eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżModernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Chodzież



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Chodzież

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodzież

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Notecka 28

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2821608

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminachodziez.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d65f4f0e-39ec-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Chodzież

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d65f4f0e-39ec-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048934/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Chodzież

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397083

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADB.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 349000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) demontaż istniejących opraw i ich utylizację na koszt Wykonawcy
b) zakup, dostawę i montaż na istniejących wysięgnikach 248 szt. Opraw oświetleniowych LED wykonanych w drugiej klasie ochrony przeciwporażeniowej, wyposażonych w gniazda DALI, autonomiczną, programowalną bezprzewodowo redukcję mocy (posiadających funkcjonalność zmiennego profilu mocy oraz autonomicznej zmiany profilu redukcji mocy) oraz gniazdo ZHAGA D4i pod przyszły system inteligentnego sterowania oświetleniem ulicznym. Wszystkie oprawy muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy. Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej z podziałem na ilości
• oprawa LED typ A ilość: 238 szt.,
• oprawa LED typ B ilość: 10 szt.,
c) oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC +, ZD4i.
d) wykonanie pomiarów elektrycznych przy wymienionych oprawach.
e) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia we wskazanych przez Zamawiającego miejscach w celu weryfikacji otrzymanych parametrów oświetleniowych na 5 wybranych odcinkach drogi
szczegółowe wymagania dotyczące opraw świetlnych opisano w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429270 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429270 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429270 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Elektroinstalacyjne Szymon Sędłak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 766 146 82 12

7.3.3) Ulica: Margonińska 50

7.3.4) Miejscowość: Szamocin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-820

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429270 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.