Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479154/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu szkoły wraz z wykonaniem instalacji odwodnienia w Liceum Ogólnokształcącym w Czarnkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybaki 3
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pct.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czarnkowsko-trzcianecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu szkoły wraz z wykonaniem instalacji odwodnienia w Liceum Ogólnokształcącym w Czarnkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a68e27d-bc36-4b30-8c39-e860bef490cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043678/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zagospodarowanie terenu szkoły wraz z budową odwodnienia w Liceum Ogólnokształcącym w Czarnkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.8.2024.PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: „Zagospodarowanie terenu szkoły wraz z wykonaniem instalacji odwodnienia w Liceum Ogólnokształcącym w Czarnkowie" polegającego na zagospodarowaniu terenu na terenie Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Kościuszki 92 w Czarnkowie (działka nr 436 obręb M. Czarnków). Obszar objęty inwestycją zlokalizowany jest w mieście Czarnków, w powiecie czarnkowsko-trzcianeckim, w województwie wielkopolskim.
Zakres planowanych do realizacji prac zawiera: branżę drogową, branżę sanitarną,
Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu wraz z niezbędnymi dokumentami odbiorowymi.
Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe obiektu dotyczące orientacyjnych powierzchni oraz wielkości poszczególnych robót budowlanych przedstawiają się następująco:
- powierzchnia jezdni manewrowej: 290 m2;
- powierzchnia placu: 355 m2;
- powierzchnia opaski przy budynku: 10 m2;
- powierzchnia terenów zielonych: 30 m2;
- ilość krawężników: 82 m;
- ilość obrzeży: 64 m;
- długość kanalizacji deszczowej: 28m;
- długość odwodnienia liniowego (łączna): 31,5m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają załączniki do SWZ:
1. Załącznik nr 8 do SWZ: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. Załącznik nr 9 do SWZ: Przedmiar robót.
3. Załącznik nr 10 do SWZ: Plan zagospodarowania i przekroje
4. Załącznik nr 11 do SWZ: Opinia geotechniczna
5. Załącznik nr 12 do SWZ: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
6. Załącznik nr 13 do SWZ: Projekt umowy w Wykonawcą.
Wszystkie wymagania określone w powyższych dokumentach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198624,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198624,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198624,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. ANMAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639719848
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 23/9
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ANMAK" PAWEŁ WOJTUSIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ANMAK" PAWEŁ WOJTUSIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198624,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- Świadczenie usług dożywiania rodzin na terenie Gminy Miasto Czarnków od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czarnkowie, wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy stadionu miejskiego przy ul. Nowej 8 w Czarnkowie - postępowanie 2
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Utworzenie parku kieszonkowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.