Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534405/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00601696/01 - Wynik z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem: kostki brukowej betonowej, krawężników drogowych betonowych, obrzeży betonowych, koryt drogowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gubin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770250
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 20
1.4.2.) Miejscowość: Gubin
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 359 16 40
1.4.8.) Numer faksu: 683594546
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminagubin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagubin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534684
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00534405
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem: kostki brukowej betonowej, krawężników drogowych betonowych, obrzeży betonowych, koryt drogowych”
2. Przewidywana ilość materiału
• kostka betonowa szara typ „Holland” o gr. 8 cm 4.253,40 m2
• kostka betonowa czerwona typ „Holland” o gr. 8 cm 392 m2
• kostka betonowa szara typ EKO Behaton z mikrofazą o gr. 8 cm 224,64 m2
• obrzeże betonowe szare o wym. 8 x 30 x 100 cm 60 szt.
• krawężnik betonowy najazd. o wym.15 x 22 x 100 cm 651 szt.
• krawężnik stojący o wym. 15x30x100 cm 624 szt.
• koryto drogowe 60/15/50 90 szt.
• palety
3. Zamawiający zastrzega aby cena oferowana za zamówiony asortyment niezależnie od zwiększającej ilości była niezmienna do końca trwania umowy
12. Dostawy materiałów betonowych odbywać się będą sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres 2 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiał w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia od Zamawiającego.
13. Zamawiający będzie dokonywał zamówienia telefonicznie lub w formie elektronicznej (e-mail) określając ilość i miejsce rozładunku .
14. Zamówione materiały betonowe powinny być dostarczane odpowiednim środkiem transportu (system rozładunku HDS) umożliwiającym rozładunek na miejscu wskazanym przez Zamawiającego (teren gminy Gubin).
15. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Dokument WZ będzie podstawą odbioru zamówionej partii materiału.
16. Zamawiane materiały budowlane powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Dostawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć. Wymagania techniczne dla betonowych kostek brukowych określa PN-EN 1338 [2], wymagania techniczne dla krawężników i obrzeży określa PN-EN 1340 [2].
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem: kostki brukowej betonowej, krawężników drogowych betonowych, obrzeży betonowych, koryt drogowych”
2. Przewidywana ilość materiału
• kostka betonowa szara typ „Holland” o gr. 8 cm 4.253,40 m2
• kostka betonowa czerwona typ „Holland” o gr. 8 cm 392 m2
• kostka betonowa szara typ EKO Behaton o gr. 8 cm 224,64 m2
• obrzeże betonowe szare o wym. 8 x 30 x 100 cm 60 szt.
• krawężnik betonowy najazd. o wym.15 x 22 x 100 cm 651 szt.
• krawężnik stojący o wym. 15x30x100 cm 624 szt.
• koryto drogowe 60/15/50 90 szt.
• palety
3. Zamawiający zastrzega aby cena oferowana za zamówiony asortyment niezależnie od zwiększającej ilości była niezmienna do końca trwania umowy
12. Dostawy materiałów betonowych odbywać się będą sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres 2 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiał w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia od Zamawiającego.
13. Zamawiający będzie dokonywał zamówienia telefonicznie lub w formie elektronicznej (e-mail) określając ilość i miejsce rozładunku .
14. Zamówione materiały betonowe powinny być dostarczane odpowiednim środkiem transportu (system rozładunku HDS) umożliwiającym rozładunek na miejscu wskazanym przez Zamawiającego (teren gminy Gubin).
15. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Dokument WZ będzie podstawą odbioru zamówionej partii materiału.
16. Zamawiane materiały budowlane powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Dostawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć. Wymagania techniczne dla betonowych kostek brukowych określa PN-EN 1338 [2], wymagania techniczne dla krawężników i obrzeży określa PN-EN 1340 [2].
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji W ramach:
• kostka betonowa szara typ „Holland” o gr. 8 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• kostka betonowa czerwona typ „Holland” o gr. 8 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• kostka betonowa szara typ EKO Behaton z mikrofazą o gr. 8 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• obrzeże betonowe szare o wym. 8 x 30 x 100 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• krawężnik betonowy najazd. o wym.15 x 22 x 100 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• krawężnik stojący o wym. 15x30x100 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• koryto drogowe 60/15/50 (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy
w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
6. W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy
7. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia
w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
9. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
10. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
Po zmianie:
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji W ramach:
• kostka betonowa szara typ „Holland” o gr. 8 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• kostka betonowa czerwona typ „Holland” o gr. 8 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• kostka betonowa szara typ EKO Behaton o gr. 8 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• obrzeże betonowe szare o wym. 8 x 30 x 100 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• krawężnik betonowy najazd. o wym.15 x 22 x 100 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• krawężnik stojący o wym. 15x30x100 cm (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
• koryto drogowe 60/15/50 (do 20% wartości zamówienia podstawowego)
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy
w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
6. W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy
7. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia
w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
9. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
10. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Usługa ochrony obiektu
- Świadczenie usług opiekuńczych u Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gubinie w miejscu ich zamieszkania w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa trumien drewnianych, krzyży, ram nagrobnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gębice"
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą kostki, oporników betonowych, krawężników drogowych oraz obrzeży
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.