eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgliniecZimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy Węgliniec w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy Węgliniec w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wegliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wegliniec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy Węgliniec w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c610d8db-fd02-4829-9bc3-2d1918cf204b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019515/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/25r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486031

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.19.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 - WĘGLINIEC - DROGI - za 1 km drogi
1. odśnieżanie dróg o łącznej dł. 12,252 km
2. posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 12,252 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 41600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 - WĘGLINIEC - CHODNIKI - za 1 km chodnika
1. odśnieżanie chodników o łącznej dł. 5,750 km
2. posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 5,750 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3 - WĘGLINIEC - PARKINGI i PLACE TARGOWE - za 1 m2
1. odśnieżanie 4 320 m2 (parkingi) + 1 000 m2 (place) o łącznej powierzchni 5 320 m2
2. posypywanie piaskiem 4 320 m2 (parkingi) + 1 000 m2 (place) o łącznej powierzchni 5 320 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4 - RUSZÓW - DROGI - za 1 km drogi
1. odśnieżanie dróg o łącznej dł. 12,655 km
2. posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 12,655 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 5 - RUSZÓW - CHODNIKI - za 1 km chodnika
1. odśnieżanie chodników o łącznej dł. 0,495 km
2. posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 0,495 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 480,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 6 - RUSZÓW - PARKINGI i PLACE TARGOWE - za 1 m2
1. odśnieżanie 920 m2 (parkingi) + 200 m2 (place) o łącznej powierzchni 1 120 m2
2. posypywanie piaskiem 920 m2 (parkingi) + 200 m2 (place) o łącznej powierzchni 1 120 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 7 - CZERWONA WODA - DROGI - za 1 km drogi
1. odśnieżanie dróg o łącznej dł. 28,521 km
2. posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 28,521 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 8 - CZERWONA WODA, PARKINGI i PLACE TARGOWE - za 1 m2
1. odśnieżanie 770 m2 (parkingi) + 500 m2 (place) o łącznej powierzchni 1 270 m2
2. posypywanie piaskiem 770 m2 (parkingi) + 500 m2 (place) o łącznej powierzchni 1 270 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 9 - STARY WĘGLINIEC - DROGI - za 1 km drogi
1. odśnieżanie dróg o łącznej dł. 18,117 km
2. posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 18,117 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 30400,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 10 - STARY WĘGLINIEC - CHODNIKI - za 1 km chodnika
1. odśnieżanie chodników o łącznej dł. 0,275 km
2. posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 0,275 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 320,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 11 - STARY WĘGLINIEC - PARKINGI i PLACE TARGOWE - za 1 m2
1. odśnieżanie 250 m2 (parkingi) + 300 m2 (place) o łącznej powierzchni 550 m2
2. posypywanie piaskiem 250 m2 (parkingi) + 300 m2 (place) o łącznej powierzchni 550 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 6400,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 12 - PIASECZNA i JAGODZIN - DROGI - za 1 km drogi
1. odśnieżanie dróg w Jagodzinie o łącznej dł. 12,228 km + drogi w Piasecznej o łącznej dł.8,841 km
2. posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg w Jagodzinie o łącznej dł. 12,228 km + drogi w Piasecznej o łącznej dł. 8,841km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 13 - JAGODZIN – CHODNIK - za 1 km chodnika
1. odśnieżanie chodników o łącznej dł. 0,070 km
2. posypywanie piaskiem chodników o łącznej dł. 0,070 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 160,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 14 - PIASECZNA i JAGODZIN - PARKINGI i PLACE TARGOWE - za 1 m2
1. odśnieżanie 120 m2 (Piaseczna) + 270 m2 (Jagodzin) o łącznej powierzchni 390 m2
2. posypywanie piaskiem 120 m2 (Piaseczna) + 270 m2 (Jagodzin) o łącznej powierzchni 390 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 15 - KOŚCIELNA WIEŚ I OKRĄGLICA - DROGI - za 1 km drogi
1. odśnieżanie dróg o łącznej dł. 8,475 km w Kościelnej Wsi + 2,585 km w Okrąglicy
2. posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 8,475 km w Kościelnej Wsi + 2,585 km w Okrąglicy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 16 - ZIELONKA - DROGI - za 1 km za drogi
1. odśnieżanie dróg o łącznej dł. 2,680 km
2. posypywanie mieszanką piaskowo-solną dróg o łącznej dł. 2,680 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 1600,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 17 - ZIELONKA - PARKINGI - za 1 m2 parkingu
1. odśnieżanie parkingów o łącznej powierzchni – 580 m2
2. posypywanie piaskiem parkingów o łącznej powierzchni – 580 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 640,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320) zawiadamiam, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na realizację zamówienia pn.: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) w/w ustawy.

UZASADNIENIE

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2024/2025r.” zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postepowaniu wszystkie złozone oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.