eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstrońCzyszczenie przewodów kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w mieście"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie przewodów kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w mieście”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ustroń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ustroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338579300

1.5.8.) Numer faksu: +48338579330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6651a40-0919-438c-896b-5982c392959a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czyszczenie przewodów kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w mieście”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6651a40-0919-438c-896b-5982c392959a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048093/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w mieście

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 606000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na hydrodynamicznym czyszczeniu przewodów kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Ustroń wraz z monitoringiem telewizyjnym wyczyszczonych odcinków oraz opis istniejącego stanu technicznego studni w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w mieście”.
Realizacja przedmiotowego postępowania służy dokładnej inwentaryzacji technicznej stanu faktycznego posiadanych instalacji kanalizacji sanitarnej w obrębie Miasta Ustroń oraz pozyskaniu materiałów wyjściowych do projektowania i doboru metod renowacyjnych, jak również do wytypowania odcinków kanalizacji, które w pierwszej kolejności powinny zostać poddane renowacji np. bezwykopowej wraz z renowacją i uszczelnieniem studni kanalizacyjnych. Przebieg sieci kanalizacyjnej wytypowanej do przeprowadzenia usługi został zobrazowany na załączniku graficznym.
Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia:
a) opracowanie, na czas prowadzenia prac, które spowodują utrudnienia w ruchu drogowym, projektu zmiany organizacji ruchu, który musi być zatwierdzony przez zarządzającego ruchem – 1 kpl,
b) hydrodynamiczne wyczyszczenie kanalizacji z piasków i osadów o średnicy 500 mm, kanały wykonane z żeliwa/kamionki. (za wyczyszczony kanał uznaje się taki odcinek dla którego jest możliwe wizualne przeprowadzenie oceny stanu technicznego przy użyciu kamery wideo) wraz z wykonaniem przeglądu kanału kamerą TV oraz opracowaniem raportu z przeglądu w formie papierowej i cyfrowej – 3000 mb. Obraz z monitoringu należy utrwalić na płycie DVD, bądź pamięci USB/ pendrive/urządzeniu przenośnym zawierającym pamięć nieulotną typu FLASH i przekazać Zamawiającemu.
UWAGA: Zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego wiedzą odcinki kanalizacji wykonane z żeliwa mogą wymagać czyszczenia przy użyciu wyższego ciśnienia ze względu na osad znajdujący się na ścianach kanału.
c) wykonanie (w razie konieczności) obejścia (by-pass) do przepompowywania ścieków sanitarnych na odcinkach poddawanych czyszczeniu – 1000 mb. Odcinki przeznaczone do czyszczenia będą tymczasowo wyłączone z eksploatacji. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zapewnienia pomp, rurociągów i tymczasowych zamknięć kanałów odpowiednich dla przepływu ścieków na przedmiotowym odcinku. W przypadku gdy pojemność przykanalików będzie niewystarczająca do zretencjonowania ścieków w trakcie czyszczenia, Wykonawca zapewni również odprowadzenia ścieków z przykanalików. Wszystkie koszty związanie z by-passem tj. wykonanie, utrzymanie oraz demontaż zostaną poniesione przez Wykonawcę.
UWAGA: Należy także uwzględnić konieczność wykonania przerzutu ścieków sanitarnych z dopływów bocznych.
W przypadku zmiany lokalizacji studni, braku studni bądź wystąpienia studni dodatkowej Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym fakcie celem weryfikacji danych w terenie oraz zaktualizowania posiadanej inwentaryzacji.
Wszystkie osady muszą być zutylizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska, na koszt Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres przedmiotu zamówienia, który jest konieczny z punktu widzenia wiedzy technicznej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71336000-2 - Dodatkowe usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 703219,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIMARK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6870005786

7.3.3) Ulica: Niwy 38

7.3.4) Miejscowość: Wadowice

7.3.5) Kod pocztowy: 31-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.