Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441126/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa gminnej drogi publicznej - ulicy Polnych Kwiatów wraz z oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową na terenie miasta Jasła, obręb 03A-PGR.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,172152,e3af27de89f017997d52568a1d325762.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa gminnej drogi publicznej - ulicy Polnych Kwiatów wraz z oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową na terenie miasta Jasła, obręb 03A-PGR.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1923beb5-2149-42b9-a5b6-89c4fd5b9842
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa drogi publicznej ulicy Polnych Kwiatów wraz z oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową na terenie Miasta Jasła, obręb 03A-PGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441126
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Budowa gminnej drogi publicznej - ulicy Polnych Kwiatów wraz z oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową na terenie miasta Jasła, obręb 03A-PGR".
2. Inwestycja obejmuje:
• Prace polegające na budowie gminnej drogi publicznej - ulicy Polnych Kwiatów wraz
z oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową na terenie miasta Jasła, obręb 03A-PGR – polegać będą głównie na:
• Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest budowa gminnej drogi publicznej ulicy Polnych Kwiatów na terenie miasta Jasła, obręb 03A-PGR. Droga ta będzie połączona od strony północnej z realizowaną obecnie drogą wewnętrzną KL1 oraz od południa z istniejącą drogą wewnętrzną stanowiącą dojazd do garaży.
• Droga o długości ok. 211 mb będzie posiadała jedna jezdnię o dwóch pasach ruchu o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,00m (z wymaganymi poszerzeniami na łukach kołowych), jednostronną drogę dla pieszych przy krawędzi jezdni o szerokości 2,00 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej oraz częściowo pobocze ulepszone z mieszanki kruszyw szerokości 0,75m. Droga dla pieszych będzie dostosowana do istniejących ciągów komunikacyjnych w sąsiedztwie inwestycji. Droga będzie wyposażona w krawężniki betonowe drogowe 15x30x100cm oraz najazdowe 15x22x100cm oraz obrzeża trawnikowe 8x30x100cm. Krawężniki i obrzeża będą ułożone na odpowiednich ławach betonowych.
• W ciągu drogi planuje się wykonanie 44 miejsc postojowych (w tym 2 miejsca dla niepełnosprawnych) usytuowanych prostopadle do krawędzi jezdni. Nawierzchnia miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej.
• W ciągu drogi wykonane będą dwa zjazdy publiczne – do przyszłej zabudowy terenu oraz do planowanych lokali mieszkalnych – oraz przebudowany zostanie zjazd do istniejącej drogi wewnętrznej w pobliżu garaży.
Planowana droga wraz z jej elementami będzie posiadała odwodnienie w postaci kanalizacji deszczowej PVC wyposażonej w betonowe studnie połączeniowe i rewizyjne zwieńczone włazami żeliwnymi oraz betonowe studzienki wodościekowe z kratami żeliwnymi. Orientacyjna długość projektowanej kanalizacji deszczowej wynosi ok. 120mb.
Pozostała część drogi będzie odwodniona przez kanalizację deszczową wykonaną przy realizacji kolejnego etapu budowy dróg wewnętrznych na osiedlu Na Kotlinę (kolektor wybudowany przy budowie drogi wewnętrznej KL1).
W ciągu drogi zaprojektowano oświetlenie uliczne na słupach aluminiowych z oprawami typu LED (7 słupów z oprawami). Oświetlenie będzie przyłączone do już istniejącego oświetlenia drogi wewnętrznej KL1. W miejscach przekroczenia drogi oraz sieci uzbrojenia terenu zamontowane zostaną rury osłonowe na ziemnym kablu zasilającym.
Dodatkowo przebudowy wymaga instalacja oświetlenia lamp ulicznych (3 szt.) w sąsiedztwie garaży ze względu na konieczność wykonania przebudowy zjazdu publicznego do drogi wewnętrznej, wykonania nowych warstw konstrukcyjnych podbudowy drogi oraz ze względu na budowę kanalizacji deszczowej.
Ze względu na lokalizację istniejącej sieci gazowej pod planowaną drogą koniecznym jest przebudowa odcinka tej sieci na długości ok. 190mb. Przebudowa polega na wykonaniu odcinka sieci gazowej po za projektowaną infrastrukturą drogową. Przejścia poprzeczne sieci gazowej pod konstrukcją drogi, zjazdów bądź chodnikiem będą wykonane z zastosowaniem rur ochronnych.
UWAGA !
Inwestycja realizowana będzie w dwóch etapach. Pierwszy etap (w km 0+000 - 0+093,62) zaplanowany na rok 2024 obejmuje:
- wykonanie jezdni wraz ze zjazdem publicznym w km 0+086,9,
- wykonanie chodnika lewostronnego wraz z krawężnikami i obrzeżami trawnikowymi,
- budowę gazociągu w całości,
- budowę oświetlenia ulicznego w odcinku do lampy SO4 włącznie,
- wykonanie 3 szt. studzienek wodościekowych z rusztami żeliwnymi (Wd47-Wd49)
i przykanalikami włączonymi do studni St36 i St37.
Dalsza część inwestycji będzie realizowana w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej jak w roku 2025.
•
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 4 do SWZ.
4. Równoważność:
a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów, norm pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej.
b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofertą (nie podlega uzupełnieniu) przedłoży zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań, np. kart urządzeń, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równoważne, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę
i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
5. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesięcy (kryterium oceny ofert)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1549690,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1598713,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1549690,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy BOGBUD Bogdan Wronkowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842309669
7.3.4) Miejscowość: Rymanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "BOGBUD" BOGDAN WRONKOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "BOGBUD" BOGDAN WRONKOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1549690,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- ..Transport uczestników DDP niesamodzielnych, mających trudności z poruszaniem się, w tym osób z niepełnosprawnościami z miejsca ich zamieszkania do DDP i odwożenia ich do miejsca zamieszkania.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jasło w 2025 roku"
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jasło do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki w 2025 roku"
- wyposażenie dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Inspektor Nadzoru dla Projektu pn. "Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Skołyszyn"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.