Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488315/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego, kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=563290021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego, kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ce3c021-7e06-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049105/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.36 Dostawa sprzętu medycznego kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na dwie części zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-68/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38231,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia:1) część nr 1: dostawa wózko-wanny elektrycznej;
2) część nr 2: dostawa wózka prysznicowego.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne.
3. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do następujących obiektów:
1) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Rędzińskiej 66-68 we Wrocławiu – 1 sztuka wózko-wanny elektrycznej część pierwsza zamówienia;
2) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu – 1 sztuka wózka prysznicowego cześć druga zamówienia;
4. Wykonawca dokona montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa oraz montaż podnośnika będzie mieć miejsce w godzinach 7:00 – 15:00. Po zakończeniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie usunąć wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz na swój koszt dokona ich utylizacji.
5. Przez montaż rozumie się złożenie/ zmontowanie sprzętu medycznego według dołączonej instrukcji.
6. Uruchomienie podnośnika celem sprawdzenia ich prawidłowego montażu nastąpi w obecności Wykonawcy i Zamawiającego.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i użytkowania urządzenia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie uzgodnionym drogą pisemną lub elektroniczną (e-mail) między Stronami umowy, jednak nie później niż w terminie obowiązywania umowy. Przeprowadzone szkolenie zostanie potwierdzone protokołem z załączoną listą osób przeszkolonych. Szkolenie prowadzone będzie w ramach umownego wynagrodzenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 3a i 3b stanowi integralną część SWZ.
9. Przez okres gwarancji, Wykonawca (lub inny wskazany przez niego podmiot) zobowiązany jest do wykonywania przeglądów okresowych wymaganych przez dostawców/ producentów montowanych urządzeń w celu utrzymania gwarancji producenta (jeżeli dotyczy). Okresowe przeglądy gwarancyjne będą wykonywane w ramach umownego wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, kąpielowo- toaletowego, jego montażu wraz z uruchomieniem oraz szkoleniem personelu na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia:1) część nr 1: dostawa wózko-wanny elektrycznej;
2) część nr 2: dostawa wózka prysznicowego.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne.
3. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do następujących obiektów:
1) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Rędzińskiej 66-68 we Wrocławiu – 1 sztuka wózko-wanny elektrycznej część pierwsza zamówienia;
2) MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu – 1 sztuka wózka prysznicowego cześć druga zamówienia;
4. Wykonawca dokona montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa oraz montaż podnośnika będzie mieć miejsce w godzinach 7:00 – 15:00. Po zakończeniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie usunąć wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz na swój koszt dokona ich utylizacji.
5. Przez montaż rozumie się złożenie/ zmontowanie sprzętu medycznego według dołączonej instrukcji.
6. Uruchomienie podnośnika celem sprawdzenia ich prawidłowego montażu nastąpi w obecności Wykonawcy i Zamawiającego.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i użytkowania urządzenia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie uzgodnionym drogą pisemną lub elektroniczną (e-mail) między Stronami umowy, jednak nie później niż w terminie obowiązywania umowy. Przeprowadzone szkolenie zostanie potwierdzone protokołem z załączoną listą osób przeszkolonych. Szkolenie prowadzone będzie w ramach umownego wynagrodzenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 3a i 3b stanowi integralną część SWZ.
9. Przez okres gwarancji, Wykonawca (lub inny wskazany przez niego podmiot) zobowiązany jest do wykonywania przeglądów okresowych wymaganych przez dostawców/ producentów montowanych urządzeń w celu utrzymania gwarancji producenta (jeżeli dotyczy). Okresowe przeglądy gwarancyjne będą wykonywane w ramach umownego wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 22931,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wyznaczono termin składania ofert na dzień 20.11.2023 r. do godz. 10:00, w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24800,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24800,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24800,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792281537
7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Wawrzyniaka 2
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24800,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Wykonywanie napraw i przeglądów zabudowy specjalistycznej Magirus na pojazdach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r."
- "Sukcesywna produktów ziemniaczanych mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dodruk publikacji z serii Biblioteka Narodowa: I.B. Singer "Trzydzieści sześć opowiadań" dla Wydawnictwa Ossolineum
- Dostawa oraz montaż mebli tapicerowanych oraz krzeseł biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI-POWTÓRKA
- SZP/242-036/2025 Dostawa termocyklera z blokiem 96-dołkowym oraz 384-dołkowym - 1 sztuka dla Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Zakup urządzenia do ciągłego nieinwazyjnego monitorowania oraz pomiarów cisnienia tetniczego
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.