjnych w postaci kalendarzy (III postępowanie) - nr sprawy 37/zp/24
więcej: Kalendarze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.