Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00482316/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8db90a8c-7e03-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db90a8c-7e03-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043090/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: stacja robocza typ I (6 szt.), stacja robocza typ II (3 szt.), monitor 24” (6 szt.), monitor 27” (6 szt.),1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego sprzętu informatycznego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego, przy czym postępowanie o udzielenie zamówienia jest podzielone na 2 (dwa) zadania/części:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 SOPZ i pozostałe zapisy SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolna liczbę części.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
7. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 55121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2: pakiet biurowy (9 szt.),1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego sprzętu informatycznego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego, przy czym postępowanie o udzielenie zamówienia jest podzielone na 2 (dwa) zadania/części:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 SOPZ i pozostałe zapisy SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolna liczbę części.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
6. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
7. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 9439,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65276,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65276,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65276,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012499190
7.3.3) Ulica: ul. Jutrzenki 116
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65276,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9010,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19890,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9010,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190866798
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 8,
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-371
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE JACEK KIEŁBRATOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE JACEK KIEŁBRATOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9010,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 dni
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe)
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- Konserwacja i utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie gminy Sulechów w 2025 roku
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
- Wykonanie chodnika ul. Różana w Sulechowie
- Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej w Kijach
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.