Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479157/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Załawie w Babicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaoswiecim.pl i https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Załawie w Babicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-795e86a5-da91-4aaa-af2d-dafaa7fbe025
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040100/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ul. Załawie w Babicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479157
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe na odcinku ul. Załawie (km 0+000,00 – km 0+ 555) od ul. Greglów drogi powiatowej nr 1877K do rowu otwartego (ODCINEK I) oraz roboty budowalne w zakresie rozbudowy ul. Załawie (km 0+555 – km 1+034,00) wraz z budową i przebudową istniejącej infrastruktury technicznej od rowu otwartego do ul. Śląskiej DK 44 (ODCINEK II) w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Załawie w Babicach"
2. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
1) ODCINEK I
Remont odcinka ul. Załawie w Babicach w km 0+000,00 – km 0+555 w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Załawie w Babicach”, obejmujący w szczególności:
a) Remont jezdni o nawierzchni bitumicznej
b) Remont poboczy
c) Remont zjazdów i dojść
2) ODCINEK II
Rozbudowa ul. Załawie w Babicach w km 0+555 – km 1+034,00 wraz z budową i przebudową istniejącej infrastruktury technicznej w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Załawie w Babicach”, obejmujący w szczególności:
a) Rozbudowę drogi gminnej nr 510132K ul. Załawie
b) Budowę wlotu skrzyżowania w pasie drogowym DK 44
c) Budowę kanalizacji deszczowej, kanalizacji tłocznej z pompownią i odwodnienia liniowego
d) Budowę oświetlenia ulicznego
e) Przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej w zakresie sieci wodociągowej, gazowej elektroenergetycznej i teletechnicznej
f) Przebudowę urządzenia wodnego – istniejącego rowu otwartego i przepustu
3. Szczegółowy zakres inwestycji :
1) dla Odcinka I określa dokumentacja projektowo- kosztorysowa, przedmiar robót i STWiOR opracowana przez Biuro Inżynierskie MK Sp. Jawna M. Krawczyk, K. Strzeżyk ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim
2) dla Odcinka II określa projekt budowlany z załącznikami formalnymi, projekty wykonawcze(branżowe), dokumentacja geotechniczna, projekt docelowej organizacji ruchu, projekt tymczasowej organizacji ruchu, przedmiar robót, STWiOR opracowany przez Biuro Projektowe Inżynieria Jerzy Sowa, ul. Kościuszki 134, 32-540 Trzebinia
4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót budowlanych wskazanych w pkt. 2 (Etap I, Etapie II) niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz STWIOR .
5. Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za przedmiot zamówienia ma charakter kosztorysowo rozliczeniowy.
6. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o faktyczne wykonanie ilości robót zatwierdzone przez Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) oraz w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego
7. Uwagi dodatkowe - wymogi dla Wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
Inwestycja jest dofinansowania z Programu Rządowego pn. „Oświęcimski Strategiczny Projekt Rządowy Etap VI na lata 2021 – 2025”.
1) Wykonawca winien dysponować zespołem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy i nie istnieją żadne przeszkody zarówno prawne jak i faktyczne uniemożliwiające lub utrudniające Wykonawcy wykonanie tego zobowiązania
2) Wykonawca zobowiązany będzie do oświadczania, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego dokumentów posiadł znajomość ogólnych i szczególnych warunków związanych z przedmiotem umowy, warunkami technicznymi i mogącymi wyniknąć trudnościami, ryzykiem i zakresem odpowiedzialności ściśle związanej z realizacją przedmiotu umowy. Ponadto zapoznał się z obiektem i znane są mu wszelkie okoliczności wpływające na sposób prowadzenia prac oraz ich organizację oraz uwzględnił te warunki przy określeniu ceny przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca zobowiązany będzie oświadcza, że informacje otrzymane od Zamawiającego umożliwiły mu jednoznaczną ocenę zakresu prac objętych niniejszą Umową, warunków i czasu koniecznego do należytego i terminowego ich wykonania oraz pozwoliły na dokonanie ostatecznej kalkulacji powierzonych Wykonawcy do wykonania zadań.
4) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa wraz z poniesieniem wszelkich potrzebnych kosztów w tym celu.
5) Wykonawca zobowiązuje się do optymalizacji przyjmowanych rozwiązań, technologii pod względem ekonomicznym.
6) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie.
7) Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter kosztorysowo- rozliczeniowy.
8) Zamawiający będzie rozliczał Wykonawcę za wykonanie przedmiotu umowy następująco :
a) roboty budowlane w roku 2024 muszą zostać wykonane i rozliczone przez Wykonawcę do kwoty nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto do dnia 10.12.2024 r. na podstawie protokołu częściowego wykonania robót, jednakże nie więcej niż kwota przewidziana na tą umowę w budżecie na rok 2024. Przez rozliczenie należy rozumieć wystawienie w sposób zgodny z warunkami umowy i dostarczenie do Zamawiającego faktur częściowych na kwotę łączną nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł;
b) rozliczenie pozostałych robót oraz rozliczenie całości przedmiotu umowy nastąpi w roku 2025.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania przez Wykonawcę w miesięcznych okresach faktur za częściowe wykonanie przedmiotu umowy, do łącznej wartości nieprzekraczającej 90% całościowego wynagrodzenia o którym mowa w ust. 2 na podstawie częściowego kosztorysu powykonawczego wykonanych robót, z zastrzeżeniem ust. 5 lit. a) nin. umowy
10) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót, w tym po zakończeniu wszystkich robót wykonania stabilizacji stałych punktów granicznych nieruchomości wytyczających pas drogowy,
8. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
1) Obowiązki stron;
2) Uczestnicy procesu inwestycyjnego;
3) Terminy
4) Zasady wykonania i rozliczania robót;
5) Wstrzymanie wykonywania robót;
6) Rodzaje odbiorów i zasady ich przeprowadzania;
7) Kontrola jakości - ujawnienie i usuwanie wad i usterek;
8) Kary umowne;
9) Wynagrodzenie Wykonawcy i zasady płatności;
10) Zmiany umowy;
określone zostały szczegółowo w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załączniku Nr 8 do SWZ
8. Gwarancja jakości i rękojmi - Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały minimalnego okresu gwarancji i rękojmi 60 m-cy, a maksymalnego 72 m-ce
9. Obowiązek posiadania polisy ubezpieczeniowej - Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową, że jest ubezpieczony od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, w szczególności w zakresie od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa lub w wyniku utraty, zniszczenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem robót budowalnych i innych prac objętych Przedmiotem umowy, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 50%. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ww. polisy w całym okresie obowiązywania przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Użyte w niniejszej SWZ, dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "LUB RÓWNOWAZNE"/ maja one na celu tylko i wyłączenie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacyjni gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dokładnych określeń.
2) Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producentów ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosowanych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzania wraz z ofertą.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego SWZ jest obowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
34928530-2 - Latarnie uliczne
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
44212410-6 - Ścianki szczelne
77315000-1 - Usługi w zakresie siewu
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3745005,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5767563,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3745005,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5510001248
7.3.3) Ulica: Zamkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-116
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty w zakresie przebudowy sieci wodociągowej, gazowej elektroenergetycznej oraz oświetlenia ulicznego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3745005,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- ODBIÓR I PRZEKAZYWANIE DO ZAGOSPODAROWANIA SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH NA ROK 2025
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY NA ROK 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów.
- DOSTAWĘ LEKÓW STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII W RAMACH PROGRAMÓW LEKOWYCH - 3 PAKIETY
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice gmina Strzyżewice
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- Remont drogi gminnej nr 011050L w miejscowości Zadębce
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
więcej: Latarnie uliczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.