Og³oszenie z dnia 2023-12-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00081835/01 - Wynik z dnia 2024-01-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Gminy Obrowo na rok 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OBROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118744
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Obrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-126
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 566786022 wew.163
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@obrowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: obrowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Gminy Obrowo na rok 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-193ce816-928d-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00534051
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00062802/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Gminy Obrowo na rok 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8579763.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/857976
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz
przekazywanie informacji lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± (z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie
Pzp) odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej -
https://platformazakupowa.pl/transakcja/857976
2.Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za po¶rednictwem poczty mailowej – przetargi@obrowo.pl
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
2) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
3) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
4) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w
postêpowaniu;
5) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
6) przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
7) przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
8) przesy³ania odwo³ania/inne
9) odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz.
UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2), zwanego jako ,,RODO" udostêpniam klauzulê informacyjn±. Administratorem danych osobowych
jest Wójt Gminy Obrowo. Mo¿esz siê z nim kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
- listownie na adres siedziby: Urz±d Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87 – 126 Obrowo,
- e-mailowo: obrowo@obrowo.pl,
- telefonicznie: 56 678 60 22.
Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych zosta³ tak¿e powo³any inspektor ochrony danych, którym jest
panWies³aw Wernerowicz, adres e-mail iod@obrowo.pl.Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit b) i c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ
publicznych, w celu realizacji obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego, jak równie¿ w celu zawarcia umowy miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, której przedmiotem jest us³uga, dostawa lub robota budowlana oraz
jej realizacji (te¿ umowa o podwykonawstwo), a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego
archiwizacji;
2) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie
wynika wprost z przepisów prawa, a przeka¿esz administratorowi z w³asnej inicjatywy wiêcej danych ni¿ jest to konieczne dla
za³atwienia Twojej sprawy (tzw. dzia³anie wyra¼nie potwierdzaj±ce)
2. Twoje dane osobowe mo¿emy ujawniaæ, przekazywaæ i udostêpniaæ wy³±cznie podmiotom uprawnionym na podstawie
obowi±zuj±cych przepisów prawa s± nimi m.in. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja zamówienia
publicznego w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w³a¶ciciele platformy zakupowej, na której
prowadzone bêdzie postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi bankowe, telekomunikacyjne
oraz inne podmioty, gdy wyst±pi± z takim ¿±daniem oczywi¶cie w oparciu o stosown± podstawê prawn±. Pracownikom oraz
wspó³pracownikom administratora.
3. Twoje dane osobowe mo¿emy tak¿e przekazywaæ podmiotom, które przetwarzaj± je na zlecenie administratora tzw. podmiotom
przetwarzaj±cym, s± nimi m.in. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne i inne jednak¿e przekazanie Twoich danych nast±piæ
mo¿e tylko wtedy, gdy zapewni± one odpowiedni± ochronê Twoich praw.
4. Twoje dane osobowe przetwarzane bêd± do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym równie¿ przez okres
przewidziany w przepisach dotycz±cych przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:
1) przez okres 5 lat dla dokumentacji zamówieñ publicznych. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od
daty zakoñczenia sprawy;
2) przez okres 10 lat dla umów cywilno-prawnych wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y
zawarte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy;
3) w zakresie danych, gdzie wyrazi³e¶ zgodê na ich przetwarzanie, do czasu cofniêcie zgody, nie d³u¿ej jednak ni¿ do czasu
wskazanego w pkt 1. Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ rozdzia³ XXIV
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
2. Cofniêcia zgody w dowolnym momencie. Cofniêcie zgody nie wp³ywa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora
przed jej cofniêciem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIiFZ.271.22.2023.KRDG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postêpowania jest dostawa paliw p³ynnych do pojazdów gminnych: samochodów stra¿ackich, busów, koparko-³adowarek, równiarki, ci±gnika i autobusów, a tak¿e urz±dzeñ spalinowych takich jak: kosiarki do trawy, pilarki do ciêcia drzewa itp. nale¿±ce do Gminy Obrowo.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i urz±dzeñ spalinowych w przedmiotowym okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
1) olej napêdowy (ON) w ilo¶ci ok. 70 000 litrów,
2) benzynê bezo³owiow± 95 (Pb 95) w ilo¶ci ok. 5000 litrów,
3. Ilo¶ci paliw podane w pkt. 2 s± wielko¶ciami orientacyjnymi i nie wi±¿± Zamawiaj±cego, a ich zakup bêdzie realizowany wg. bie¿±cych potrzeb maksymalnie do warto¶ci umownej, przy czym minimalny zakres ¶wiadczenia bêdzie wynosiæ 40%.
4. Dostawy bêd± realizowane na zasadzie dora¼nych tankowañ:
1) do zbiorników pojazdów samochodowych,
2) do pojemników dostarczanych przez Zamawiaj±cego na stacji lub stacjach paliw Wykonawcy, który z³o¿y najkorzystniejsz± ofertê.
5. Wykonawca musi zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania paliw z dystrybutorów Wykonawcy przez 24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu.
6. Ze wzglêdu na liczne tankowania wynikaj±ce z utrzymania pe³nej gotowo¶ci operacyjnej pojazdów Ochotniczych Stra¿ Po¿arnych z terenu gminy Obrowo (tj. OSP Dobrzejewice, OSP Kawêczyn, OSP Osiek nad Wis³±, OSP Szembekowo, OSP Zawa³y), stacja paliw musi byæ zlokalizowana w odleg³o¶ci max. 20 km od siedziby Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napêdowy
09132000-3 - Benzyna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Warto¶æ sta³ego upustu w % od ceny brutto 1 litra ka¿dego rodzaju paliwa w stosunku do obowi±zuj±cej na stacjach paliw Wykonawcy (U) – waga kryterium 40 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 % = 60 pkt
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* Spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Warto¶æ sta³ego upustu w % od ceny brutto 1 litra ka¿dego rodzaju paliwa w stosunku do obowi±zuj±cej na stacjach paliw Wykonawcy – waga 40% = 40 pkt
warto¶æ upustu oferty badanej
U = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 40%
najwy¿sza warto¶æ upustu spo¶ród
wszystkich ofert podlegaj±cych ocenie
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów (P) za wszystkie kryteria, wg wzoru:
P = C + U
P- ³±czna ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”
U – punkty przyznane w kryterium „Warto¶æ sta³ego upustu w % od ceny brutto 1 litra ka¿dego rodzaju paliwa w stosunku do obowi±zuj±cej na stacjach paliw Wykonawcy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warto¶æ sta³ego upustu w % od ceny brutto 1 litra ka¿dego rodzaju paliwa w stosunku do obowi±zuj±cej na stacjach paliw Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa w nastêpuj±cych sytuacjach:1) wyd³u¿enia terminu umowy w przypadku niewykorzystania kwoty wynagrodzenia przeznaczonego na realizacjê umowy, o którym mowa w § 3
ust. 1 projektu umowy,
2) zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczno¶ci faktycznych,
3) zmiany przepisów prawnych,
4) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umów w zakresie dotycz±cym tankowanych sprzêtów lub pojazdów, w przypadku zakupu nowego sprzêtu lub pojazdu objêtego tankowaniem w paliwa i oleje. Niniejsza zmiana nie wymaga sporz±dzenia aneksu,
5) zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego – zmiana nie wymaga sporz±dzenia aneksu do niniejszej umowy,
6) W przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê, z zastrze¿eniem, ¿e nie mo¿e ona przekroczyæ 10% warto¶ci pierwotnej umowy. W przypadku przekroczenia kwoty przed dat± okre¶lon± w § 2 ust. 1 termin realizacji zamówienia ulega skróceniu i niniejsza umowa wygasa w dniu wyczerpania kwoty. Zmiana nie wymaga sporz±dzenia aneksu
7) Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa w art. 439 Ustawy Pzp:
Szczegó³owy zakres zmian zosta³ okre¶lony w projekcie umowy - za³±cznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/857976
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w przypadkach okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych do zbiorników pojazdów i sprzêtu silnikowego poprzez stacje paliw akceptuj±ce bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spó³ki Skawa Jordanów w okresie 12 miesiêcy
- Zakup wraz z dostaw± oleju napêdowego dla potrzeb jednostek sprzêtowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciek³ego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do ¶rodków transportowych i sprzêtu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw p³ynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiêbiorstwa Wodoci±gów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.