Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00452583/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00470667/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodnej na terenie Gminy Bobowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12
1.5.2.) Miejscowość: Bobowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-212
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bobowo@bobowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bobowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8350001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodnej na terenie Gminy Bobowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-709be9d9-6e71-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080632/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa gospodarki wodnej na terenie Gminy Bobowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OB.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 512195,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Poprawa gospodarki wodnej na terenie Gminy Bobowo” w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym oraz projektem robót geologicznych, stanowiącym załącznik nr 2 do PFU.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą m.in.
- Wymiana zestawu pomp w SUW w Bobowie
- Modernizacja zbiornika wraz z wymianą osprzętu na przepompowni wody w Bobowie: w przepompowni wody w m. Bobowo
- Rozbudowa ujęcia poprzez budowę studni głębinowej nr 4 wraz z rurociągami doprowadzającymi wodę do uzdatniania; ogrodzenie terenu studni zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonanie obudowy studni; ustalenie strefy ochrony bezpośredniej.
- Prace geologiczne
- Modernizacja studni głębinowych znajdujących się na terenie Gminy Bobowo (studnie nr 1,2,3): wymiana pomp w studniach nr 1,2,3 wraz z orurowaniem i instalacją elektryczną; wymiana wodomierzy, sondy poziomu wody oraz wyłączników ciśnieniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
- 4 rozdział SWZ,
- Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ;
- Projekt robót geologicznych wraz z decyzją zatwierdzającą projekt stanowiący Załącznik nr 2 do PFU oraz pozostałe dokumenty załączone do postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 894000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 894000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 894000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAFT PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571141773
7.3.3) Ulica: UL. JAŚKOWA DOLINA 132/25
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-286
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SŁAWOMIR WALENTYNOWICZ 1.PPU UNI-INVEST 2.WYTWÓRNIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO MEDLAB (wspólnik spółki cywilnej) - rozbudowa ujęcia wody poprze budowę studni nr 4 wraz z rurociągami, wykonanie obudowy studni
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 894000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.