eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BanieDostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej w Baniach dla potrzeb ogrzewania budynku szko³y



Og³oszenie z dnia 2024-10-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej w Baniach dla potrzeb ogrzewania budynku szko³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. MARII SK£ODOWSKIEJ -CURIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265678

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Banie

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spbanie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp.banie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej w Baniach dla potrzeb ogrzewania budynku szko³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b703bcb0-300d-42b5-8a11-af9d21951549

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00534072

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00533519/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej w Baniach dla potrzeb ogrzewania budynku szko³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b703bcb0-300d-42b5-8a11-af9d21951549

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegó³owe informacje znajduje siê w Specyfikacji Warunków Zamówienia
11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
11.9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sektretariat@spbanie.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
14.1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje znajduje siê w Specyfikacji Warunków Zamówienia
ZASADY OGÓLNE I WYMAGANIA TECHNICZNE
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11.8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
11.8.1. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
11.8.2. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11.10. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, podpisem zewnêtrznym (XADES) lub wewnêtrznym (PADES). W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny XADES, wewnêtrzny PADES) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny XADES) lub dokumenty z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny PADES)
11.11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11.12. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
11.13. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11.14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11.15. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Ze wzglêdu na zbyt ma³± ilo¶æ miejsca w formularzu szczegó³owe informacje znajduj± siê w Specyfikacji Warunków Zamówienia
Rozdzia³ 22 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informuje siê, ¿e:
22.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa w Baniach reprezentowana przez Dyrektora Szko³y, z siedzib± pod adresem ul. Sportowa 1, 74-110 Banie.
22.2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: malsik@post.pl;
22.3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
22.4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ), zwanej dalej ustaw± Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
22.5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami ustawy Pzp.
22.6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Pzp.
22.7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
22.8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
22.8.1. dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
22.8.2. w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
22.9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
22.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
22.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
22.9.3. na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
22.10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
22.11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
22.12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.951.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Specyfikacji Warunków Zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywn± w miarê potrzeb dostawê oleju opa³owego grzewczego lekkiego do Szko³y Podstawowej w Baniach, ul. Sportowa 1, 74-110 Banie, w ilo¶ciach niezbêdnych do ogrzewania pomieszczeñ.
4.2. Planowana ³±czna ilo¶æ oleju wynosiæ bêdzie 50 000 litrów (warto¶æ maksymalna).
4.3. Ilo¶æ oleju grzewczego jest ilo¶ci± prognozowan±. Dlatego z uwagi na mo¿liwo¶æ zmiany bie¿±cych potrzeb w trakcie realizacji umowy (podyktowanych warunkami niezale¿nymi od Zamawiaj±cego), Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym ni¿ 40% ilo¶ci, o której mowa w pkt 4.2.
4.4. Zakres zamówienia obejmuje:
4.4.1. sprzeda¿ oleju opa³owego Zamawiaj±cemu,
4.4.2. za³adunek,
4.4.3. transport oleju na miejsce przeznaczenia,
4.4.4. roz³adunek oleju.
4.5. Olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania normy PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿nej dla gatunku L-1.
4.6. Minimalne parametry oleju opa³owego lekkiego:
4.6.1. gêsto¶æ w temperaturze 15 oC nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 860 kg/m3
4.6.2. warto¶æ opa³owa (energetyczna) nie mo¿e byæ ni¿sza od 42,6 MJ/kg
4.6.3. temperatura zap³onu nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 56 oC
4.6.4. zawarto¶æ siarki nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 0,1%
4.6.5. zawarto¶æ wody nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 200 mg/kg
4.6.6. zawarto¶æ cia³ sta³ych nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 24 mg/kg
4.6.7. temperatura p³yniêcia nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ -20 oC
4.6.8. lepko¶æ klimatyczna w temperaturze maksymalnej 6,00 mm2/s
4.6.9. sk³ad frakcyjny:
 do 250° C destyluje, nie wiêcej ni¿ 65 % (v/v)
 do 350° C destyluje, nie mniej ni¿ 85 % (v/v)
4.6.10. pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej – maks. 0,3% (m/m)
4.6.11. pozosta³o¶æ po spopieleniu - max. 0,01 % (m/m)
4.6.12. zabarwienie czerwone (parametry znacznika oraz barwnika czerwonego zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. 2022, poz. 2633).
4.7. Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ dostawy w³asnym specjalistycznym transportem, którego koszt wliczony jest w cenê oleju opa³owego.
4.8. Transport oleju opa³owego winien spe³niaæ wymogi odpowiednich przepisów bezpieczeñstwa po¿arowego, ruchu drogowego oraz ochrony ¶rodowiska.
4.9. Realizacja zamówienia bêdzie odbywaæ siê sukcesywnie (partiami) na podstawie zlecenia zapotrzebowania sk³adanego przez upowa¿nionych pracowników Zamawiaj±cego drog± elektroniczn± lub pisemnie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Rozdzia³ 17
OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT I SPOSOBU OCENY OFERT
________________________________________
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryterium
Cena (PC) – 100%
Wymagania jako¶ciowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp:
Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostêpnym towarem oferowanym przez liczne podmioty i posiada ustalone wymagania jako¶ciowe tj. konkretne i typowe cechy okre¶laj±ce ten przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy wskaza³ je szczegó³owo w Rozdziale 2 SWZ tj. w Opisie przedmiotu zamówienia. Z uwagi na fakt, i¿ w przypadku ustalonych wymagañ jako¶ciowych oferowanych towarów tylko cena umo¿liwia odró¿nienie ich od siebie, Zamawiaj±cy zastosowa³ w niniejszym postêpowaniu kryterium ceny.
Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostan± wed³ug wzoru:

P_c= C_MIN/C_B ×100 pkt
gdzie:
PC – ilo¶æ punktów w kryterium „Cena”,
CMIN – najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
CB – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 100,00 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymaga siê

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie wymaga siê

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

13.13. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
13.13.1. Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
13.13.2. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ;
13.13.3. Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy:
13.13.3.1. Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
13.13.3.2. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 13.13.5.1, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
13.13.3.3. je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 13.13.5.1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
13.13.4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Rozdzia³ 10
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (W TYM SPÓ£EK CYWILNYCH)
________________________________________
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.2.1. o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ (o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rozdzia³ 21
PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
________________________________________
21.1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego okre¶la Za³±cznik nr 3 do SWZ.
21.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz na mocy Projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1. Poza przypadkami okre¶lonymi w przepisach ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, zmiany postanowieñ zawartej Umowy s± dopuszczalne w zakresie:
1) wysoko¶ci wynagrodzenia (brutto), w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug w stosunku do stawki obowi±zuj±cej w dniu zawarcia Umowy,
b) zmiany ceny oleju przez producenta,
2) terminu wykonania przedmiotu Umowy, w przypadku wyst±pienia „si³y wy¿szej” lub innych zdarzeñ niezale¿nych od Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e Wykonawca powiadomi na pi¶mie Zamawiaj±cego o wyst±pieniu zdarzenia si³y wy¿szej nie pó¼niej ani¿eli w ci±gu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesuniêcie terminu nastêpuje o ilo¶æ dni, w których zdarzenie si³y wy¿szej wyst±pi³o lub na czas usuniêcia skutków dzia³ania si³y wy¿szej,
3) numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
4) osób upowa¿nionych do kontaktu wskazanych, w tym danych w § 10,
5) zmiany organizacyjnej w strukturze Zamawiaj±cego lub Wykonawcy,
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug obowi±zuj±cej na moment powstania obowi±zku podatkowego w stosunku do stawki obowi±zuj±cej w dniu zawarcia Umowy, przy czym wynagrodzenie umowne netto nie ulegnie zmianie, a jedynie zostanie do niego doliczony podatek w zmienionej wysoko¶ci.
4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu, za wyj±tkiem zmiany rachunku bankowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, z zastrze¿eniem postanowieñ ust. 3.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski” na platformie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-15

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Realizacja zamówienia bêdzie odbywaæ siê sukcesywnie (partiami) na podstawie zlecenia zapotrzebowania sk³adanego przez upowa¿nionych pracowników Zamawiaj±cego drog± elektroniczn± lub pisemnie.
14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
15. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
16. Zasady komunikacji okre¶lone w niniejszym rozdziale nie dotycz± komunikacji po wyborze oferty, która odbywa siê drog± e-mail.
17. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Karina Stocka
4.11. Wymaga siê, aby realizacja dostaw odbywa³a siê na koszt Wykonawcy, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 2 dni robocze od dnia zg³oszenia zapotrzebowania przez pracowników Zamawiaj±cego dostawy oleju, w godzinach 8.00 - 14.00. Przez wyra¿enie „dni robocze” nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Wszelkie niezbêdne informacje znajduj± siê w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Za³±cznikach

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.