eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa, montaż i uruchomienie kotłów grzewczych wraz z niezbędnym osprzętem oraz systemem spalinowym do Szkoły Podstawowej Nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie kotłów grzewczych wraz z niezbędnym osprzętem oraz systemem spalinowym do Szkoły Podstawowej Nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie kotłów grzewczych wraz z niezbędnym osprzętem oraz systemem spalinowym do Szkoły Podstawowej Nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c434c06-0515-456b-a896-a3a0e678cfaf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W okresie od 09.09.2024 r. do 16.09.2024 r. na terenie Jeleniej Góry wystąpiły ponadnormatywne warunki pogodowe tj. intensywne opady deszczu, które spowodowały podtopienia i zalanie terenów miasta, w tym budynków (ogłoszono stan klęski żywiołowej).
W SP 13 w Jeleniej Górze, w wyniku intensywnych opadów deszczu, doszło do całkowitego zalania kotłowni co spowodowało uszkodzenie 2 kotłów grzewczych wraz z infrastrukturą.
Z uwagi na charakter obiektu oraz porę roku (okres jesienny) konieczna jest natychmiastowa wymiana kotłów grzewczych wraz z niezbędnym osprzętem i materiałami instalacyjnymi (komponenty) oraz systemem spalinowym (wymiana wkładu kominowego).
W październiku prognozowane są niskie temperatury wraz z opadami deszczu. Spowoduje to wyziębienie budynku co przedłoży się na rozwijanie grzybów, wirusów i bakterii, które będą miały wpływ na obniżenie odporności i rozwój chorób u osób przebywających na terenie placówki.
Szczegółowe uzasadnienie w dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.58.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276422,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie dwóch (2) stojących gazowych kotłów kondensacyjnych przeznaczonych dla instalacji grzewczych średniej mocy wraz z niezbędnym osprzętem i materiałami instalacyjnymi (komponentami) oraz systemem spalinowym (wkładem kominowym) do Szkoły Podstawowej Nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej przy ul. Piotra Skargi 19 w Jeleniej Górze.
Zamówienie realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn.: „Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej Nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze”.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do zaproszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. SOTIS PLUS Mendrygał Roland

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111825215

7.3.3) Ulica: Jagiellońska nr 22

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-560

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.