Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00523899/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00542929/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2025/BZP 00040397/01 - Wynik z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie projektu planu gospodarki odpadami dla województwa opolskiego na lata 2023-2028 z uwzględnieniem lat 2029-2034
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piastowska 14
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 357, +48 77 54 16 401
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534016
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00523899
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunek dot. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
1. Warunek zostanie spełniony jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, był wykonawcą, co najmniej 1 usługi dotyczącej opracowania dokumentów planistycznych z zakresu ochrony środowiska o zasięgu co najmniej wojewódzkim, takich jak np.: plany gospodarki odpadami, programy ochrony środowiska, programy ochrony powietrza. Zamawiający dopuszcza opracowanie dot. aktualizacji ww. dokumentów, jako spełnianie warunku.
2. Warunek zostanie spełniony jeżeli:
Wykonawca będzie dysponować zespołem realizującym zamówienie, w którego skład będą wchodziły, następujące osoby:,
a) Kierownik zespołu:
- posiadający wyższe wykształcenie, doświadczenie w pracy zawodowej lub badawczej lub naukowej z zakresu ochrony środowiska, w tym w zakresie technologii gospodarki odpadami;
- posiadający doświadczenie zarządzania zespołem lub zespołami, które w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowały pod jego kierownictwem co najmniej dwa programy strategiczne, o zasięgu co najmniej wojewódzkim, dotyczące opracowania planu gospodarki odpadami i/lub aktualizacji planu gospodarki odpadami,
b) co najmniej 3 Ekspertów, z których każdy spełnia następujące warunki:
- posiadający wyższe wykształcenie;
- posiadający wiedzę i doświadczenie w dziedzinie ochrony środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem gospodarki odpadami;
- jest autorem (tj. twórcą wszystkich merytorycznych rozdziałów/części danego dokumentu) lub współautorem (tj. twórcą co najmniej jednego merytorycznego rozdziału/części danego dokumentu) minimum jednego wydanego w ciągu 6 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert planu gospodarki odpadami i/lub programu ochrony środowiska i/lub programu ochrony powietrza.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza łączenia żadnej z ww. funkcji, tzn. nie dopuszcza, aby 1 osoba pełniła więcej niż jedną funkcję. W przypadku zaoferowania większej liczby ekspertów – Zamawiający żąda aby każdy z nich spełniał wymagania przewidziane dla ww. 3 ekspertów.
Po zmianie:
Warunek dot. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
1. Warunek zostanie spełniony jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 9 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, był wykonawcą, co najmniej 1 usługi dotyczącej opracowania dokumentów planistycznych z zakresu ochrony środowiska o zasięgu co najmniej wojewódzkim, takich jak np.: plany gospodarki odpadami, programy ochrony środowiska, programy ochrony powietrza. Zamawiający dopuszcza opracowanie dot. aktualizacji ww. dokumentów, jako spełnianie warunku.
2. Warunek zostanie spełniony jeżeli:
Wykonawca będzie dysponować zespołem realizującym zamówienie, w którego skład będą wchodziły, następujące osoby:,
a) Kierownik zespołu:
- posiadający wyższe wykształcenie, doświadczenie w pracy zawodowej lub badawczej lub naukowej z zakresu ochrony środowiska, w tym w zakresie technologii gospodarki odpadami;
- posiadający doświadczenie zarządzania zespołem lub zespołami, które w okresie ostatnich 9 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowały pod jego kierownictwem co najmniej dwa programy strategiczne, o zasięgu co najmniej wojewódzkim, dotyczące opracowania planu gospodarki odpadami i/lub aktualizacji planu gospodarki odpadami,
b) co najmniej 3 Ekspertów, z których każdy spełnia następujące warunki:
- posiadający wyższe wykształcenie;
- posiadający wiedzę i doświadczenie w dziedzinie ochrony środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem gospodarki odpadami;
- jest autorem (tj. twórcą wszystkich merytorycznych rozdziałów/części danego dokumentu) lub współautorem (tj. twórcą co najmniej jednego merytorycznego rozdziału/części danego dokumentu) minimum jednego wydanego w ciągu 9 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert planu gospodarki odpadami i/lub programu ochrony środowiska i/lub programu ochrony powietrza.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza łączenia żadnej z ww. funkcji, tzn. nie dopuszcza, aby 1 osoba pełniła więcej niż jedną funkcję. W przypadku zaoferowania większej liczby ekspertów – Zamawiający żąda aby każdy z nich spełniał wymagania przewidziane dla ww. 3 ekspertów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (wraz ze
zmianami).
§ 9. 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (…) dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót
budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
Załącznik do oferty pt.: „WYKAZ USŁUG” - składany jest na wezwanie Zamawiającego.
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane,
- oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Tabela do wypełnienia dotycząca wykazu usług – znajduje się w załączniku nr 7a do SWZ - WYKAZ USŁUG.
Załącznik do oferty pt.: „WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego” - składany jest na wezwanie Zamawiającego:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Tabela do wypełnienia dotycząca wykazu osób – znajduje się w załączniku nr 7b do SWZ - WYKAZ OSÓB.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
Po zmianie:
Na podstawie ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (wraz ze
zmianami).
§ 9. 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (…) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
Załącznik do oferty pt.: „WYKAZ USŁUG” - składany jest na wezwanie Zamawiającego.
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 9 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane,
- oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Tabela do wypełnienia dotycząca wykazu usług – znajduje się w załączniku nr 7a do SWZ - WYKAZ USŁUG.
Załącznik do oferty pt.: „WYKAZ OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego” - składany jest na wezwanie Zamawiającego:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Tabela do wypełnienia dotycząca wykazu osób – znajduje się w załączniku nr 7b do SWZ - WYKAZ OSÓB.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-09 08:00
Po zmianie:
2024-10-16 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-09 08:30
Po zmianie:
2024-10-16 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-07
Po zmianie:
2024-11-14
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Zakup i dostawa aparatu do znieczuleń wraz z kardiomonitorem i monitorem zwiotczenia
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doradztwo na rzecz mieszkańców Bytomia dotyczące efektywnego wykorzystania instalacji OZE
- Kompleksowa usługa wsparcia i doradztwa eksperckiego w zakresie ochrony głuszca i cietrzewia na rzecz projektu "Razem dla natury - ochrona gatunków i siedlisk na terenach cennych przyrodniczo"
- Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach realizacji Projektu grantowego "Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Budynki mieszkalne"
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej wraz z inwentaryzacją drzew zgłoszonych do objęcia Formą Ochrony Przyrody.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.