eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzernikowoPrzebudowa drogi gminnej nr 101128C w obrębach Osówka oraz Skwirynowo o znaczeniu strategicznym i kluczowym dla rozwoju gminy Czernikowo.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 101128C w obrębach Osówka oraz Skwirynowo o znaczeniu strategicznym i kluczowym dla rozwoju gminy Czernikowo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czernikowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Czernikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-640

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 54 287 50 01

1.5.8.) Numer faksu: 54 230 50 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@czernikowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/833206

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 101128C w obrębach Osówka oraz Skwirynowo o znaczeniu strategicznym i kluczowym dla rozwoju gminy Czernikowo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efebb286-6e59-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070842/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa drogi gminnej nr 101128C na odcinku Rudno - Skwirynowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451716

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IWP.271.1.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3755963,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 101128C na odcinku Rudno – Skwirynowo” w obrębach ewidencyjnych Osówka oraz Skwirynowo.
2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• roboty pomiarowe,
• mechaniczne ścinanie poboczy,
• mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie pobocza z kruszywa łamanego,
• montaż oznakowania pionowego na podstawie projektu stałej organizacji ruchu.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
• organizację placu budowy,
• opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowlanych,
• zabezpieczenie terenu budowy,
• wykonanie niezbędnych badań i prób,
• wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
• uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
• dokumentacja projektowa,
• projekt stałej organizacji ruchu,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
• wzór umowy,
• przedmiar robót – dokument pomocniczy.
5. Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego są one jedynie wskazaniem wspomagającym wycenę. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją techniczną i innymi dokumentami zamówienia jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w postępowaniu.
7. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 60 miesięcy, a maksymalny na 84 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”.
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej. Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 60 miesięcy, a maksymalny okres wynosi 84 miesiące.
Gwarancja obejmuje wykonane prace budowlane oraz zastosowane materiały i urządzenia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
9. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Zastosowane materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych niewymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów.
11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) i ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, lub opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że wskazaniu takiemu lub odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny/równoważne”, a działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego cech dostaw, usług lub robót budowlanych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w dokumentach zamówienia standardów.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentach zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. sygn. akt: KIO 2315/13).
Wykonawca dobierając inne materiały i urządzenia równoważne do zaproponowanych w dokumentacji projektowej bierze na siebie odpowiedzialność za kompatybilność urządzeń w zakresie przedstawionym w dokumentacji projektowej.
Z uwagi, iż Zamawiający na realizację inwestycji uzyskał już wymagane odpowiednimi przepisami stosowne decyzje, Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać powyższe decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie określonym w SWZ.
13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
14. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym w SWZ.
15. Płatność za zrealizowane roboty odbywać się będzie zgodnie z treścią postanowień Wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

71351810-4 - Usługi topograficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4116090,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5469496,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4116090,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo Mariusz Wilczyński spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363950105

7.3.3) Ulica: Rogowo 23

7.3.4) Miejscowość: Lubicz

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4116090,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.