Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499939/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRZYSZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 642
1.5.2.) Miejscowość: Skrzyszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.skrzyszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cc9d7bf-e88a-42a5-8d8d-10f1db4301bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w sezonie 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cc9d7bf-e88a-42a5-8d8d-10f1db4301bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044875/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w sezonie 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499939
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 536228,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2024/2025 na terenie gminy Skrzyszów, celem zapewnienia przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach będących w zarządzie Gminy, na terenie sołectw: Ładnej, Łękawicy, Pogórskiej Woli, Skrzyszowie oraz Szynwałdzie.
2. W zakres prac wchodzi usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, opady marznące powodujące gołoledź) na całej szerokości jezdni dróg (w tym zatok autobusowych) wymienionych w załączniku nr 9 do SWZ wg ustalonej kolejności zgodnej z obowiązującymi standardami, likwidacja śliskości (piaszczenie), dostawa mieszanki żużlowo – piaskowej w wyznaczone miejsca w poszczególnych miejscowościach do ręcznego posypywania przez samych mieszkańców (użytkowników) dróg (zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 11 do SWZ), utrzymanie drożności krat ściekowych w okresie roztopów, oczyszczenie nawierzchni dróg i chodników z materiałów po zimowym utrzymaniu dróg oraz jednorazowe oczyszczenie osadników krat ściekowych z piasku i mieszanki żużlowo – piaskowej.
3. W trakcie odśnieżania nie dopuszcza się zasypywania chodników, zatok autobusowych usuniętym z jezdni śniegiem.
4. Wszystkie prace przy odśnieżaniu należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załączniki nr 10 SWZ i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960).
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z ruchu pojazdów wobec osób trzecich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 536228,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536228,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 536228,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo Handlowa Kazimierz Świdziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731048267
7.3.4) Miejscowość: Szynwałd 172B
7.3.5) Kod pocztowy: 33-158
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dominik Świdziński Trogan - około 16 % zamówienia (Zimowe Utrzymanie Dróg Pogórska Wola).
Firma Handlowo Usługowa Mariusz Świdziński - około 14 % zamówienia (Zimowe Utrzymanie Dróg Ładna).
Rafał Świdziński RS Transport - około 22 % zamówienia (Zimowe Utrzymanie Dróg Skrzyszów).
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAZIMIERZ ŚWIDZIŃSKI FIRMA TRANSPORTOWO - HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
KAZIMIERZ ŚWIDZIŃSKI FIRMA TRANSPORTOWO - HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581210,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.