Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00436323/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa monitoringu wizyjnego do jednostek oświatowych prowadzonych przez Miasto Jelenia Góra – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa monitoringu wizyjnego do jednostek oświatowych prowadzonych przez Miasto Jelenia Góra – Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e87cebf-668e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038786/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Modernizacja i ulepszenie monitoringu- Fundusz Pomocy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436323
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.75.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 170003,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160774,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część I: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 6 im. Włodzimierza Puchalskiego, ul. Cieplicka 74, 58-560 Jelenia Góra.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 29770,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część II: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 8 im. Władysława Broniewskiego, ul. Paderewskiego 13, 58-506 Jelenia Góra.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 17980,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część III: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 3 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 7818,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część IV: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 22090,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część V: Monitoring wizyjny w Szkole Podstawowej nr 15, ul. Kamiennogórska 9, 58-570 Jelenia Góra.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 5 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 14720,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część VI: Monitoring wizyjny w Zespole Placówek Pozaszkolnych – Centrum Wspierania Uzdolnień, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 12, 58-500 Jelenia Góra.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 6 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 9930,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część VII: Monitoring wizyjny w Zespole Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej, ul. Leśna 5, 58-560 Jelenia Góra.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 7 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 20145,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część VIII: Monitoring wizyjny w Zespole Szkół Rzemiosł Artystycznych im. Stanisława Wyspiańskiego, ul. Cieplicka 34, 58-560 Jelenia Góra .W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 8 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 22590,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część IX: Monitoring wizyjny w Zespole Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica „Handlówka”, ul. 1 Maja 39/41, 58-500 Jelenia Góra.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 9 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 20820,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem fabrycznie nowego monitoringu wizyjnego wraz z przeprowadzeniem instruktażu w zakresie jego obsługi, do jednostki oświatowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część X: Monitoring wizyjny w Miejskim Integracyjnym Przedszkolu Nr 14, ul. Junaków 2a, 58-560 Jelenia Góra.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zmontować/uruchomić sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach technicznych zgodnych z wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia do ww. jednostki oświatowej oraz udzielić instruktażu w zakresie ich obsługi wyznaczonym osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
2) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim,
3) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty/atesty danego sprzętu/urządzenia.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 10 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 4140,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30762,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45264,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30762,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich nr 20
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30762,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONNECT P.P.H.U. WOJCIECH KOWALCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111123849
7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego nr 47
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONNECT P.P.H.U. WOJCIECH KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
CONNECT P.P.H.U. WOJCIECH KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11823,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11823,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich nr 20
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11823,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32365,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONNECT P.P.H.U. WOJCIECH KOWALCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111123849
7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego nr 47
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONNECT P.P.H.U. WOJCIECH KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
CONNECT P.P.H.U. WOJCIECH KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma 1. ARKAM GROUP ARTUR RENDA Firma 2. ARTUR RENDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ARKAM
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MARCIN SZOLIBA wspólnik ARKAM S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112738116
7.3.3) Ulica: Jana Kasprowicza, nr 15a, lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma 1. ARKAM GROUP ARTUR RENDA Firma 2. ARTUR RENDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ARKAM
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MARCIN SZOLIBA wspólnik ARKAM S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112738116
7.3.3) Ulica: Jana Kasprowicza, nr 15a, lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34578,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa DRIMNET.PL Bartosz Poręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821808693
7.3.3) Ulica: Henryka Sienkiewicza nr 15a, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa DRIMNET.PL Bartosz Poręba
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa DRIMNET.PL Bartosz Poręba
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma 1. ARKAM GROUP ARTUR RENDA Firma 2. ARTUR RENDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ ARKAM
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MARCIN SZOLIBA wspólnik ARKAM S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112738116
7.3.3) Ulica: Jana Kasprowicza, nr 15a, lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26791,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLID GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342374592
7.3.3) Ulica: Postępu nr 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SOLID GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26791,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3765,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3765,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich nr 20
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3765,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Kopin - wymiana krat wlotowych do TZ-1 i TZ-2
- Naprawa mammografu FUJIFILM Amulet Innovality wraz wraz z kalibracją całego systemu
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej gąsienicowej układarki do mas bitumicznych
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do jeleniogórskich szkół zawodowych w ramach projektu pn.: "Wspieramy jeleniogórskich zawodowców"
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie kompletnej ścieżki diagnostycznej stanowiącej wyposażenie OSKP do badania pojazdów o dcm do i powyżej 3,5 t realizowanej na jednym kanale
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa serwerów, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów i serwisu systemu bezpieczeństwa SMP-NT/SV, systemu łączności telefonicznej i alarmowania typu SAT/N-A, systemów zasilania bezprzerwowego w obiektach MGW w Zabrzu
- Rozbudowa systemu telewizji przemysłowej CCVV z dostawą serwera w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Jerzmanicach-Zdroju
- Modernizacja monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego w budynkach UJK - ADP.2301.14.2025
- Dostawa trzech mobilnych punktów kamerowych
- Przebudowa i rozbudowa Bloku Operacyjnego w SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.