eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KsawerówDostawa autobusu dla potrzeb Zespołu Szkół CKR w Widzewie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa autobusu dla potrzeb Zespołu Szkół CKR w Widzewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MJR. PIL. WŁADYSŁAWA SZCZEŚNIEWSKIEGO W WIDZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100461407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 12

1.5.2.) Miejscowość: Ksawerów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-054

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bdabrowka@zsckr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsr-widzew.prv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/978215

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa autobusu dla potrzeb Zespołu Szkół CKR w Widzewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bef29ed-3a24-473f-b517-4da5e58d5a99

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00489282/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa autobusu dla potrzeb Zespołu Szkół CKR w Widzewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu (zwany dalej: autobus, lub pojazd) dla potrzeb ZSCKR w Widzewie.
I. Wymagania ogólne dla autobusu będącego przedmiotem zamówienia:

1. Autobus szkolny, nowy o przebiegu nie większym niż 3500 km, nieużywany do jazd testowych, prezentacyjnych lub badań, nie będący prototypem (zgodnie z definicją słowa prototyp — jako istniejący zbiór rozwiązań weryfikujący je w praktyce), wolny od wad fizycznych oraz prawnych.
2. Autobus wyprodukowany w jednoetapowym procesie produkcyjnym, nie wcześniej niż w 2023 roku.
3. Spełniający wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. — Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm., zwanej dalej: „ustawą o ruchu drogowym”) oraz odpowiadający warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502 ze zm.) pozwalający na zarejestrowanie i użytkowanie z wyposażeniem przewidzianym w SWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczenia Zamawiającemu autobusu spełniającego wymagania zgodne z wyżej wymienionymi przepisami.
4. Zaoferowany autobus musi być:
1) przystosowany do warunków środowiska, w jakich będzie eksploatowany, wytrzymywać oddziaływanie warunków klimatycznych, zanieczyszczeń powietrza i zapylenia,
2) odporny na działanie środków używanych do zimowego utrzymania dróg, a także na działanie środków czyszcząco-myjących dedykowanych do czyszczenia i mycia powierzchni pojazdów,
3) wykonany z części, zespołów i materiałów dostępnych na rynku UE oraz dostępnych w sieci serwisowej Wykonawcy,
4) dopuszczony do ruchu zgodnie z prawem polskim.
II. Parametry techniczne i jakościowe:

Autobus M3 klasa III turystyczny, fabrycznie nowy, nierejestrowany wcześniej, nieużywany.
Rok produkcji nie wcześniejszy niż 2023, wyprodukowany w jednoetapowym procesie produkcji
Homologacja całopojazdowa potwierdzona dokumentem CoC
Oferowany model i wariant powinien pochodzić z produkcji seryjnej i być wytworzony dotychczas w ilości min. 1000 szt.
Nie dopuszcza się pojazdów prototypowych.
OPCJA - Autobus musi być wyposażony w zdejmowane przednie i tylne tablice żółte tablice z symbolem dzieci, zgodne z Ustawą Prawo o Ruchu Drogowym Dz. U. 1997 Nr 98 poz. 602 z późniejszymi zmianami.
Pozostałe wymagania w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bus Trans Technik Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522137837

7.3.3) Ulica: ul. Równa 16

7.3.4) Miejscowość: Majdan

7.3.5) Kod pocztowy: 05-462

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.