Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00474041/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja instalacji c.o. na Osiedlu Spisaka w Dąbrowie Górniczej – w ramach zadania: Ograniczenie niskiej emisji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 2608652
1.5.8.) Numer faksu: (32) 2642767
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bfb86935-41e3-414e-be08-b41769c496a41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji c.o. na Osiedlu Spisaka w Dąbrowie Górniczej – w ramach zadania: Ograniczenie niskiej emisji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfb86935-41e3-414e-be08-b41769c496a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037317/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Ograniczenie niskiej emisji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/MB/007/08/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150694,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest usługa chemicznego czyszczenia wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w 18 budynkach/106 mieszkaniach/ obejmująca następujące czynności:
a. Czynności przygotowawcze
-Dowóz na miejsce urządzeń, narzędzi i materiałów oraz ich transport w miejsce czyszczenia,
-Podłączenie zasilania elektrycznego 400 V i 230 V,
-Podłączenie zasilania wody surowej z hydrantu p. poż.,
-Podłączenie agregatu do kolektorów Z i P (za zaworami kulowymi w skrzynce
z zaworami regulacyjnymi),
-Pomiar ciśnienia na wejściu i powrocie z budynku przed czyszczeniem
-Sprawdzenie szczelności połączeń rurociągów Z i P
-Odmulenie instalacji
-Płukanie instalacji
b. Chemiczne czyszczenie
- Dozowanie, przy kontroli pehametrycznej, preparatu
-Cyrkulacja roztworu czyszczącego (właściwe czyszczenie chemiczne)
-Kontrola szczelności instalacji
-Kontrola miejsc do których dociera roztwór czyszczący
-Odpowietrzanie (w miarę potrzeb) odcinków instalacji
-Okresowa kontrola analityczna przebiegu reakcji chemicznej
-Określenie końca reakcji chemicznej
c. Odmulanie i płukanie instalacji
-Spust i neutralizacja do pH 6,5 popłuczyn do paletopojemnika 1000 l). Wykonaw-ca przekaże jako ścieki transportem samochodem asenizacyjnym do utylizacji do oczyszczalni ścieków lub odprowadzi do kanalizacji sanitarnej poi uzyskaniu zgody od Dąbrowskich Wodociągów sp. z o.o.
-Płukanie instalacji co wodą surową w celu ostatecznego usunięcia pozostałości osadu z gałązek i grzejników (nagrzewnic) do momentu, gdy pH wody na zasila-niu i powrocie będzie takie same
d. Pasywacja instalacji
-Napełnienie instalacji czysta wodą
-Dozowanie, przy kontroli pehametrycznej, pasywatora
-Cyrkulacja roztworu pasywującego w celu dokładnego wymieszania i wypełnienie instalacji
-Kontrola szczelności instalacji
-Pozostawienie pasywatora na noc
-Spust roztworu poreakcyjnego
-Odmulanie instalacji
-Dokładne płukanie końcowe
e. Nawodnienie instalacji
-Napełnienie instalacji co wodą z dodatkiem inhibitora
-Pomiar ciśnienia na wejściu i wyjściu po zakończeniu płukania.
b) Przyłącza elektryczne i wodno-ściekowe: Zamawiający zapewnia zasilania w energię elek-tryczną. Ujęcie wody z istniejącego hydrantu osiedlowego Odprowadzenie ścieków zneu-tralizowanych do najbliższej studzienki rewizyjnej. Pobór wody i odprowadzenie ścieków w miejscu wskazanym przez Dąbrowskie Wodociągi sp. z o.o. na koszt Wykonawcy.
c) Szczegółowy zakres usług określa załączniknr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Chemiczne Czyszczenie PL Spółka Cywilna Daniel Januszkiewicz Joanna Januszkiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Chemiczne Czyszczenie PL Spółka Cywilna Daniel Januszkiewicz Joanna Januszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182091491
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Izabelin B
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA NR 11 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- 1. "Doposażenie placu zabaw obok bloku 81" 2. "Rozbudowa siłowni pod chmurką" 3. "Plac zabaw" (...)
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.