eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa systemu CCTV w istniejącym budynku OKRL (wewn. i zewn.) plus okablowanie. Rozbudowa kontroli dostępu: korytarz pomieszczenia energetyków, pok. teletransmisji 2 piętro wraz z wymianą drzwi.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu CCTV w istniejącym budynku OKRL (wewn. i zewn.) plus okablowanie. Rozbudowa kontroli dostępu: korytarz pomieszczenia energetyków, pok. teletransmisji 2 piętro wraz z wymianą drzwi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140886771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieżowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-147

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pansa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pazp/public/postepowanie?postepowanie=69934792

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zapewnienie służby żeglugi powietrznej, zarządzanie przestrzenią powietrzną oraz zarządzanie przepływem ruchu lotniczego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu CCTV w istniejącym budynku OKRL (wewn. i zewn.) plus okablowanie. Rozbudowa kontroli dostępu: korytarz pomieszczenia energetyków, pok. teletransmisji 2 piętro wraz z wymianą drzwi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cf81871-74fe-4c24-8846-e9f4d50b066c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262580/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Gdańsk OKRL - Rozbudowa systemu cctv w istniejącym budynku OKRL i OR (wewnętrzne i zewętrzne) plus okablowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 143/PAŻP/2024/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja systemu CCTV oraz platformy PSIM dla poprawy bezpieczeństwa fizycznego obiektu oraz zwiększenia funkcjonalności istniejących systemów obiektowych (projekt + wykonawstwo) w zakresie wykonania:

projektu wykonawczego

uzgodnienia projektu wykonawczego z Zamawiającym;

dostawy i montażu systemu CCTV

zintegrowanie nowych elementów z istniejącym systemem CCTV,

dostawy i montażu niezbędnego okablowania,

programowanie i uruchomienie systemu,

przeprowadzenie prób potwierdzających prawidłowe działania systemu,

dokumentacji powykonawczej dla wykonanego zakresu,

przeprowadzenie instruktażu dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

42961100-1 - System kontroli dostępu

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2284316,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2995050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2284316,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AODC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362779750

7.3.3) Ulica: Działkowa 37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-234

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca nieznany na etapie składania ofert.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2284316,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.