eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Książ WielkopolskiZakup i dostawa doposażenia placówek przedszkolnych w ramach projektu pn. "Wielkie dzieło dla małych dzieci - podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Książ Wlkp."



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa doposażenia placówek przedszkolnych w ramach projektu pn.
„Wielkie dzieło dla małych dzieci – podniesienie jakości edukacji przedszkolnej
w Gminie Książ Wlkp.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Książ Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53046500000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stacha Wichury 11a

1.5.2.) Miejscowość: Książ Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-130

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzada@ksiaz-wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ksiaz-wlkp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa doposażenia placówek przedszkolnych w ramach projektu pn.
„Wielkie dzieło dla małych dzieci – podniesienie jakości edukacji przedszkolnej
w Gminie Książ Wlkp.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50931cee-79fc-4338-801d-20c59d13863d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wielkie dzieło dla małych dzieci – podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Książ Wlkp.” nr FEWP.06.07-IŻ.00-0033/23 jest dofinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia placówek przedszkolnych i szkół podstawowych , dla których organem prowadzącym jest Gmina Książ Wlkp. w sprzęt, meble szkolne, pomoce dydaktyczne, zabawki, kąciki wyciszenia oraz wyposażenie niezbędne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu „Wielkie dzieło dla małych dzieci – podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Książ Wlkp.” Zamówienie obejmuje dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków przedmiotu zamówienia do przedszkola i szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Książ Wielkopolski, powiat Śremski, oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość sprzętu, mebli, pomocy dydaktycznych, zabawek i kącików wyciszenia został zawarty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ, opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 do SWZ, formularzu cenowym załącznik nr 1a do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32342100-3 - Słuchawki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146848,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612639,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146848,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL Hydro S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756

7.3.3) Ulica: Suchowola 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146848,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.