eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyModernizacja wraz z budową indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz poprawą efektywności energetycznej budynków



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wraz z budową indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz poprawą efektywności energetycznej budynków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umkd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkd.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wraz z budową indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz poprawą efektywności energetycznej budynków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313c4a53-026f-48ce-822e-9cd1cab7fbd1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030275/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja wraz z budową indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz poprawa efektywności energetycznej budynków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. „Modernizacja wraz z budową indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz poprawą efektywności energetycznej budynków”, w tym:

1) Zadanie nr 1 „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bochotnicy”, zlokalizowanego na działce nr ewid. 265 obręb Bochotnica, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe, w tym m.in. demontaż i ponowny montaż rur spustowych demontaż okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej, demontaż parapetów zewnętrznych przy oknach, odbicie części tynków ścian fundamentowych i skorodowanych tynków na ścianach nad terenem, demontaż i ponowne wykonanie nawierzchni przy budynku z kostki betonowej, demontaż i ponowny montaż tablic i urządzeń na elewacji;
b) ocieplenie ścian fundamentowych,
c) termomodernizacja elewacji nad ternem,
d) wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji grawitacyjnej,
e) docieplenie ścian zewnętrznych od poziomu terenu po dach,
f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
g) remont balustrad stalowych,
h) wymiana obróbek blacharskich przy rynnie,
i) docieplenie stropu dachu,
j) odtworzenie instalacji odgromowej.

2) Zadanie nr 2 „Termomodernizacja budynku świetlicy w miejscowości Jeziorszczyzna”, zlokalizowanego na działce nr ewid. 143/1 obręb Jeziorszczyzna, w tym m.in.:

a) roboty rozbiórkowe, w tym m.in. demontaż istniejącej instalacji odgromowej na elewacji i ponowne jej zamontowanie po zakończeniu prac na elewacji, demontaż i ponowny montaż rur spustowych, demontaż okien i drzwi zewnętrznych, demontaż krat w oknach i ponowny ich montaż po zakończeniu prac, demontaż parapetów zewnętrznych przy oknach, odbicie części tynków ścian fundamentowych i skorodowanych tynków na ścianach parteru, demontaż i ponowne wykonane nawierzchni przy budynku z kostki brukowej;
b) ocieplenie ścian fundamentowych,
c) termomodernizacja elewacji nad ternem,
d) wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji grawitacyjnej,
e) docieplenie ścian zewnętrznych od poziomu terenu po dach,
f) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
g) remont krat okiennych,
h) wymiana części pokrycia dachu i obróbki blacharskie,
i) docieplenie stropu dachu,
j) odtworzenie instalacji odgromowej,
k) wykonanie opaski odwadniającej przy budynku .
3) Zadanie nr 3 „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bochotnicy”, zlokalizowanego na działce nr ewid. 291/3 obręb Bochotnica”, w tym m.in.:

a) roboty rozbiórkowe, w tym m.in. demontaż istniejącej instalacji odgromowej na elewacji i ponowne jej zamontowanie po zakończeniu prac na elewacji, demontaż i ponowny montaż rur spustowych, demontaż okien i drzwi zewnętrznych, krat w oknach i zewnętrznych parapetów betonowych, demontaż i odtworzenie opaski wokół budynku,
b) przygotowanie ścian z kamienia pod izolacje cieplną,
c) wykonanie izolacje cieplnej, docieplenie ścian ,
d) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
e) docieplenie stropu,
f) wykonanie zasilania wentylacji mechanicznej i instalacji fotowoltaicznej,
g) wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z rekuperacją,
4) Zadanie 4 „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Rzeczycy”, zlokalizowanego na działce nr ewid. 244 obręb Rzeczyca”, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe, w tym m.in. demontaż rur spustowych i rynien, demontaż części okien, drzwi zewnętrznych, demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych przy oknach, odbicie części tynków ścian fundamentowych oraz ścian nad terenem, demontaż skorodowanej opaski wokół budynku z betonu, demontaż i ponowne wykonanie nawierzchni przy budynku z kostki betonowej przy wejściu głównym, demontaż i ponowny montaż tablic, oznaczeń i urządzeń na elewacji, odcięcie stalowych wsporników;
b) ocieplenie ścian fundamentowych,
c) termomodernizacja elewacji nad terenem,
d) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
e) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
f) docieplenie stropo dachu
g) odtworzenie instalacji odgromowej,
h) wymiana obróbek blacharskich przy rynnie, schodach, balkonie, zadaszeniu,
i) poszerzenie okapu na dachu,
j) poszerzenie schodów wejściowych,
k) wykonanie opaski odwadniającej wokół całego budynku
5) Zadanie 5 „Modernizacja budynku Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej”, zlokalizowanego na działce nr ewid. 1126 obręb Kazimierz Dolny, w tym m.in.:
a) roboty rozbiórkowe, w tym m.in. ręczne wykucie z muru ościeżnic okiennych i drzwiowych drewnianych, parapetów okiennych, opasek listew i ćwierćwałków, wywóz okien i pozostałych odpadów budowlanych do utylizacji;
b) wykonanie nowych okien i drzwi z drewna sosnowego klejonego,
c) malowanie okien i drzwi dwukrotne z atestem do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, zewnętrzna warstwa powłoki odporna na czynniki atmosferyczne,
d) szklenie okien oraz świetlików drzwiowych zestawem trzyszybowym zespolonym,
e) montaż stolarki okiennej (drewnianą trzyszybową o współczynniku przenikania ciepła Umax = 0,9 W/(m2*K) i drzwiowej (drewniana o współczynniku przenikania ciepła Umax = 1,3 W/(m2*K) w miejscu po zdemontowanej stolarce,
f) montaż parapetów wewnętrznych drewnianych i zewnętrznych blaszanych,
g) montaż zdemontowanych krat okiennych,
h) wykonanie uzupełnienia tynków w glifach okiennych,
i) malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych w kolorze odpowiednim do koloru poszczególnych pomieszczeń,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1a - nr 1e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3383730 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3794416,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3383730 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BUD Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133112575

7.3.4) Miejscowość: Dys

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3383730 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.