Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00348504/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SVA/U/4620-53/2024: Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych dla potrzeb Zespołu utrzymania czystości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/U/4620-53/2024: Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych dla potrzeb Zespołu utrzymania czystości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed2b39ea-19b6-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348504
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-53/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 420840,6 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Garwolin.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Celestynów.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 14700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Chełm.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 20462,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Jarosław.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Mińsk Mazowiecki4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 35600,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu: J.W. Kolonia Janów.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 35600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Lublin.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Nisko.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 19950,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Rzeszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 45527,70 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Dębica.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 19800,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Zegrze.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Zamość.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Kraśnik.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 25500,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu J.W. Hrubieszów4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.06.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 2 złożono jedną ofertę, która została odrzucona, w związku z czym Zamawiający unieważnił postępowanie
w Części 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 3 złożono jedną ofertę, która została odrzucona, w związku z czym Zamawiający unieważnił postępowanie
w Części 3.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.06.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 5 złożono jedną ofertę, która została odrzucona, w związku z czym Zamawiający unieważnił postępowanie
w Części 5.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 6 złożono jedną ofertę, która została odrzucona, w związku z czym Zamawiający unieważnił postępowanie
w Części 6.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.06.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 8 złożono jedną ofertę, która została odrzucona, w związku z czym Zamawiający unieważnił postępowanie
w Części 8.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49169,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49169,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49169,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130009854
7.3.3) Ulica: GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO, nr 428,
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-304
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49169,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 22 000,00 zł.
Złożona w postępowaniu oferta przewyższa ww. kwotę. Cena brutto oferty złożonej przez Konsorcjum firm:
Lider Konsorcjum: Ślusarstwo Produkcja Handel Usługi Władysław Radzik w spadku, Straszęcin, nr 9A, 39-218 Strzyżów,
Członek Konsorcjum:
Gmina Ostrów - Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie, 39-103 Ostrów, Ostrów 225 - wynosi 32 076,00 zł.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 11 złożono ofertę, które została odrzucona, w związku z czym zachodzi konieczność unieważnienia postępowania w Części 11.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 12 złożono dwie oferty, która zostały odrzucone, w związku z czym postępowanie w Części 12 zostało unieważnione.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.06.2024 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części 14 złożono jedną ofertę, która została odrzucona, w związku z czym Zamawiający unieważnił postępowanie
w Części 14.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnętrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz remontem pomieszczenia węzła W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
- SVA/4620-184/2025 Budowa kotłowni olejowej w budynku nr 3 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo.
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-176/2025: Docieplenie dachu oraz maszynowni budynku nr 99, 103 i 131 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110
- SVA/4620-170/2025 Remont kotłowni wraz z budową magazynu oleju w bud. 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica.
- SVA/4620-137/2025: Opracowanie map do celów projektowych kompleksów wojskowych w m. Glewice, Drawno
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.