eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup mikrobusa standard 9-cio miejscowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich ( z 1 miejscem dostosowanym do kotwiczenia wózka inwalidzkiego)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mikrobusa standard 9-cio miejscowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich ( z 1 miejscem dostosowanym do kotwiczenia wózka inwalidzkiego)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Administacyjno-Finansowej i Organizacyjnej Placówek Wsparcia w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bodzentyńska 32/40

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-308

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: tel. 413676449

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@copw.mopr.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: copwkielce.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d7bb22d-4477-4a04-b49d-5e2332bde277

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wykonywanie zadań centralnego zamawiającego dla środowiskowych domów samopomocy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mikrobusa standard 9-cio miejscowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich ( z 1 miejscem dostosowanym do kotwiczenia wózka inwalidzkiego)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d7bb22d-4477-4a04-b49d-5e2332bde277

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Adm.26.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa mikrobusa standard 9-cio miejscowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich ( z 1 miejscem dostosowanym do kotwiczenia wózka inwalidzkiego) dla Środowiskowego Domu Samopomocy typu B w Kielcach, ul. Orzeszkowej 53. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach programu „Program wyrównywania różnic między regionami III ” obszar D, dot. projektu ,,Bezpieczny transport uczestników ŚDS Typ B” i dofinansowany jest ze środków PFRON.
Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, w szczególności dotyczące warunków i/lub wymagań technicznych dla danego typu pojazdu, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023 poz. 1047).
Wykonawca udzieli Zamawiającemu:
a) Gwarancji antykorozyjnej na perforację nadwozia, bez limitu kilometrów - minimum 12 lat,
b) Gwarancji na powłokę lakierniczą, bez limitu kilometrów - minimum 3 lata,
c )Gwarancji na eksploatację samochodu bez limitu kilometrów - minimum 2 lata.
Opis parametrów technicznych i wyposażenia (wymagania minimalne) stanowi załącznik nr 1 A -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207624,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207624,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207624,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Car -Bud Konrad Karpiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060247403

7.3.3) Ulica: Ogródkowa1/30

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-067

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207624,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.