Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362780/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00387390/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00392092/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00401464/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem audytu i inwentaryzacji oświetlenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem audytu i inwentaryzacji oświetlenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-274b85af-23dd-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053790/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.38 Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem audytu i inwentaryzacji oświetlenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest wymiana oświetlenia ulicznego we wskazanej lokalizacji na inteligentne, energooszczędne typu LED na terenie Miasta Gorzów Wlkp.
Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje:
- demontaż i utylizację starych opraw oświetleniowych,
- wymianę istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED ze złączem ZD4i w ilości 185 sztuk wraz z przewodami zasilającymi (178 szt. drogowych + 7 szt. parkowych),
- usługa polega na dostawie i wymianie opraw oświetlenia ulicznego, oraz dostawie i montażu sterowników na oprawach do komunikacji z bezprzewodową Automatyką Sterującą Oświetleniem, oraz jej uruchomienie poprzez złącze standardowe ZD4i wraz ze wszystkimi kosztami związanymi z komunikacją na 10 lat, jej utrzymaniem, licencją i szkoleniem,
- dobranie mocy opraw do wskazanej lokalizacji, wykonanie na podstawie darmowych programów do ich obliczeń + wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia po jego wymianie.
Wymiana oświetlenia obejmuje Rondo Szczecińskie, Rondo Słowiańskie i dalej ulicą Słowiańską od Ronda Szczecińskiego w stronę skrzyżowania z ulicami: Żwirowa/Roosvelta/Kosynierów Gdyńskich (zasilanych z trzech Szaf Oświetleniowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71355200-3 - Wykonywanie badań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITINET ROBERT WOJNIUSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5961631715
7.3.3) Ulica: ANNY JAGIELLONKI 6B/1
7.3.4) Miejscowość: ZIELONA GÓRA
7.3.5) Kod pocztowy: 65-155
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów INNEKO sp. z o.o.
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- RENOWACJA I REMONT ZABYTKOWEJ ELEWACJI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W MIĘDZYRZECZU- ETAP II A
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania.
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Robota budowlana na realizację zadania pt. Kompleksowa termomodernizacja oraz przebudowa budynku SPWSPR z wykorzystaniem OZE wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- ,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska"
- Modernizacja instalacji elektrycznych w pomieszczeniach technicznych Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Budowa garażu metalowego w miejscowości Huszlew
- Dostosowanie budynku "B" SPZOZ w Kole na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.