eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceDoposażenie gminnych terenów rekreacyjnych w ramach zadań z Funduszu Sołeckiego



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Doposażenie gminnych terenów rekreacyjnych w ramach zadań z Funduszu Sołeckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie gminnych terenów rekreacyjnych w ramach zadań z Funduszu Sołeckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8c67ed7-54aa-44e2-92e0-4732dbafa8e7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://starebabice.bip.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starebabice.bip.net.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.16.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót, wynikających z dokumentacji projektowej
w zakresie:
1) urządzeń zabawowych – huśtawka w pozycji stojącej (1 szt.) oraz linarium „wieloryb” (1 szt.) na placu zabaw przy ulicy Południowej 2a w Zielonkach-Parceli (dz. ew. nr 377/28 w obrębie Zielonki-Parcela) w ramach zadania z Funduszu Sołeckiego o nr FS-95RGK pod nazwą „Doposażenie / zakup zabawek / urządzeń dla dzieci i młodzieży na Polanie Dwóch Stawów we wsi Zielonki-Parcela” (tj. dostawa i montaż urządzeń pod pozycjami 7 i 17 wskazanych
w rozdziale 6.4.2. projektu wykonawczego będącego częścią dokumentacji projektowej,
o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 2);
2) urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych tzw. „street workout” (2 zestawy) na terenie rekreacyjnym przy ulicy Zielonej w Starych Babicach (dz. ew. nr 111/1 w obrębie Stare Babice) w ramach zadania z Funduszu Sołeckiego nr FS-30RGK pod nazwą „Zakup i montaż urządzenia sprawnościowego typu street workout, siłowni plenerowej” (tj. dostawa i montaż zestawów pod pozycjami 8 i 10 wskazanymi w rozdziale 8.6.3. projektu zagospodarowania terenu będącego częścią dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 3).
2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
1) Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ;
2) Dokumentacją projektową autorstwa Woźnicki, Zdanowicz ARCHITEKCI (Al. Niepodległości 157 lok. 6, 02-555 Warszawa) z dnia 19.09.2024 r., na którą składają się: projekt wykonawczy pod nazwą „Budowa placu zabaw – etap II. Wesoła polana dla najmłodszych – plac zabaw”, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 13 do SWZ;
3) Dokumentacją projektową autorstwa Woźnicki, Zdanowicz ARCHITEKCI (Al. Niepodległości 157 lok. 6, 02-555 Warszawa) z dnia 26.05.2023 r., na którą składają się: projekt zagospodarowania terenu pod nazwą „Budowa obiektów małej architektury, siłownia plenerowa, piłkochwyty oraz rekreacyjnego boiska, ul. Zielona, Stare Babice”, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 14 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 34 779 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności wszelkie prace ziemne, budowlane, montażowe jak również prace związane z doposażaniem gminnych terenów rekreacyjnych, a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zadanie
o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł brutto, obejmujące swym zakresem budowę urządzeń do kalisteniki/street workout;
2) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zadanie
o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto, obejmujące swym zakresem budowę/przebudowę/modernizację placu zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł;
UWAGA! Powyższe warunki mogą być spełnione łącznie, tj. jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 75 000 zł brutto, obejmujące swym zakresem budowę/przebudowę/modernizację placu zabaw dla dzieci wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych oraz z budową urządzeń do kalisteniki/street workout.
2. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:
1) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych i wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie odpowiadającym specjalności uzyskanych uprawnień tj. konstrukcyjno – budowlanej,
2) co najmniej 1 osobą do wykonywania prac montażowych z co 3 letnim doświadczeniem w pracy dot. budowy/przebudowy/modernizacji placu zabaw lub montażu urządzeń zabawowych;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z rozdziałem IV SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) karty techniczne wraz z certyfikatem dopuszczenia do stosowania na rynku oraz zgodności z normami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia dla wszystkich oferowanych przez wykonawcę urządzeń zabawowych, tj.:
a) huśtawka w pozycji stojącej,
b) linarium wieloryb,
c) zestaw do kalisteniki (zgodnie z poz. 8 w dokumentacji projektowej),
d) zestaw do kalisteniki (zgodnie z poz. 10 w dokumentacji projektowej),
- ww. dokumenty muszą potwierdzać, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania Zamawiającego określone w projekcie wykonawczym oraz dokumentach zamówienia.
2) Formularz – Materiały i urządzenia równoważne stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ wyłącznie w przypadku, kiedy zamierza zastosować urządzenia/materiały inne wobec tych zastosowanych w opisie przedmiotu zamówienia (projekcie wykonawczym). Brak złożenia dokumentu wraz z ofertą oznaczał będzie, że wykonawca zastosuje urządzenia i materiały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (projekcie wykonawczym).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu:
1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku Handlowym w Warszawie nr rachunku 13 1030 1508 0000 0008 2366 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania BZP.271.16.2024 pn.: „Doposażenie gminnych terenów rekreacyjnych w ramach zadań
z Funduszu Sołeckiego”
2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdziałem VII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-22 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu zamówienia i warunki jego
wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca
musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych
na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.